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BGG랭킹
BGG전체 : 18050
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인원
2-7 명
BGG추천: 2-7 명 -
게임시간
10-20 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.25 / 5
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디자이너
Sol Dillon, Diego Simonet
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아티스트
Facundo Rodríguez Valsagna
-
인원
게임 소개
1812년 Manuel Belgrano는 아르헨티나의 국기를 만들었지만, 아무도 그것의 숨겨진 진짜 이야기를 알지 못한다. 지금까지.
목표
이 게임에서는 작성자와 독서자가 한 팀이 되어 작업해야 합니다.
독자들은 순서가 끝나기 전에 저자가 책 안에 가지고 있는 비밀 코드를 맞혀야 한다.
저자는 독자들이 사실을 발견하도록 이끌어야 한다. 말을 하지 않고 영상만 사용하지 말고 해야 한다.
작성자 카드를 비밀 코드에 표시된 판독기 카드와 연관시킵니다.
독자: 그들은 작성자 카드를 작성자가 제공한 독서자 카드와 연관시키고, 직관을 사용하여 그/그녀의 메시지를 올바르게 해석할 수 있어야 한다.
독자들이 순서가 끝나기 전에 작가의 암호를 맞히면 플레이어가 이깁니다.
차례가 끝나기 전에 리더가 작성자의 암호를 맞추지 못하면 플레이어는 패배합니다.
상자 뒷면 설명:
1812년 마누엘 벨그라노 크레ó라 반데라 아르헨티나. 페로 하스타 엘 día hoy, la verdadera historyia permanente oculta. ¿con quién la creó? ¿아르헨티나에서요? ¿큐앤에큐티브? 코미온?
1812년 아르헨티나 es un juego de comunicación e Interpración de imágenes que redescubrir en cada partida estos hechos. 1812년에 엥카르나르나(Encarnar)와 엥카르나(El Rol de autor), 이 데베르(y deber)á), guiar a los "letores" Mediante imáguares para quipido.
목표
이 게임에서는 작성자와 독서자가 한 팀이 되어 작업해야 합니다.
독자들은 순서가 끝나기 전에 저자가 책 안에 가지고 있는 비밀 코드를 맞혀야 한다.
저자는 독자들이 사실을 발견하도록 이끌어야 한다. 말을 하지 않고 영상만 사용하지 말고 해야 한다.
작성자 카드를 비밀 코드에 표시된 판독기 카드와 연관시킵니다.
독자: 그들은 작성자 카드를 작성자가 제공한 독서자 카드와 연관시키고, 직관을 사용하여 그/그녀의 메시지를 올바르게 해석할 수 있어야 한다.
독자들이 순서가 끝나기 전에 작가의 암호를 맞히면 플레이어가 이깁니다.
차례가 끝나기 전에 리더가 작성자의 암호를 맞추지 못하면 플레이어는 패배합니다.
상자 뒷면 설명:
1812년 마누엘 벨그라노 크레ó라 반데라 아르헨티나. 페로 하스타 엘 día hoy, la verdadera historyia permanente oculta. ¿con quién la creó? ¿아르헨티나에서요? ¿큐앤에큐티브? 코미온?
1812년 아르헨티나 es un juego de comunicación e Interpración de imágenes que redescubrir en cada partida estos hechos. 1812년에 엥카르나르나(Encarnar)와 엥카르나(El Rol de autor), 이 데베르(y deber)á), guiar a los "letores" Mediante imáguares para quipido.
In 1812 Manuel Belgrano created the flag of Argentina, but nobody knows the real story behind it... until now.
OBJECTIVE
In this game, the AUTHOR and the READERS must work together as a team.
READERS have to guess the secret code that the AUTHOR has inside the book before the turns are over.
AUTHOR: The AUTHOR must guide the READERS to discover the facts. He/She must do so without speaking and using only images.
He/She will try to relate the AUTHOR CARDS to the READER CARDS as indicated by the secret code.
READERS: They should relate the AUTHOR CARDS to the READERS CARDS given by the AUTHOR and use their intuition to be able to correctly interpret his/her message.
Players win if READERS guess the AUTHOR's secret code before turns are over.
Players lose if READERS fail to guess AUTHOR's secret code before turns are over.
Back of the box description:
En 1812 Manuel Belgrano creó la bandera argentina. Pero hasta el día de hoy, la verdadera historia permanece oculta. ¿Con quién la creó? ¿En qué lugar de Argentina? ¿Qué comieron?
1812 Argentina es un juego de comunicación e interpretación de imágenes que permite redescubrir en cada partida estos hechos. Un jugador encarnará el rol de "autor" y deberá guiar a los "lectores" mediante imágenes para que descubran lo sucedido en 1812.
OBJECTIVE
In this game, the AUTHOR and the READERS must work together as a team.
READERS have to guess the secret code that the AUTHOR has inside the book before the turns are over.
AUTHOR: The AUTHOR must guide the READERS to discover the facts. He/She must do so without speaking and using only images.
He/She will try to relate the AUTHOR CARDS to the READER CARDS as indicated by the secret code.
READERS: They should relate the AUTHOR CARDS to the READERS CARDS given by the AUTHOR and use their intuition to be able to correctly interpret his/her message.
Players win if READERS guess the AUTHOR's secret code before turns are over.
Players lose if READERS fail to guess AUTHOR's secret code before turns are over.
Back of the box description:
En 1812 Manuel Belgrano creó la bandera argentina. Pero hasta el día de hoy, la verdadera historia permanece oculta. ¿Con quién la creó? ¿En qué lugar de Argentina? ¿Qué comieron?
1812 Argentina es un juego de comunicación e interpretación de imágenes que permite redescubrir en cada partida estos hechos. Un jugador encarnará el rol de "autor" y deberá guiar a los "lectores" mediante imágenes para que descubran lo sucedido en 1812.
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