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BGG랭킹
BGG전체 : 11789
WARGAMES : 1951
6.9Red Parachutes: Soviet Airborne Assault Across the Dnepr (1995) -
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
360-360 분
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연령
14+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.04 / 5
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디자이너
Michael Bennighof, Brian L. Knipple
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아티스트
Doug Chaffee, Tom Hannah, Brien J. Miller
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인원
게임 소개
《붉은 낙하산》은 1943년 9월 가네프 근처의 드네프르 강을 건너는 소련 공수 작전을 바탕으로 한 게임이다.
1개의 22&x34&맵, 980개의 카운터, 16페이지의 규칙과 차트 및 테이블.
규모는 육각형당 2km이고, 부대는 대대 및 중대이며, 각 턴은 하루의 1/4(오전, 낮, 오후, 밤) 정도입니다.
매일 초에는 대체품과 포탄을 받는다. 그런 다음 플레이어는 교대로 이동, 특수 작전, 증원군 배치, 포격, 공격을 수행한다. 이것은 수식어가 많은 승산 기반 CRT를 사용하는 전형적인 이고-Ugo 시스템입니다. 에어드롭, 강 건너기, 포격 등을 다루는 많은 특별한 규칙이 있다.
단위 밀도가 높은 중-고 복잡도 게임입니다.
1개의 22&x34&맵, 980개의 카운터, 16페이지의 규칙과 차트 및 테이블.
규모는 육각형당 2km이고, 부대는 대대 및 중대이며, 각 턴은 하루의 1/4(오전, 낮, 오후, 밤) 정도입니다.
매일 초에는 대체품과 포탄을 받는다. 그런 다음 플레이어는 교대로 이동, 특수 작전, 증원군 배치, 포격, 공격을 수행한다. 이것은 수식어가 많은 승산 기반 CRT를 사용하는 전형적인 이고-Ugo 시스템입니다. 에어드롭, 강 건너기, 포격 등을 다루는 많은 특별한 규칙이 있다.
단위 밀도가 높은 중-고 복잡도 게임입니다.
Red Parachutes - Soviet Airborne Assault Across the Dnepr, is a game based on the September 1943 Soviet Airborne operation which attempted to force a series of crossings of the Dnepr river near the city of Kanev.
1 22"x34" map, 980 counters, 16 pages of rules plus charts and tables.
Scale is 2 km per hex, units are battalions and companies, each turn is about 1/4th of a day (AM, Mid-Day, PM and Night).
At the beginning of each day, players receive replacements and artillery ammunition. Players then alternate turns conducting movement, special operations, deploying reinforcements, bombarding, attacking. This is a typical Igo-Ugo system, using an odds-based CRT with many modifiers. There are many special rules covering airdrops, river crossings, artillery bombardment etc.
This is a medium-high complexity game with high unit density.
1 22"x34" map, 980 counters, 16 pages of rules plus charts and tables.
Scale is 2 km per hex, units are battalions and companies, each turn is about 1/4th of a day (AM, Mid-Day, PM and Night).
At the beginning of each day, players receive replacements and artillery ammunition. Players then alternate turns conducting movement, special operations, deploying reinforcements, bombarding, attacking. This is a typical Igo-Ugo system, using an odds-based CRT with many modifiers. There are many special rules covering airdrops, river crossings, artillery bombardment etc.
This is a medium-high complexity game with high unit density.
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