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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-100 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
25-25 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Nao Shimamura (シマムラナオ)
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아티스트
Yamauchi Rock Boy (ヤマウチロックボーイ)
-
인원
게임 소개
畳 p pyoyoyo(요조한 빠 사이케이)에서는 대략 "4달 반의 다다미 매트 룸에서 플레이어들은 학교생활의 마지막 12개월을 경험하며 학교 공부, 취미, 친구, 연애, 아르바이트의 균형을 맞추려고 노력하고 있다.
폴리오미노 카드 한 벌과 주사위 다섯 개로 된 롤은 플레이어가 매트에서 어떤 모양으로 색을 칠할 수 있는지를 결정한다. 첫 번째 모양은 아무 곳이나 채울 수 있지만 미래 모양은 이전 모양과 인접해 있어야 하며 같은 색상의 모양이 인접하지 않을 수 있습니다.
각 게임에서 이벤트 카드를 선택하면 플레이어가 특정 목표를 달성할 수 있는 포인트를 얻을 수 있으며 주사위 색상은 각기 다른 채점 알고리즘을 가지고 있다. 각 매트를 완성하는 것과 같은 일부 성과는 플레이어가 지갑에 색을 칠하고 특정 보너스를 위해 사용할 수 있는 돈을 벌기도 한다.
12라운드 후, 가장 많은 점수를 획득한 선수가 승리합니다.
폴리오미노 카드 한 벌과 주사위 다섯 개로 된 롤은 플레이어가 매트에서 어떤 모양으로 색을 칠할 수 있는지를 결정한다. 첫 번째 모양은 아무 곳이나 채울 수 있지만 미래 모양은 이전 모양과 인접해 있어야 하며 같은 색상의 모양이 인접하지 않을 수 있습니다.
각 게임에서 이벤트 카드를 선택하면 플레이어가 특정 목표를 달성할 수 있는 포인트를 얻을 수 있으며 주사위 색상은 각기 다른 채점 알고리즘을 가지고 있다. 각 매트를 완성하는 것과 같은 일부 성과는 플레이어가 지갑에 색을 칠하고 특정 보너스를 위해 사용할 수 있는 돈을 벌기도 한다.
12라운드 후, 가장 많은 점수를 획득한 선수가 승리합니다.
In 四畳半ペーパー賽系 (Yojōhan Pēpā Saikei), roughly "Four and a half tatami mat room", players are experiencing their last 12 months of school life and trying to balance their school work, hobbies, friends, love life, and a part time job.
A deck of polyomino cards and a roll of 5 dice determine what shapes the players may color in on their mats each turn. The first shape may be filled in anywhere, but future shapes must be adjacent to previous ones, and same colored shapes may not be adjacent.
In each game, a selection of event cards will give players points for meeting certain objectives, and each color of dice has a different scoring algorithm. Some accomplishments, such as completing each mat of their room, will also earn the player money that they color in on their wallet and can spend for certain bonuses.
After 12 rounds, the player with the most points wins.
A deck of polyomino cards and a roll of 5 dice determine what shapes the players may color in on their mats each turn. The first shape may be filled in anywhere, but future shapes must be adjacent to previous ones, and same colored shapes may not be adjacent.
In each game, a selection of event cards will give players points for meeting certain objectives, and each color of dice has a different scoring algorithm. Some accomplishments, such as completing each mat of their room, will also earn the player money that they color in on their wallet and can spend for certain bonuses.
After 12 rounds, the player with the most points wins.
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