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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Phil Walker-Harding
-
아티스트
Miguel Coimbra, Claus Stephan
-
인원
게임 소개
Deutcher Spielprereis Classic Goodie 박스에 들어 있음
구성 요소: 2개의 무덤 보드(C 및 D면 포함)
준비: 원래 무덤 보드(A & B)를 새 무덤 보드(C & D)로 교체합니다. 선수들은 둘 다 C나 D의 페이스업으로 플레이를 선택한다.
획득한 무덤 토큰은 기본 게임에서처럼 무덤 보드 근처에 배치됩니다. 경기 종료 시 무덤에 대한 득점만 변경됩니다.
무덤 C: 3가지 색 영역(1–4 | 5–8 | 9–12)은 각각 분리된 것으로 간주되어 게임이 끝날 때 개별적으로 점수를 매긴다.색상 영역의 토큰 수에 따라 점수를 매깁니다. 그 안에 있는 돌들이 인접한 것은 문제가 되지 않는다.
무덤 D: 4가지 색 영역(1–3 | 4–6 | 7–9 | 10–12)은 각각 분리된 것으로 간주되어 게임이 끝날 때 개별적으로 점수를 매긴다.색상 영역의 토큰 수에 따라 점수를 매깁니다. 그 안에 있는 돌들이 인접한 것은 문제가 되지 않는다. 원래 토큰 2개보다 토큰 3개로 점수를 적게 주는 디자인입니다. 이러한 방식으로 선수들과 선택들의 상호작용이 더 중요하다.
참고: 두 플레이어 보드에서 영역의 색상이 다르게 배포됩니다. 보드 타일을 제작했기 때문이지 경기 중에는 의미가 없다.
구성 요소: 2개의 무덤 보드(C 및 D면 포함)
준비: 원래 무덤 보드(A & B)를 새 무덤 보드(C & D)로 교체합니다. 선수들은 둘 다 C나 D의 페이스업으로 플레이를 선택한다.
획득한 무덤 토큰은 기본 게임에서처럼 무덤 보드 근처에 배치됩니다. 경기 종료 시 무덤에 대한 득점만 변경됩니다.
무덤 C: 3가지 색 영역(1–4 | 5–8 | 9–12)은 각각 분리된 것으로 간주되어 게임이 끝날 때 개별적으로 점수를 매긴다.색상 영역의 토큰 수에 따라 점수를 매깁니다. 그 안에 있는 돌들이 인접한 것은 문제가 되지 않는다.
무덤 D: 4가지 색 영역(1–3 | 4–6 | 7–9 | 10–12)은 각각 분리된 것으로 간주되어 게임이 끝날 때 개별적으로 점수를 매긴다.색상 영역의 토큰 수에 따라 점수를 매깁니다. 그 안에 있는 돌들이 인접한 것은 문제가 되지 않는다. 원래 토큰 2개보다 토큰 3개로 점수를 적게 주는 디자인입니다. 이러한 방식으로 선수들과 선택들의 상호작용이 더 중요하다.
참고: 두 플레이어 보드에서 영역의 색상이 다르게 배포됩니다. 보드 타일을 제작했기 때문이지 경기 중에는 의미가 없다.
Contained in Deutscher Spielepreis Classic Goodie Box
Components: 2 Tomb boards (with sides C & D).
Preparation: Replace the original tomb boards (A & B) with the new ones (C & D). The players both choose to play with side C or D face-up.
Gained tomb tokens are placed adjacent to the tomb board as in the base game. Only the scoring for the tomb at the end of the game is changed.
Tomb C: The 3 color areas (1–4 | 5–8 | 9–12) are each considered separate and scored individually at the end of the game.You score points according to the number of tokens in a color area. It does not matter if the stones in it are adjacent.
Tomb D: Each of the 4 color areas (1–3 | 4–6 | 7–9 | 10–12) is considered separate and scored individually at the end of the game.You score points according to the number of tokens in a color area. It does not matter if the stones in it are adjacent. It’s by design that you score fewer points with 3 tokens than with 2 tokens. This way the interaction of the players’ choices is more important.
Note: The colors of the areas are distributed differently on the two player boards. This is due to the production of the boards tiles and has no meaning during the game.
Components: 2 Tomb boards (with sides C & D).
Preparation: Replace the original tomb boards (A & B) with the new ones (C & D). The players both choose to play with side C or D face-up.
Gained tomb tokens are placed adjacent to the tomb board as in the base game. Only the scoring for the tomb at the end of the game is changed.
Tomb C: The 3 color areas (1–4 | 5–8 | 9–12) are each considered separate and scored individually at the end of the game.You score points according to the number of tokens in a color area. It does not matter if the stones in it are adjacent.
Tomb D: Each of the 4 color areas (1–3 | 4–6 | 7–9 | 10–12) is considered separate and scored individually at the end of the game.You score points according to the number of tokens in a color area. It does not matter if the stones in it are adjacent. It’s by design that you score fewer points with 3 tokens than with 2 tokens. This way the interaction of the players’ choices is more important.
Note: The colors of the areas are distributed differently on the two player boards. This is due to the production of the boards tiles and has no meaning during the game.
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