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게임 소개

이것은 1989년의 게임을 완전히 개조한 것이다. 새로운 지도와 카운터는 모두 찰스 키블러가 만들었습니다. 이 책은 1813년 10월 30일과 31일, 라이프치히에서 패배한 나폴레옹의 독일 탈출을 막기 위해 프랑크푸르트 근처에서 오스트리아-바이에른 연합군이 시도했으나 실패한 것을 모의한 것이다.

이 게임은 현재 강력한 최신 버전의 규칙을 사용하며, 로스터 시트와 직사각형 카운터를 사용하여 선과 열 사이의 형성 변화를 시뮬레이션합니다. 전투는 연대 차원에서 헥스당 250m의 규모로 30분간의 게임 턴으로 치러진다. 로스터 시트에 손실이 기록되며, 영어로 된 규정(프랑스어 버전은 프라첸 웹사이트에서 확인할 수 있음)은 복잡성이 보통이다.

이 새로운 판본은 또한 드 브레데가 황제가 떠난 후 프랑스를 공격하려고 했던 이틀째 전투와 부대도 포함하고 있다.

게임 시스템:
스케일 = 250 m/m/m,
시간 = 30분/GT;
힘 = 300명/SP(연대 크기).
This is complete refit of the 1989 game. New map and counters, all done by Charles Kibler. It simulates the abortive attempt on 30 and 31 October 1813 by the Austro-Bavarians under de Wrede to prevent Napoleon's escape from Germany after the defeat at Leipzig, by blocking him near Frankfurt.

The game uses the now robust latest version of the rules, which employs roster sheets and oblong counters to simulate formation changes between line and column. The battle is fought at regimental level at a scale of 250m per hex, and in 30-minute game turns. Losses are recorded on roster sheets, and the rules, in english (the French version will be available on the Pratzen website), are of medium complexity.

This new edition also includes the second day battle set up and units, when de Wrede tried to attack the French after the Emperor left.

Game System:
scale = 250 m/hex;
time = 30 min/GT;
strength = 300 men/SP (Regimental Size).

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