-
BGG랭킹
BGG전체 : 16121
WARGAMES : 3070
-
-
인원
1-1 명
BGG추천: 1+-1+ 명 -
게임시간
10-20 분
-
연령
0+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Joe Schmidt
-
아티스트
Grace Densham
-
인원
게임 소개
《상륙: 갈리폴리 1915"》는 1915년 4월 25일 이른 아침, 호주와 뉴질랜드 육군 군단이 갈리폴리 해변에 상륙한 이야기를 다룬 전쟁 게임이다.
카드 중심의 게임플레이와 액션 이코노미를 조합해 동료 호주인들을 이끌고 키위 및 인도 동맹들과 함께 절박한 싸움을 벌여야 한다. 경기에서의 승리 조건은 간단하다. 황혼 라운드가 끝날 때까지 세 번째 능선(7번째 지도 카드)을 점령하고 통제해야 합니다. 만약 그렇게 한다면, 당신은 승리하는 것이다. 이보다 더 적은 것은 손실이고 참호전의 공포로 추락할 것이다.
-디자이너의 설명
카드 중심의 게임플레이와 액션 이코노미를 조합해 동료 호주인들을 이끌고 키위 및 인도 동맹들과 함께 절박한 싸움을 벌여야 한다. 경기에서의 승리 조건은 간단하다. 황혼 라운드가 끝날 때까지 세 번째 능선(7번째 지도 카드)을 점령하고 통제해야 합니다. 만약 그렇게 한다면, 당신은 승리하는 것이다. 이보다 더 적은 것은 손실이고 참호전의 공포로 추락할 것이다.
-디자이너의 설명
"The Landing: Gallipoli 1915" is a narrative solitaire wargame that tells the story of the Australian and New Zealand Army Corps (Anzacs) and the landing on the beaches of Gallipoli in the early morning of April 25th, 1915.
Using a combination of card-driven gameplay and action economy, you must lead your fellow Aussies and work together with your Kiwi and Indian allies in the desperate fight to take and hold the heights. Victory conditions in the game are simple. You must occupy and control the Third Ridge (7th Map Card) by the end of the Dusk Round. If you do, then you are victorious. Anything less is a loss and will result in a descent into the horrors of trench warfare.
-description from designer
Using a combination of card-driven gameplay and action economy, you must lead your fellow Aussies and work together with your Kiwi and Indian allies in the desperate fight to take and hold the heights. Victory conditions in the game are simple. You must occupy and control the Third Ridge (7th Map Card) by the end of the Dusk Round. If you do, then you are victorious. Anything less is a loss and will result in a descent into the horrors of trench warfare.
-description from designer
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
468
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
431
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
370
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
335
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
600
-
2024-11-13
-
Lv.18