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BGG랭킹
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
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아티스트
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인원
게임 소개
이것은 델프트의 문화도시로서의 750년을 기념하기 위해 1996년에 출판된 보드게임입니다. 델프트(Delft)에 기반을 둔 다수의 네덜란드 사업체에 의해 출판/지원되는 것으로 보인다. 그 사업 중 하나가 점보 게임입니다. 게임에 관련된 다양한 회사들의 몇 가지 서문이 규칙서에서 발견됩니다.
보드는 델프트의 지도 위에 겹쳐진 12 x 12 정사각형 그리드이다. 게임의 목적은 보드에 타일을 배치하는 것으로, 좌표는 두 개의 주사위를 굴려 결정한다. 네 개의 네모난 기와가 널려 있으면 완성된 것으로 간주하고 뒤집어서 '볼 만한 물건'을 보여준다. 더블을 굴리면 특별한 주사위를 굴릴 수 있는데, 이것은 추가적인 턴을 초래할 수 있고, 두 개의 타일을 보드의 아무 곳에나 놓을 수 있거나, 다음 턴을 놓칠 수 있다.
누군가 볼 만한 물건 다섯 개를 완성하면 게임이 끝난다. 점수는 완료된 객체의 타일 위치에 따라 결정됩니다. 가장 많은 점수를 받은 선수가 승리합니다.
보드는 델프트의 지도 위에 겹쳐진 12 x 12 정사각형 그리드이다. 게임의 목적은 보드에 타일을 배치하는 것으로, 좌표는 두 개의 주사위를 굴려 결정한다. 네 개의 네모난 기와가 널려 있으면 완성된 것으로 간주하고 뒤집어서 '볼 만한 물건'을 보여준다. 더블을 굴리면 특별한 주사위를 굴릴 수 있는데, 이것은 추가적인 턴을 초래할 수 있고, 두 개의 타일을 보드의 아무 곳에나 놓을 수 있거나, 다음 턴을 놓칠 수 있다.
누군가 볼 만한 물건 다섯 개를 완성하면 게임이 끝난다. 점수는 완료된 객체의 타일 위치에 따라 결정됩니다. 가장 많은 점수를 받은 선수가 승리합니다.
This is a board game published in 1996 to celebrate Delft's 750 years as a cultural city. It appears to be published/supported by a host of Dutch business, particularly those based in Delft. One of the businesses is Jumbo games. Several forewords from the various companies involved in the game are found in the rules book.
The board is a 12 X 12 square grid superimposed on a map of Delft. The object of the game is to place tiles on the board, with the coordinates determined by rolling two dice (with opportunities for two re-rolls). When a square of four tiles is on the board, it is considered completed and is turned over to show an 'object worth seeing'. Rolling doubles allows one to roll a special die, which could result in an extra turn, being allowed to place two tiles anywhere on the board, or missing the next turn.
The game ends when someone has completed five objects worth seeing. Scoring points is based on where the tiles in completed objects lie. The player with the most points wins.
The board is a 12 X 12 square grid superimposed on a map of Delft. The object of the game is to place tiles on the board, with the coordinates determined by rolling two dice (with opportunities for two re-rolls). When a square of four tiles is on the board, it is considered completed and is turned over to show an 'object worth seeing'. Rolling doubles allows one to roll a special die, which could result in an extra turn, being allowed to place two tiles anywhere on the board, or missing the next turn.
The game ends when someone has completed five objects worth seeing. Scoring points is based on where the tiles in completed objects lie. The player with the most points wins.
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