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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-20 분
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연령
16+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
A.J. Plank
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아티스트
-
인원
게임 소개
명상을 해보신 적이 있나요? 교외의 쓰레기통을 파헤치는 너구리처럼 네 정신이 네 의식에 달려들 때 느끼는 감정 알지? 그리고 그냥 가만히 있고 싶어? 그게 게임이라고 생각해봐 이게 바로 그 게임입니다. 숨을 쉬다. 너무 산만해지지 마세요!
신경 쓰지 마세요. The Distension은 진정한 정신 건강 증진을 위한 진지한 도구를 제공하면서도 즐겁고 접근하기 쉬운 형식으로 더 많은 청중들에게 명상과 마음가짐을 가져다 주고자 하는 꿈에서 태어났습니다. 이 고도로 사용자 정의가 가능한 테이블 상판 경험은 두 가지 독립적인 활동에 동일한 구성요소를 사용하며 다양한 토큰 및 마커뿐만 아니라 여러 테마 분산 카드 세트를 포함합니다.
1부 네버마인드는 카드 도움을 받는 명상 활동으로, 연습을 소개하고 플레이어의 삶에 약간의 평화와 고요함을 가져오기를 바란다. 이것이 전통적인 명상을 대체하기 위한 것은 아니지만, 희망은 이 경험이 세계에 약간의 문을 열고 약간의 마음가짐을 가져올 수 있을 만큼 충분히 가깝다는 것이다.
파트 2는 네버마인드 활동과 같은 구성 요소를 사용하는 명상을 주제로 한 솔리테어 게임이다. 이 짧고 빠른 속도의 게임은 더 워처(플레이어)와 더 마인드(다이스에이)가 있는 터그오워와 Whack-A-Mole의 하이브리드처럼 플레이된다.I.) 각 Think 카드의 궁극적인 운명을 결정하기 위해 서로 대립합니다. 궁극적인 젠 마스터 승리를 위해 시간이 다 가기 전에 모든 산만함을 풀어라!
완전한 경험을 위해 두 파트를 연속으로 결합할 수 있으며 Nevermind 활동 결과는 게임 설정 테이블로 및 더 인터스테인먼트 우승에 필요한 전략에 영향을 미칩니다.
—디자이너의 설명
신경 쓰지 마세요. The Distension은 진정한 정신 건강 증진을 위한 진지한 도구를 제공하면서도 즐겁고 접근하기 쉬운 형식으로 더 많은 청중들에게 명상과 마음가짐을 가져다 주고자 하는 꿈에서 태어났습니다. 이 고도로 사용자 정의가 가능한 테이블 상판 경험은 두 가지 독립적인 활동에 동일한 구성요소를 사용하며 다양한 토큰 및 마커뿐만 아니라 여러 테마 분산 카드 세트를 포함합니다.
1부 네버마인드는 카드 도움을 받는 명상 활동으로, 연습을 소개하고 플레이어의 삶에 약간의 평화와 고요함을 가져오기를 바란다. 이것이 전통적인 명상을 대체하기 위한 것은 아니지만, 희망은 이 경험이 세계에 약간의 문을 열고 약간의 마음가짐을 가져올 수 있을 만큼 충분히 가깝다는 것이다.
파트 2는 네버마인드 활동과 같은 구성 요소를 사용하는 명상을 주제로 한 솔리테어 게임이다. 이 짧고 빠른 속도의 게임은 더 워처(플레이어)와 더 마인드(다이스에이)가 있는 터그오워와 Whack-A-Mole의 하이브리드처럼 플레이된다.I.) 각 Think 카드의 궁극적인 운명을 결정하기 위해 서로 대립합니다. 궁극적인 젠 마스터 승리를 위해 시간이 다 가기 전에 모든 산만함을 풀어라!
완전한 경험을 위해 두 파트를 연속으로 결합할 수 있으며 Nevermind 활동 결과는 게임 설정 테이블로 및 더 인터스테인먼트 우승에 필요한 전략에 영향을 미칩니다.
—디자이너의 설명
Have you ever tried to meditate? You know that feeling you get when your mind runs off into your consciousness like a racoon digging through a suburban trash can and you just want it to be still? Imagine if that were a game. This is that game. Breathe. Don't let yourself get too distracted!
Nevermind The Distraction was born of a dream to bring meditation and mindfulness to a wider audience in an entertaining and accessible format while still offering serious tools for real mental health improvement. This highly customizable tabletop experience uses the same components for two independent activities and includes several themed Distraction Card sets as well as various tokens and markers.
Part 1, Nevermind, is a card-assisted meditation activity designed to introduce the practice and hopefully bring a little peace and stillness into the player’s life. While this is not intended to replace traditional meditation, the hope is this experience is close enough to open some doorways and bring a little mindfulness into the world.
Part 2, The Distraction, is a meditation-themed solitaire game using the same components as the Nevermind activity. This short, fast-paced game plays like a hybrid of Tug-O-War and Whack-A-Mole where The Watcher (the player) and The Mind (dice A.I.) work at odds to determine the ultimate fate of each Thought card. Release all distractions before time runs out for the ultimate Zen Master win!
For the full experience, both parts can be combined back-to-back and the results of the Nevermind activity will affect the game setup tableau and strategies needed to win The Distraction.
—description from the designer
Nevermind The Distraction was born of a dream to bring meditation and mindfulness to a wider audience in an entertaining and accessible format while still offering serious tools for real mental health improvement. This highly customizable tabletop experience uses the same components for two independent activities and includes several themed Distraction Card sets as well as various tokens and markers.
Part 1, Nevermind, is a card-assisted meditation activity designed to introduce the practice and hopefully bring a little peace and stillness into the player’s life. While this is not intended to replace traditional meditation, the hope is this experience is close enough to open some doorways and bring a little mindfulness into the world.
Part 2, The Distraction, is a meditation-themed solitaire game using the same components as the Nevermind activity. This short, fast-paced game plays like a hybrid of Tug-O-War and Whack-A-Mole where The Watcher (the player) and The Mind (dice A.I.) work at odds to determine the ultimate fate of each Thought card. Release all distractions before time runs out for the ultimate Zen Master win!
For the full experience, both parts can be combined back-to-back and the results of the Nevermind activity will affect the game setup tableau and strategies needed to win The Distraction.
—description from the designer
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