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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Mike Petty
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아티스트
-
인원
게임 소개
게임 캐비닛 목록에서 추출한 게임의 규칙:
이것은 간단한 규칙이 있는 전략 게임입니다. 체커스의 복잡성과는 비교가 될 수 있다.
이 게임은 표준 체커보드와 18개의 마커가 필요합니다. 한 명의 플레이어를 위한 마커 세트는 PIFFER와 8개의 피조물로 구성되어 있습니다. 색상별로 선수별로 한 세트씩 두 세트가 필요합니다. 그 생물들의 표식은 양면적이다. 표식의 한쪽은 그 동물이 잠들어 있는 것을 보여주고, 다른 한쪽은 그것이 공격하는 것을 보여준다. 당연히 이 생물들은 "라고 불린다.Sleepers" 및 "Attackers" 어느 쪽이 올라갔는지에 따라.
더 오브제
먼저 PIper를 늪을 가로질러 옮기거나 상대의 PIper를 제거하세요.
게임에서 승리하기
플레이어가 PIper를 늪을 건너 상대가 출발한 땅으로 이동시킬 수 있다면, 그 플레이어가 게임에서 승리합니다.
상대방에게 속한 PIper를 제거해도 플레이어가 이깁니다.
우승하기 위해 두 PIPER가 동시에 한 대지에 서 있을 수 있다고 가정한다. 즉, PIper를 땅에 심고 움직이지 않는 것으로는 승리를 막을 수 없습니다!
이것은 간단한 규칙이 있는 전략 게임입니다. 체커스의 복잡성과는 비교가 될 수 있다.
이 게임은 표준 체커보드와 18개의 마커가 필요합니다. 한 명의 플레이어를 위한 마커 세트는 PIFFER와 8개의 피조물로 구성되어 있습니다. 색상별로 선수별로 한 세트씩 두 세트가 필요합니다. 그 생물들의 표식은 양면적이다. 표식의 한쪽은 그 동물이 잠들어 있는 것을 보여주고, 다른 한쪽은 그것이 공격하는 것을 보여준다. 당연히 이 생물들은 "라고 불린다.Sleepers" 및 "Attackers" 어느 쪽이 올라갔는지에 따라.
더 오브제
먼저 PIper를 늪을 가로질러 옮기거나 상대의 PIper를 제거하세요.
게임에서 승리하기
플레이어가 PIper를 늪을 건너 상대가 출발한 땅으로 이동시킬 수 있다면, 그 플레이어가 게임에서 승리합니다.
상대방에게 속한 PIper를 제거해도 플레이어가 이깁니다.
우승하기 위해 두 PIPER가 동시에 한 대지에 서 있을 수 있다고 가정한다. 즉, PIper를 땅에 심고 움직이지 않는 것으로는 승리를 막을 수 없습니다!
extracted from the Game Cabinet listing for the rules for this game:
This is a strategy game with simple rules. The complexity of play could be compared to that of checkers.
The game requires a standard checker board and eighteen markers for the game. A set of markers for one player consists of a PIPER and eight creatures. You'll need two sets, one for each player, in different colors. The creatures' markers are two-sided. One side of the marker shows the creature asleep, and the other shows it attacking. Not surprisingly, these creatures are referred to as "SLEEPERS" and "ATTACKERS" depending on which side is up.
The Object
Be the first to move your PIPER across the swamp or to eliminate your opponent's PIPER.
Winning the Game
If a player manages to get his or her PIPER across the swamp to the land where the opponent started, that player wins the game.
A player also wins if he or she eliminates the PIPER belonging to the opponent.
For purposes of winning, it is assumed that both PIPERS could stand on one of the land squares at the same time. In other words, a player can't prevent a win by planting his PIPER on the land and refusing to move it!
This is a strategy game with simple rules. The complexity of play could be compared to that of checkers.
The game requires a standard checker board and eighteen markers for the game. A set of markers for one player consists of a PIPER and eight creatures. You'll need two sets, one for each player, in different colors. The creatures' markers are two-sided. One side of the marker shows the creature asleep, and the other shows it attacking. Not surprisingly, these creatures are referred to as "SLEEPERS" and "ATTACKERS" depending on which side is up.
The Object
Be the first to move your PIPER across the swamp or to eliminate your opponent's PIPER.
Winning the Game
If a player manages to get his or her PIPER across the swamp to the land where the opponent started, that player wins the game.
A player also wins if he or she eliminates the PIPER belonging to the opponent.
For purposes of winning, it is assumed that both PIPERS could stand on one of the land squares at the same time. In other words, a player can't prevent a win by planting his PIPER on the land and refusing to move it!
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