-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
0High Noon: Plastic Men, Steel Resolve – Dexterity Combat in the Wild West (2019) -
-
인원
1-12 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Eric Farrington
-
아티스트
-
인원
게임 소개
하이눈: 플라스틱 맨, 스틸 리졸브는 서부 지역을 배경으로 한 재주를 기반으로 한 워게임을 하기 위한 간단하고 직접적인 규칙 집합으로 의도되었다.
전투 및 움직임 해결은 전통적인 주사위나 카드 기계 대신 재주 "flick" 또는 "flip"mechanistry를 기반으로 합니다.
또한 이 게임은 템플릿, 자 또는 특별한 재료가 필요하지 않습니다.
또한 각 게임을 역동적이고 다르게 만드는 위지위그 결과 메카닉을 갖추고 있다.
규칙은 규모와 모델 중립이며 지상 및 시간 척도 및 기타 복잡성에 대한 일반적인 개념과 함께 배포됩니다.
게임을 하기 위해 필요한 것은 이러한 규칙과 플레이어당 몇 개의 플라스틱 장난감 피규어이다.
이것은 아이들과 워게이밍의 일반적인 관습에 익숙하지 않은 사람들을 위한 훌륭한 관문 게임입니다.
—출판사의 설명
전투 및 움직임 해결은 전통적인 주사위나 카드 기계 대신 재주 "flick" 또는 "flip"mechanistry를 기반으로 합니다.
또한 이 게임은 템플릿, 자 또는 특별한 재료가 필요하지 않습니다.
또한 각 게임을 역동적이고 다르게 만드는 위지위그 결과 메카닉을 갖추고 있다.
규칙은 규모와 모델 중립이며 지상 및 시간 척도 및 기타 복잡성에 대한 일반적인 개념과 함께 배포됩니다.
게임을 하기 위해 필요한 것은 이러한 규칙과 플레이어당 몇 개의 플라스틱 장난감 피규어이다.
이것은 아이들과 워게이밍의 일반적인 관습에 익숙하지 않은 사람들을 위한 훌륭한 관문 게임입니다.
—출판사의 설명
High Noon: Plastic Men, Steel Resolve is intended to be a simple and straight forward ruleset for playing dexterity based wargames set in the Wild West.
Combat and movement resolution is based on a dexterity "flick" or "flip" mechanic instead of a traditional dice or card mechanic.
In addition, the game requires no templates, rulers or special materials to play.
It also features a WYSIWYG results mechanic that makes each game dynamic and different.
The rules are scale and model neutral and dispenses with the usual concepts of ground and time scale and other intricacies.
All that is needed to play are these rules and a handful of plastic toy figures per player.
This is a great gateway game for kids and those unfamiliar with the normal conventions of wargaming.
—description from the publisher
Combat and movement resolution is based on a dexterity "flick" or "flip" mechanic instead of a traditional dice or card mechanic.
In addition, the game requires no templates, rulers or special materials to play.
It also features a WYSIWYG results mechanic that makes each game dynamic and different.
The rules are scale and model neutral and dispenses with the usual concepts of ground and time scale and other intricacies.
All that is needed to play are these rules and a handful of plastic toy figures per player.
This is a great gateway game for kids and those unfamiliar with the normal conventions of wargaming.
—description from the publisher
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
498
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18