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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-20 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-240 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Doug Larsen, Rockland Russo
-
아티스트
-
인원
게임 소개
캔버스 팔콘
삼면: 제1차 세계 대전의 공대공 전투 1914-1918
레지옹 콘도르: 1936-1939년 스페인과 중국의 공대공 전투
이 게임은 공대공 전투를 시뮬레이션하기 위해 고안되었지만, 일종의 역할 놀이 게임이기도 하다. 각 플레이어는 하나의 항공기를 조종한다. 항공기는 비행기의 실제 비행 특성을 모방하기 위해 바퀴 달린 3개의 트롤리나 스탠드를 사용한다. 이 게임의 목적은 조종사의 관점에서 공중전을 시뮬레이션하는 것입니다. 이 게임은 플레이어가 전투기를 '날아오르기'만 할 수 있도록 고안되었다. 게이머의 재능에 맡겨진 어리석음, 나쁜 플레이, 나쁜 비행을 규정하는 규칙은 없습니다.
척도:
시간 척도: 1회전 = 5초
지반 눈금: 25mm = 5m 또는 1:200
따라서 이동 지점은 시간당 14.4KM/H 또는 8.9MPH입니다.
~1974년부터 연주되었지만, 훨씬 더 늦게 출판되었다.
- 서론에서 설명(발췌)
삼면: 제1차 세계 대전의 공대공 전투 1914-1918
레지옹 콘도르: 1936-1939년 스페인과 중국의 공대공 전투
이 게임은 공대공 전투를 시뮬레이션하기 위해 고안되었지만, 일종의 역할 놀이 게임이기도 하다. 각 플레이어는 하나의 항공기를 조종한다. 항공기는 비행기의 실제 비행 특성을 모방하기 위해 바퀴 달린 3개의 트롤리나 스탠드를 사용한다. 이 게임의 목적은 조종사의 관점에서 공중전을 시뮬레이션하는 것입니다. 이 게임은 플레이어가 전투기를 '날아오르기'만 할 수 있도록 고안되었다. 게이머의 재능에 맡겨진 어리석음, 나쁜 플레이, 나쁜 비행을 규정하는 규칙은 없습니다.
척도:
시간 척도: 1회전 = 5초
지반 눈금: 25mm = 5m 또는 1:200
따라서 이동 지점은 시간당 14.4KM/H 또는 8.9MPH입니다.
~1974년부터 연주되었지만, 훨씬 더 늦게 출판되었다.
- 서론에서 설명(발췌)
Canvas Falcons
Triplane: Air to Air Combat in World War One 1914-1918
Legion Condor: Air to Air Combat in Spain and China 1936-1939
This game is designed to be a good simulation of air to air combat; however it is also a role playing game of sorts. Each player controls a single aircraft. The aircraft are "flown" using 3 wheeled trolleys or stands to emulate the real flight characteristics of the airplane. The purpose of this game is to simulate air to air combat from the pilot's viewpoint. This game is designed so that the player merely 'flies' the combat aircraft. There are no rules mandating stupidity, bad play, or bad flying, that is left up to the talents of the gamer.
Scale:
Time Scale: One turn = 5 seconds
Ground Scale: 25mm = 5 meters or 1:200
one Movement point is thus per hour 14.4 KM/H or 8.9 MPH
Played since ~1974 but not published until much later.
- Description (extract) from the introduction
Triplane: Air to Air Combat in World War One 1914-1918
Legion Condor: Air to Air Combat in Spain and China 1936-1939
This game is designed to be a good simulation of air to air combat; however it is also a role playing game of sorts. Each player controls a single aircraft. The aircraft are "flown" using 3 wheeled trolleys or stands to emulate the real flight characteristics of the airplane. The purpose of this game is to simulate air to air combat from the pilot's viewpoint. This game is designed so that the player merely 'flies' the combat aircraft. There are no rules mandating stupidity, bad play, or bad flying, that is left up to the talents of the gamer.
Scale:
Time Scale: One turn = 5 seconds
Ground Scale: 25mm = 5 meters or 1:200
one Movement point is thus per hour 14.4 KM/H or 8.9 MPH
Played since ~1974 but not published until much later.
- Description (extract) from the introduction
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