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BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
-
연령
0+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
4.00 / 5
-
디자이너
Steven Diaz
-
아티스트
-
인원
게임 소개
초기 시작부터 진화 사다리의 높이까지 종을 안내하세요.
간략한 설명:
플레이어는 자신의 동물이 몸통과 같은 하나의 신체 부위만을 가지고 있는 것으로 시작하며, 추가적인 부속물과 능력을 얻기 위해 진화해야 한다.
각 종들은 게임이 진행되면서 새로운 능력(예: 프레데터)을 얻게 될 일련의 통계를 가지고 있다.
각 플레이어는 그들 종족의 성체 한 마리로 시작한다. 먹이 사냥, 새끼를 낳기, 현재 환경 변화, 종족에게 새로운 능력을 부여하기 위한 효과 타일로 나눌 수 있는 행동의 수는 제한되어 있습니다.
플레이어의 종족이 충분히 강하면 다른 플레이어를 공격하여 플레이어의 진행을 늦출 수 있다.
게임이 끝날 때까지 가장 많이 진화한 종이 승리합니다.
간략한 설명:
플레이어는 자신의 동물이 몸통과 같은 하나의 신체 부위만을 가지고 있는 것으로 시작하며, 추가적인 부속물과 능력을 얻기 위해 진화해야 한다.
각 종들은 게임이 진행되면서 새로운 능력(예: 프레데터)을 얻게 될 일련의 통계를 가지고 있다.
각 플레이어는 그들 종족의 성체 한 마리로 시작한다. 먹이 사냥, 새끼를 낳기, 현재 환경 변화, 종족에게 새로운 능력을 부여하기 위한 효과 타일로 나눌 수 있는 행동의 수는 제한되어 있습니다.
플레이어의 종족이 충분히 강하면 다른 플레이어를 공격하여 플레이어의 진행을 늦출 수 있다.
게임이 끝날 때까지 가장 많이 진화한 종이 승리합니다.
Guide a species from the earliest beginnings to the height of the evolutionary ladder.
Brief Description:
Players begin with their animal only having a single body part, such as a torso, and must evolve to gain additional appendages and abilities.
Each species has a set of stats that will increase as the game progresses and they gain new abilities (such as Predator).
Each player begins with a single adult of their species. You have a limited number of actions to split between hunting for food, birthing new offspring, changing the current environment, or claiming an effect tile which will give their species a new ability once they can afford to put the tile into play.
If a player's species is strong enough they can also attack one of the other players and try to slow their progress.
Whichever species has evolved the most by the end of the game wins.
Brief Description:
Players begin with their animal only having a single body part, such as a torso, and must evolve to gain additional appendages and abilities.
Each species has a set of stats that will increase as the game progresses and they gain new abilities (such as Predator).
Each player begins with a single adult of their species. You have a limited number of actions to split between hunting for food, birthing new offspring, changing the current environment, or claiming an effect tile which will give their species a new ability once they can afford to put the tile into play.
If a player's species is strong enough they can also attack one of the other players and try to slow their progress.
Whichever species has evolved the most by the end of the game wins.
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