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BGG랭킹
BGG전체 : 9984
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
15-0 분
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연령
10+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.90 / 5
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디자이너
César Gómez Bernardino
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아티스트
Sébastien Caiveau
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인원
게임 소개
실렌시오에서는 서로 말이 통하지 않는 팀, 모든 선수들이 한 팀을 이룬다.
각자 4벌의 카드 한 장으로 시작하며, 팀으로서 목표는 가능한 한 많은 — 카드를 폐기하는 것이지만, 각 카드는 이전에 같은 수트의 카드보다 더 높은 가치를 지녀야 합니다. 새로 재생된 카드가 해당 색상의 카드의 직접적인 후속 카드인 경우 카드의 어두운 면을 나타내도록 방향을 조정하고 해당 카드로부터 페널티를 받습니다. 예를 들어, 녹색 패널티는 다음 재생된 카드가 녹색이 되도록 강제하는 반면 파란색 패널티는 다른 플레이어에게 사용 가능한 페이스업 카드 중 하나를 제공해야 합니다. 신탁통치약
새로 플레이한 카드가 해당 색상의 카드의 직접적인 계승자가 아닐 경우 밝은 면이 위로 향하도록 카드를 놓고 다음 페널티를 무시하거나 손의 카드를 앞에 올려놓는 등 원하는 경우 카드의 절반에 표시된 보너스를 가져갑니다.
5개의 사당은 놀이 & mdash, 한 개의 다양한 색상의 사당과 한 개의 색상 & mdash;이며, 차례를 위한 카드 놀이 전이나 후에 사당을 뒤집어 그 색의 보너스를 사용하도록 선택할 수 있습니다.
경기를 할 수 없거나 수중에 카드가 없으면 패스해야 하고, 모든 선수가 차례대로 통과하면 경기가 종료된다. 점수는 모든 플레이어가 가지고 있는 카드의 수를 기준으로 하며, 0점이 가장 높은 점수입니다. 게임이 어렵다고 생각되면 매 게임마다 손에 대한 제한된 정보를 제공할 수 있는 선술집 카드를 포함시킬 수 있으며, 게임이 너무 쉬울 경우 사당의 일부 또는 전부를 제거하여 이러한 "추가"보너스를 없앨 수 있습니다.
각자 4벌의 카드 한 장으로 시작하며, 팀으로서 목표는 가능한 한 많은 — 카드를 폐기하는 것이지만, 각 카드는 이전에 같은 수트의 카드보다 더 높은 가치를 지녀야 합니다. 새로 재생된 카드가 해당 색상의 카드의 직접적인 후속 카드인 경우 카드의 어두운 면을 나타내도록 방향을 조정하고 해당 카드로부터 페널티를 받습니다. 예를 들어, 녹색 패널티는 다음 재생된 카드가 녹색이 되도록 강제하는 반면 파란색 패널티는 다른 플레이어에게 사용 가능한 페이스업 카드 중 하나를 제공해야 합니다. 신탁통치약
새로 플레이한 카드가 해당 색상의 카드의 직접적인 계승자가 아닐 경우 밝은 면이 위로 향하도록 카드를 놓고 다음 페널티를 무시하거나 손의 카드를 앞에 올려놓는 등 원하는 경우 카드의 절반에 표시된 보너스를 가져갑니다.
5개의 사당은 놀이 & mdash, 한 개의 다양한 색상의 사당과 한 개의 색상 & mdash;이며, 차례를 위한 카드 놀이 전이나 후에 사당을 뒤집어 그 색의 보너스를 사용하도록 선택할 수 있습니다.
경기를 할 수 없거나 수중에 카드가 없으면 패스해야 하고, 모든 선수가 차례대로 통과하면 경기가 종료된다. 점수는 모든 플레이어가 가지고 있는 카드의 수를 기준으로 하며, 0점이 가장 높은 점수입니다. 게임이 어렵다고 생각되면 매 게임마다 손에 대한 제한된 정보를 제공할 수 있는 선술집 카드를 포함시킬 수 있으며, 게임이 너무 쉬울 경우 사당의 일부 또는 전부를 제거하여 이러한 "추가"보너스를 없앨 수 있습니다.
In Silencio, all players form a team together, a team that cannot speak to one another.
You each start with a hand of cards from four suits, and your goal as a team is to discard as many cards as possible — but each card played must have a higher value than the previously played card of the same suit. If a newly played card is the direct successor of the card last played of that color, then you orient the card to show its dark side and suffer the penalty from that card, with the green penalty, for example, forcing the next card played to be green while the blue penalty requires you to give another player one of the face-up cards available from the Oracle.
If a newly played card is not the direct successor of the card last played of that color, then you place the card with the light side face up, taking the bonus depicted on that half of the card if you desire, such as ignoring the next penalty or placing a card from your hand face up in front of you so that anyone could play it.
Five shrines are play — one multicolor shrine and one of each color — and before or after your card play for the turn, you can choose to flip a shrine face down to use the bonus of that color.
If you can't play or have no cards in hand, you must pass, and if all players pass in turn, then the game ends. Your score is based on the number of cards in all players' hands, with 0 being the best score possible. If you find the game difficult, you can include the tavern card that a few times each game allows a player to give limited information about their hand; if the game is too easy, you can remove some or all of the shrines to eliminate those "extra" bonuses.
You each start with a hand of cards from four suits, and your goal as a team is to discard as many cards as possible — but each card played must have a higher value than the previously played card of the same suit. If a newly played card is the direct successor of the card last played of that color, then you orient the card to show its dark side and suffer the penalty from that card, with the green penalty, for example, forcing the next card played to be green while the blue penalty requires you to give another player one of the face-up cards available from the Oracle.
If a newly played card is not the direct successor of the card last played of that color, then you place the card with the light side face up, taking the bonus depicted on that half of the card if you desire, such as ignoring the next penalty or placing a card from your hand face up in front of you so that anyone could play it.
Five shrines are play — one multicolor shrine and one of each color — and before or after your card play for the turn, you can choose to flip a shrine face down to use the bonus of that color.
If you can't play or have no cards in hand, you must pass, and if all players pass in turn, then the game ends. Your score is based on the number of cards in all players' hands, with 0 being the best score possible. If you find the game difficult, you can include the tavern card that a few times each game allows a player to give limited information about their hand; if the game is too easy, you can remove some or all of the shrines to eliminate those "extra" bonuses.
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