-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-90 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Glenn Ford
-
아티스트
-
인원
게임 소개
"멋진 도시를 세 번이나 꿈꿨어요...이 게임은 H.P. 러브크래프트의 꿈 주기 이야기에서 랜돌프 카터의 이상하고 경이로운 꿈의 탐구를 만들어내며, 플레이어를 끔찍하고 이상한 세계로 데려가 그 안의 위험을 바라보게 한다.
위험을 무릅쓰고 카드를 얻는 솔로 게임. 획득한 카드는 도보 이미지에 입력되어 드림 퀘스트 및 포인트 적립을 완료하거나, 더 어려운 요구 사항을 가진 다른 카드를 획득하는 데 사용할 수 있습니다. 게임이 종료되면 플레이어는 완성된 도보 이미지에 대해 점수를 획득하고 이미지가 완성되면 더 깊은 곳을 탐험할 수 있는 위안과 더 많은 퀘스트를 추가할 수 있습니다.
2019년 카드놀이 인쇄 및 재생 콘테스트에 참가하기 위해 개발되었습니다.
—디자이너의 설명
위험을 무릅쓰고 카드를 얻는 솔로 게임. 획득한 카드는 도보 이미지에 입력되어 드림 퀘스트 및 포인트 적립을 완료하거나, 더 어려운 요구 사항을 가진 다른 카드를 획득하는 데 사용할 수 있습니다. 게임이 종료되면 플레이어는 완성된 도보 이미지에 대해 점수를 획득하고 이미지가 완성되면 더 깊은 곳을 탐험할 수 있는 위안과 더 많은 퀘스트를 추가할 수 있습니다.
2019년 카드놀이 인쇄 및 재생 콘테스트에 참가하기 위해 개발되었습니다.
—디자이너의 설명
"Three times I dreamed of the marvellous city..." This game creates the strange and wonderous dream quest of Randolph Carter in H.P. Lovecraft's dream cycle stories, taking its player to terrible and weird worlds to view the dangers within.
A solo game where players gain cards by taking risks. Gained cards may be entered into a tableaux image to complete Dream Quests and so points, or be expended to gain other cards with more difficult requirements. When the game ends players score points for each completed tableaux image, when an image is complete players may then choose to add in further lands and further quests or awaken to whatever comfort they can gain from knowing that they could have delved deeper...
Developed for entry into the 2019 Solitaire Print and Play contest.
—description from the designer
A solo game where players gain cards by taking risks. Gained cards may be entered into a tableaux image to complete Dream Quests and so points, or be expended to gain other cards with more difficult requirements. When the game ends players score points for each completed tableaux image, when an image is complete players may then choose to add in further lands and further quests or awaken to whatever comfort they can gain from knowing that they could have delved deeper...
Developed for entry into the 2019 Solitaire Print and Play contest.
—description from the designer
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
485
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18