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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-99 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Richard Watts
-
아티스트
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인원
게임 소개
18세기 GAM OF WAR 게임 규칙은 보병 대대당 16자, 기병 대대당 4자, 포병 1자루, 최대 4자루로 구성된 25mm 또는 28mm 축척으로 설계되어 있다.
그들은 도날드 페더스톤이나 테리 와이즈와 같은 유명해진 ‘ old school’ wargaming의 스트림에 속하도록 의도되었다. 이는 이 시기의 미묘한 전술을 이끌어내면서 선수들의 많은 주사위 던지기, 신사적인 행동을 의미한다.
유닛은 다양한 동기 부여와 훈련을 갖습니다, 전투 중 교란으로 인한 스트래글러 손실(대열로 회복 가능), 포병 및 소형 무기 개발의 미묘한 차이를 나타내며, 이외에도 유닛을 눕히고, 건물에 불을 지르고, 규칙에서 화재율에 대한 논문을 읽고, 선택적 규칙을 사용할 수 있습니다.질병과 보급, 날씨, 유인책, 부대 특성화를 위한 규칙을 채택한다. 신예 장군이 무엇을 더 원하겠는가!
—출판사의 설명
그들은 도날드 페더스톤이나 테리 와이즈와 같은 유명해진 ‘ old school’ wargaming의 스트림에 속하도록 의도되었다. 이는 이 시기의 미묘한 전술을 이끌어내면서 선수들의 많은 주사위 던지기, 신사적인 행동을 의미한다.
유닛은 다양한 동기 부여와 훈련을 갖습니다, 전투 중 교란으로 인한 스트래글러 손실(대열로 회복 가능), 포병 및 소형 무기 개발의 미묘한 차이를 나타내며, 이외에도 유닛을 눕히고, 건물에 불을 지르고, 규칙에서 화재율에 대한 논문을 읽고, 선택적 규칙을 사용할 수 있습니다.질병과 보급, 날씨, 유인책, 부대 특성화를 위한 규칙을 채택한다. 신예 장군이 무엇을 더 원하겠는가!
—출판사의 설명
18th century GAME OF WAR wargame rules are designed for 25mm or 28mm scale figures with 16 figures per infantry battalion, 4 figures per cavalry squadron, and artillery units of one model cannon and up to 4 gunners.
They are intended to be in the ‘old school’ stream of wargaming popularised by the likes of Donald Featherstone and Terry Wise - which means lots of dice throwing and gentlemanly conduct on the part of the players while bringing out the subtle tactics of this period of history!
Units have variable motivation and training, straggler losses happen due to disruption during battle (which is recoverable by dressing ranks), nuances in both artillery and small arms development are represented, and besides that you can have units lie down, set buildings on fire, read a treatise on rates of fire in the rules, use optional rules for sickness and supply, and employ the rules for weather, decoys, and unit characterisation - I say, what more could a budding general want!
—description from the publisher
They are intended to be in the ‘old school’ stream of wargaming popularised by the likes of Donald Featherstone and Terry Wise - which means lots of dice throwing and gentlemanly conduct on the part of the players while bringing out the subtle tactics of this period of history!
Units have variable motivation and training, straggler losses happen due to disruption during battle (which is recoverable by dressing ranks), nuances in both artillery and small arms development are represented, and besides that you can have units lie down, set buildings on fire, read a treatise on rates of fire in the rules, use optional rules for sickness and supply, and employ the rules for weather, decoys, and unit characterisation - I say, what more could a budding general want!
—description from the publisher
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