-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
0Refighting History: Volume 6 – The Seven Years War: Moys, Mehr, Eilenburg, Baiersdorf and Closter Camp (2018) -
-
인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Charles S. Grant (II)
-
아티스트
Charles S. Grant (II)
-
인원
게임 소개
재분배 역사: 6권은 7년 전쟁의 5개 전투를 다루고 있다.
각 게임의 4부 형식은 변경되지 않습니다.
배경은 간략하게 설명되며, 전투 순서와 함께 실제 행동에 대한 상세한 설명, 어떻게 워게임을 할 것인가에 대한 고려, 그리고 최종적으로 워게임 자체에 대한 고려가 담겨 있다.
5번의 전투는 비교적 큰 모이스 전투부터 바이어스도르프 근처에서 벌어진 작은 교전까지를 포괄했다. Mehr와 Eilenburg에서의 액션 액션은 두 선수 모두에게 흥미로운 도전들을 제공했다. 클로스터 캠프의 전투는 어둠 속에서 일어나는 행동의 초기 부분과 상당한 혼란을 줄 수 있는 기회를 제공한다.
지휘 및 참모에 관한 장에서는 주요 군대의 다양한 참모 구조를 살펴본 후 워게임의 영향을 살펴봅니다.
워게임 룰은 2012년 출간된 이후 많은 중요한 변화가 있었으며, 이러한 변화는 짧은 장에 요약되어 있다.
마지막으로, 정규 독자들이 어느 권의 이전 전투가 등장했는지 찾을 수 있도록 돕기 위해, 역사 속 전쟁 게임 및 재격투 역사에 대한 표 &ldqu;A 카탈로그가 있다.
—게시 사이트의 설명
각 게임의 4부 형식은 변경되지 않습니다.
배경은 간략하게 설명되며, 전투 순서와 함께 실제 행동에 대한 상세한 설명, 어떻게 워게임을 할 것인가에 대한 고려, 그리고 최종적으로 워게임 자체에 대한 고려가 담겨 있다.
5번의 전투는 비교적 큰 모이스 전투부터 바이어스도르프 근처에서 벌어진 작은 교전까지를 포괄했다. Mehr와 Eilenburg에서의 액션 액션은 두 선수 모두에게 흥미로운 도전들을 제공했다. 클로스터 캠프의 전투는 어둠 속에서 일어나는 행동의 초기 부분과 상당한 혼란을 줄 수 있는 기회를 제공한다.
지휘 및 참모에 관한 장에서는 주요 군대의 다양한 참모 구조를 살펴본 후 워게임의 영향을 살펴봅니다.
워게임 룰은 2012년 출간된 이후 많은 중요한 변화가 있었으며, 이러한 변화는 짧은 장에 요약되어 있다.
마지막으로, 정규 독자들이 어느 권의 이전 전투가 등장했는지 찾을 수 있도록 돕기 위해, 역사 속 전쟁 게임 및 재격투 역사에 대한 표 &ldqu;A 카탈로그가 있다.
—게시 사이트의 설명
Refighting History: Volume 6 covers five battles from the Seven Years War.
The four-part format for each game is unchanged.
The background is briefly described, then a detailed account of the actual action with orders of battle, consideration on how to wargame the battle and finally the wargame itself.
The five battles covered range from the relatively large battle at Moys to a small skirmish near Baiersdorf. The Actions Action at Mehr and Eilenburg provided interesting challenges for both players. The Battle of Closter Camp presents the opportunity for considerable confusion with the early part of the action taking place in the dark.
The chapter on Command and Staff looks at the various staff structures in the major armies before looking at the wargame implications.
There have been a number of significant changes in The Wargame Rules since they were published in 2012 and these changes are summarised in a short chapter.
Finally, to help regular readers find in which volume previous battles have appeared there is a table “A Catalogue of Battles Fought and Published in Wargaming In History and Refighting History”.
—description from the publisher site
The four-part format for each game is unchanged.
The background is briefly described, then a detailed account of the actual action with orders of battle, consideration on how to wargame the battle and finally the wargame itself.
The five battles covered range from the relatively large battle at Moys to a small skirmish near Baiersdorf. The Actions Action at Mehr and Eilenburg provided interesting challenges for both players. The Battle of Closter Camp presents the opportunity for considerable confusion with the early part of the action taking place in the dark.
The chapter on Command and Staff looks at the various staff structures in the major armies before looking at the wargame implications.
There have been a number of significant changes in The Wargame Rules since they were published in 2012 and these changes are summarised in a short chapter.
Finally, to help regular readers find in which volume previous battles have appeared there is a table “A Catalogue of Battles Fought and Published in Wargaming In History and Refighting History”.
—description from the publisher site
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
458
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
430
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
369
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
331
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
599
-
2024-11-13
-
Lv.18