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  • 인원

    2-4 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    30-30 분

  • 연령

    10+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    2.00 / 5

게임 소개

S’Crew Up: Bots & Nuts는 전략적인 2인용 직원 배치 게임이자 기계적인 효율성과 파괴된 로봇에 관한 모든 것을 다루는 테이크 게임입니다.

공장’s 시스템을 업데이트한 후, 로봇은 생산성을 향상시키고 모든 것을 수리하기 위해 같은 제조사의 다른 로봇들과 팀을 이루었다. 그러나 그 지역에 있는 벌레가 미친 듯이 부작용을 일으켰다: 더 단단하고, 더 낫고, 더 빠르고, 더 강해지고자 하는 추구로, 로봇들은 이제 더 작은 것들을 부수고 심지어 새로운 문제들을 만들어내고 있다.

약 30분 길이의 경기는 교대로 진행된다. 플레이어는 4개의 다른 로봇들을 조종하여 동작을 실행하고 자원을 수집하거나, 문제를 해결하거나, 상대에 의해 부서진 로봇들을 고친다. 가장 먼저 작업장을 정리하고, 모든 문제를 해결하고, 공장의 생산라인에 있는 모든 로봇을 정렬시킨 크루가 게임에서 승리합니다.

턴은 단순하며 세 단계로 나뉩니다. 첫 번째는 작업장에 있는 로봇들이 충전을 하고, 두 번째는 생산 라인에서 한 대의 로봇이 작동하여 문제 및 기타 로봇들을 해결하기 위한 자원을 생산한다. 마지막 단계에서는 사용 가능한 로봇을 생산 라인의 사분면에 배치하여 나중에 활성화할 수 있습니다.

비록 로봇들이 생산라인에 존재함으로써 사분면을 막을 수 있지만, 더 큰 로봇들은 그것들을 박살낼 수 있고, 그들의 작업장을 수리하기 위해 보낼 수 있다.

문제가 해결되고 플레이어가 승부에 가까워지면 콤보가 만들어지며 눈 깜짝할 사이에 상대가 특정 승리에서 <하스타라비스타”패소로 당신을 데려갈 수 있다.

게임을 어떻게 끝내죠? 모든 문제를 해결하고 생산라인에 있는 모든 로봇을 할당하면서 자신의 차례를 가장 먼저 끝낸 선수가 승리한다.

-디자이너의 설명
S’Crew Up: Bots & Nuts is a strategic two-player worker placement and a take-that game where it is all about mechanical efficiency and smashed robots.

After an update in the factory’s systems, robots teamed up others from the same manufacturer to improve productivity and get everything fixed. But a bug in the patch caused a frantic side effect: in the pursuit of being harder, better, faster, and stronger, robots are now smashing smaller ones and even creating new problems.

With a length of approximately 30 minutes, the game is played in alternate turns. Players control 4 different robots to execute actions and collect resources, fixing problems, or robots that were smashed by the opponent. The first crew to clear their workshop, fixing all problems, and lining up all its robots in the Production Line of the factory wins the game.

Turns are simple and divided into three phases: In the first, robots in the workshop charge up; in the second, a single robot is called up to activate its quadrant in the Production Line, generating resources to fix problems and other robots. In the last phase, the available robots can be lined up in quadrants of the Production Line for later activation.

Although robots can block quadrants from the Production Line by their presence there, bigger robots can smash them out, sending their pieces to their workshops to be fixed.

As problems are fixed and players get closer to winning, combos are forged, and in a blink of an eye, your opponent can take you from certain victory to an “hasta la vista” defeat.

How to end the game? The first player to finish his turn with his office empty, solving all problems and allocating all robots on the production line, wins the game.

-description from designer

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