-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
0Fighting the Russians Before Russia 1805–1807: Austerlitz, Eylau and Friedland (2017) -
-
인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Ged Elliott
-
아티스트
-
인원
게임 소개
나폴레옹의 모든 규칙 체계와 호환되는 가장 훌륭한 방법으로 동반자.
본 출판물은 &ldquo에서 개발 및 재생되는 테마 시나리오와 함께 규칙을 지원 및 보완하기 위해 계획된 일련의 동반자들의 두 번째 부가물이다.상황실.
Companion 시리즈에 대한 이 최신 버전을 사용하기 위해 위에서 언급한 규칙을 염두에 두고 작성된 규칙 집합은 필요하지 않습니다.
이전 Companion과 마찬가지로 Companions가 지원하는 규칙의 복잡성을 탐색하는 데 시간이 걸립니다. 이 판에서는 &ldquo를 지배하는 규칙 내의 섹션에 초점을 맞추고 있다.주문” 및 “명령&제어”. 심층 분석에서 받아야 할 규칙의 다음 측면은 척후병과 관련된 규칙과 척후병이 가장 위대한 방식으로 전투에서 사용되는 방법이다.
시나리오는 그 자체로 1812년 이전에 러시아군이 개입한 4개의 주요 전투에 기초하고 있다.
다뤄진 전투는 다음과 같다.
아우스터리츠,
아일라우와
프리드랜드.
아우스터리츠는 다소 특이한데, 북부 전선과 남부 전선의 크기 때문에 두 개의 전투로 나뉘었다. 각 시나리오에는 지도, 전체 OB 및 특별한 규칙이 있습니다. 여기서 플레이되는 게임의 일반적인 성향도 시나리오를 설명하기 위해 사용됩니다.
—출판사 설명
본 출판물은 &ldquo에서 개발 및 재생되는 테마 시나리오와 함께 규칙을 지원 및 보완하기 위해 계획된 일련의 동반자들의 두 번째 부가물이다.상황실.
Companion 시리즈에 대한 이 최신 버전을 사용하기 위해 위에서 언급한 규칙을 염두에 두고 작성된 규칙 집합은 필요하지 않습니다.
이전 Companion과 마찬가지로 Companions가 지원하는 규칙의 복잡성을 탐색하는 데 시간이 걸립니다. 이 판에서는 &ldquo를 지배하는 규칙 내의 섹션에 초점을 맞추고 있다.주문” 및 “명령&제어”. 심층 분석에서 받아야 할 규칙의 다음 측면은 척후병과 관련된 규칙과 척후병이 가장 위대한 방식으로 전투에서 사용되는 방법이다.
시나리오는 그 자체로 1812년 이전에 러시아군이 개입한 4개의 주요 전투에 기초하고 있다.
다뤄진 전투는 다음과 같다.
아우스터리츠,
아일라우와
프리드랜드.
아우스터리츠는 다소 특이한데, 북부 전선과 남부 전선의 크기 때문에 두 개의 전투로 나뉘었다. 각 시나리오에는 지도, 전체 OB 및 특별한 규칙이 있습니다. 여기서 플레이되는 게임의 일반적인 성향도 시나리오를 설명하기 위해 사용됩니다.
—출판사 설명
A Companion to In the Grandest Manner Compatible with any Napoleonic rules system.
This publication is the second accompaniment to the planned series of Companions to both support and supplement the rules, In The Grandest Manner, with themed scenarios that are developed and played at “The Situation Room”.
To make use of this latest accompaniment to the Companion series, you do not require any specific set of rules, although they are written with the rules mentioned above in mind.
As with the previous Companion, time is spent on exploring the intricacies of the rules which the Companions support. In this edition, the focus is the section within the rules that governs “Orders” and “Command & Control”. The next aspect of the rules to receive in depth analysis is the rules pertaining to Skirmishers and how they are used in the battles using In The Grandest Manner.
The scenarios, themselves, are based on four main battles that involved the Russians prior to 1812.
The battles covered are
Austerlitz,
Eylau and
Friedland.
Austerlitz is somewhat unusual, it was split into two separate battles because of its overall size, the northern and southern fronts. Each scenario has a map, full OB and any special rules. Typical dispositions, from the games played here, are also used to illustrate the scenarios.
—description from publisher
This publication is the second accompaniment to the planned series of Companions to both support and supplement the rules, In The Grandest Manner, with themed scenarios that are developed and played at “The Situation Room”.
To make use of this latest accompaniment to the Companion series, you do not require any specific set of rules, although they are written with the rules mentioned above in mind.
As with the previous Companion, time is spent on exploring the intricacies of the rules which the Companions support. In this edition, the focus is the section within the rules that governs “Orders” and “Command & Control”. The next aspect of the rules to receive in depth analysis is the rules pertaining to Skirmishers and how they are used in the battles using In The Grandest Manner.
The scenarios, themselves, are based on four main battles that involved the Russians prior to 1812.
The battles covered are
Austerlitz,
Eylau and
Friedland.
Austerlitz is somewhat unusual, it was split into two separate battles because of its overall size, the northern and southern fronts. Each scenario has a map, full OB and any special rules. Typical dispositions, from the games played here, are also used to illustrate the scenarios.
—description from publisher
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
483
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18