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No End in Sight: Cold war and contemporary platoon level campaigns (2017)
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  • 인원

    2-6 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    0-0 분

  • 연령

    12+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    0.00 / 5

게임 소개

M113이 네 뒤에서 불타고 있고 레드가 강하게 다가오고 있어 소대는 상태가 좋지 않고 박격포 지지대는 어디에서도 보이지 않는다.
소대장으로서 부대원들을 앞으로 밀어내고, 포화를 진압하고, 화력 싸움에서 승리할 수 있도록 분대장에게 의지해야 한다.

No End in Sight는 현대 냉전과 가까운 미래의 전투에 대한 포괄적인 가이드이다. 보병 소대를 무작위로 전투, 여러 가지 캠페인 스타일 또는 자신만의 시나리오로 이끌 수 있습니다. 경기하는 동안 분대장의 진행 상황을 추적합니다.

그 규칙들은 당신에게 중요하고 힘든 선택을 계속하게 하는 혁신적인 활성화와 반응 소방 정비공의 특징을 가지고 있다. 언제 밀어야 하는지, 언제 미뤄야 하는지 알아야 합니다. 네 부하들은 오랫동안 화력전을 견뎌야 해. 그리고 네가 가장 기대하지 않을 때 힘이 다 빠질지도 몰라.

전투는 꽤 현실적인 수준의 사상자를 내기 위해 쓰여졌다. 대부분의 불은 당신이 거의 돌격에 근접할 때까지 적은 적은 희생률로 적을 고정시키고 제압하는 역할을 할 것입니다.

지휘전은 전문가들과 반란군 민병대들을 경직시키고, IED를 해체하고, 포격을 요청하고, 부상자들을 대피시키고, 적의 탱크를 공격했다. 다 가려져 있어요.

규칙은 소규모 게임 공간에서 약 1개 소대와 적절한 지원, APC 및 다양한 차량을 사용하여 플레이할 수 있고 즐길 수 있도록 작성되어 있습니다.

직접 개발한 캠페인을 실행하거나 포함된 시스템을 사용하여 다음을 수행할 수 있습니다.

행동 "마음과 마음; 타국에서의 평화 유지 (혹은 침략자를 쫓아냄)
"를 막기 위해 싸운다.현실로부터 도미노 이론"을 인용합니다.
갈등이 걷잡을 수 없이 확대되지 않기를 바라면서 나토/와르소 조약에 참여하십시오.


규칙은 새로운 제2판으로 업데이트되었습니다.

이것은 더 나은 공격 순서와 병력 특성에 대한 확장된 옵션을 포함한 많은 규칙을 업데이트하고 명확히 한다.

자체 병력 설정을 돕기 위해 더 많은 도구가 포함되어 있습니다.

No End in Sight는 개별 기반 수치와 호환됩니다.

게임 측정치는 15mm 수치를 염두에 두고 작성됐지만, 크고 작은 수치에도 사용할 수 있다.

전형적인 게임은 각 면에 1개 소대가 있고, 보조 요소와 차량이 있다.

—출판사의 설명
The M113 is burning behind you, the Reds are coming on strong. the platoon is in bad shape and mortar support is nowhere to be seen.
As platoon commander, you have to rely on your squad leaders to push your troops forward, lay down suppressing fire and win the fire fight.

No End in Sight is a comprehensive guide to contemporary, cold war and near future combat. Lead an infantry platoon through random battles, several campaign styles or scenarios of your own design. Track the progress of your squad leaders as you play.

The rules feature an innovative activation and reaction fire mechanic that leaves you making important and tough choices constantly. Know when to push and when to hold off. Your men have to last for a long fire fight and you may run out of steam when you least expect it.

Combat is written to produce a fairly realistic level of casualties. Most fire will serve to pin and suppress the enemy with modest casualty rates until you close to assault.

Command battle hardened professionals and insurgent militia, dismantle IED's, call in artillery fire, evac the wounded and take on enemy tanks. It's all covered.

The rules are written to be both playable and enjoyable on a small gaming space, using approximately a platoon plus appropriate supports, APC's and assorted vehicles on each side.

Run your own invented campaign or use the included systems to:

Conduct "Hearts and Minds" peacekeeping in a foreign land (or throw the invaders out)
Fight to prevent the "Domino Theory" from coming true.
Engage the NATO/Warsaw Pact while hoping the conflict does not escalate out of control.


The rules have been updated to a brand new second edition.

This updates and clarifies many rules, including a better assault sequence and expanded options for troop characteristics.

More tools have been included to help set up your own forces.

No End in Sight is compatible with any individually based figures.

Game measurements were written with 15mm figures in mind, but can be used for larger and smaller figures.

A typical game features about a platoon on each side, with supporting elements and vehicles.

—description from the publisher

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