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BGG랭킹
BGG전체 : 6190
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-15 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.58 / 5
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디자이너
Julien Prothière
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아티스트
Arthur de Pins
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인원
게임 소개
우리는 지롱드 강 어귀의 네모난 게인 십각류 갑각류 종의 마지막 대표자입니다. 진화론적 관점에서 보면, 우리는 많이 사용되지 않는데, 왜냐하면... 우리는 신체적으로 변할 수 없기 때문이다. 평생 일직선으로 걸어다녀야 한다고, 앞에서가 아니라 게처럼! 어쨌든, 미친 삶은 아니었지만... 두 바위 사이에서 태어난 사람들에게는 불운이다.
그러나 우리는 여전히 그렇게 멍청하지 않다. 왜냐하면 불과 몇 십만 년 후에 우리는 빠르게 깨달았기 때문이다. 우리는 서로 번갈아 가면서, 그리고 어떠한 모호함 없이, 우리의 전체 환경을 교차할 수 있고, 그래서 새로운 지평이 우리에게 제공되도록!
이 발견을 이용해 해변에 방치된 오물 속에 갇힌 친구들을 풀어주자. 우리의 적들은 항상 피하면서 말이야. 끔찍하고 바보 같은 케이크, 그리고 무섭고 교활한 바닷가재들...
크랩워크는 장난기 많은 두 게가 서로에게 완전히 의지하게 되는 몰입형 협동공제 게임이다. 말할 것도 없이! 당신은 게들이 토론하는 것을 종종 봐왔을 것이다, 그렇지?
진화하는 게임!
무제한의 수명과 증가하는 도전을 보장하기 위해, 게임은 11개의 시나리오 카드와 많은 새로운 도전으로 확장 가능합니다!
무제한 플레이와 항상 새로운 게임에 대한 약속!
게임 방법
차례가 되면 해변에서 빌레인 카드를 플레이한 다음 게 토큰을 옮겨야 한다. 만약 그가 Object Card에서 멈추면, 그의 친구는 그것이 금지된 카드인지 아니면 괜찮은지 말해줍니다.
승리하는 방법
승리하기 위해, 두 플레이어는 모든 악당이 해변에 가기 전에 8명의 친구의 게를 함께 풀어줘야 합니다. 게다가, 새우는 인생의 포인트이기 때문에, 새우를 사용해야 한다면 플레이어들은 지는 것이고, 새우는 더 이상 없습니다!
-게시자의 설명
그러나 우리는 여전히 그렇게 멍청하지 않다. 왜냐하면 불과 몇 십만 년 후에 우리는 빠르게 깨달았기 때문이다. 우리는 서로 번갈아 가면서, 그리고 어떠한 모호함 없이, 우리의 전체 환경을 교차할 수 있고, 그래서 새로운 지평이 우리에게 제공되도록!
이 발견을 이용해 해변에 방치된 오물 속에 갇힌 친구들을 풀어주자. 우리의 적들은 항상 피하면서 말이야. 끔찍하고 바보 같은 케이크, 그리고 무섭고 교활한 바닷가재들...
크랩워크는 장난기 많은 두 게가 서로에게 완전히 의지하게 되는 몰입형 협동공제 게임이다. 말할 것도 없이! 당신은 게들이 토론하는 것을 종종 봐왔을 것이다, 그렇지?
진화하는 게임!
무제한의 수명과 증가하는 도전을 보장하기 위해, 게임은 11개의 시나리오 카드와 많은 새로운 도전으로 확장 가능합니다!
무제한 플레이와 항상 새로운 게임에 대한 약속!
게임 방법
차례가 되면 해변에서 빌레인 카드를 플레이한 다음 게 토큰을 옮겨야 한다. 만약 그가 Object Card에서 멈추면, 그의 친구는 그것이 금지된 카드인지 아니면 괜찮은지 말해줍니다.
승리하는 방법
승리하기 위해, 두 플레이어는 모든 악당이 해변에 가기 전에 8명의 친구의 게를 함께 풀어줘야 합니다. 게다가, 새우는 인생의 포인트이기 때문에, 새우를 사용해야 한다면 플레이어들은 지는 것이고, 새우는 더 이상 없습니다!
-게시자의 설명
We are the last representatives of a particular species of decapod crustaceans: square crabs from the Gironde estuary. From an evolutionary point of view, we are not used much, especially because ... well we are physically unable to turn. Condemned to walk in a straight line all our life… and not even from the front, but… like a crab! Anyway, not a crazy life ... Bad luck for those born between two rocks.
But we are still not that stupid, because after only a few hundred thousand years, we very quickly realized that in two, climbing on top of each other alternately , and without any ambiguity, we could crisscross our entire environment, so that new horizons are offered to us!
Let's take advantage of this discovery to free our friends trapped under the filth left on the beach by humans a little too negligent, while avoiding our enemies of always: the terrible and idiot cakes, and also the terrifying and sly lobsters ...
Crab Walk is a super immersive cooperative deduction game, in which the two playful crabs will be completely dependent on each other ... not to mention! You have often seen crabs discuss, will you?
An evolving game!
To ensure an unlimited lifespan and a growing challenge, the game is scalable, with eleven Scenario cards and as many new challenges!
The promise of unlimited play and always new games!
HOW TO PLAY
On his turn, the player must play a Vilain card on the beach and then move the crabs token. If he stops on an Object Card, his friend tells him if it's a forbidden one or if it's ok.
HOW TO WIN
To win, the two players must free together their 8 friend's crabs before all the Villains are on the beach. Moreover, shrimps being life points, players lose if they must use shrimps and they don't have anymore!
-description from publisher
But we are still not that stupid, because after only a few hundred thousand years, we very quickly realized that in two, climbing on top of each other alternately , and without any ambiguity, we could crisscross our entire environment, so that new horizons are offered to us!
Let's take advantage of this discovery to free our friends trapped under the filth left on the beach by humans a little too negligent, while avoiding our enemies of always: the terrible and idiot cakes, and also the terrifying and sly lobsters ...
Crab Walk is a super immersive cooperative deduction game, in which the two playful crabs will be completely dependent on each other ... not to mention! You have often seen crabs discuss, will you?
An evolving game!
To ensure an unlimited lifespan and a growing challenge, the game is scalable, with eleven Scenario cards and as many new challenges!
The promise of unlimited play and always new games!
HOW TO PLAY
On his turn, the player must play a Vilain card on the beach and then move the crabs token. If he stops on an Object Card, his friend tells him if it's a forbidden one or if it's ok.
HOW TO WIN
To win, the two players must free together their 8 friend's crabs before all the Villains are on the beach. Moreover, shrimps being life points, players lose if they must use shrimps and they don't have anymore!
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