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WARGAMES : 3146
7War for America: The American Revolution, 1775-1782 (2022) -
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인원
1-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
480-1200 분
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연령
16+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
3.25 / 5
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디자이너
Gilbert Collins
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아티스트
Knut Grünitz
-
인원
게임 소개
미국을 위한 전쟁: 미국 독립 전쟁, 1775-1782는 미국 독립 전쟁 동안의 사건들에 바탕을 둔 전략적인 게임입니다. 내전으로 시작된 갈등이 크게 고립된 영국과의 세계 분쟁으로 변질된 과정을 보여주는 2인칭 게임이다. 그것은 새로운 &lsquo를 특징으로 한다.동작 펄스’ 및 ‘가변 길이와 새로운 모든 턴을 유지하는 Initiative System’. 길버트 콜린스의 게임 디자인.
콜로니얼 플레이어는 &lsquo를 만들어야 합니다.대륙군은 자매 식민지가 점령되는 것을 막기 위해 영국과 전투를 벌였다. 이것은 시간이 걸릴 것이고 그는 영국의 오랜 적들에게 깊은 인상을 주기 위해 주요 영국군을 물리치려고 노력해야 한다.
게임은 그랜드 전략 레벨에서 진행되며 각 강점은 1,000명 이하이다. 플레이어는 식민지와 지역을 장악하기 위해 힘을 모을 것이다. 1778년 프랑스의 인정이 이루어지면, 완전히 새로운 차원이 분쟁에 추가된다. 프랑스, 스페인, 네덜란드가 북미와 카리브 해 해로 함대를 들여와 영국의 해상 지배에 도전한다.
이 게임은 인기 있는 ‘point to point’ movement 시스템을 활용하지만 북미의 지형을 보다 신중하게 모델링한다. 이것은 중요한 빗자루 분지를 따라 군대의 이동을 강화함으로써 이루어진다. 과거 많은 게임들이 보여주었던 것처럼 군대는 한 번의 전투로 파괴되지 않지만, 일반적인 퇴각과 혼란의 결과로 현실적인 사상자 수를 보여줄 것이다.
미국을 위한 전쟁은 영국인의 시각에서 갈등을 보여주고, 어떻게 반란이 세계 대전으로 변했는지 보여주려 한다. 영국은 동맹국 없이 혼자지만, 식민지도 쉽지 않다. 그들의 미숙함과 개인적인 정체성에도 불구하고, 그들은 대륙군을 창설하고 유지하기 위해 함께 뭉쳐야 한다. 이 게임은 ‘ 대형 게임’이지만 1778년부터 시작하는 짧은 시나리오가 포함되어 있어 게임 실행 시간이 절반 정도 소요된다.
제품 정보:
복잡성: 중간
시간 척도: 계절별 순환(연간 6회)
지도 축척: 면적 대 점 지도
단위 규모: 체력 당 1,000명, 개별 수도선 및 리더
플레이어: 2
카드놀이: 보통/높음
플레이 시간: 8시간(캠페인 게임 15시간 이상)
구성 요소:
지도 시트 2개
2.5 9/16&인용 및 5/8&인용 카운터의 카운터시트(총 432개 카운터
6명의 플레이어 지원 카드
플레이 카드 순서 1개
2군 조직 전시
1 설정 카드
51개의 작업 카드
규칙집 1권
플레이북 1개
-게시자 웹 사이트의 설명
콜로니얼 플레이어는 &lsquo를 만들어야 합니다.대륙군은 자매 식민지가 점령되는 것을 막기 위해 영국과 전투를 벌였다. 이것은 시간이 걸릴 것이고 그는 영국의 오랜 적들에게 깊은 인상을 주기 위해 주요 영국군을 물리치려고 노력해야 한다.
게임은 그랜드 전략 레벨에서 진행되며 각 강점은 1,000명 이하이다. 플레이어는 식민지와 지역을 장악하기 위해 힘을 모을 것이다. 1778년 프랑스의 인정이 이루어지면, 완전히 새로운 차원이 분쟁에 추가된다. 프랑스, 스페인, 네덜란드가 북미와 카리브 해 해로 함대를 들여와 영국의 해상 지배에 도전한다.
이 게임은 인기 있는 ‘point to point’ movement 시스템을 활용하지만 북미의 지형을 보다 신중하게 모델링한다. 이것은 중요한 빗자루 분지를 따라 군대의 이동을 강화함으로써 이루어진다. 과거 많은 게임들이 보여주었던 것처럼 군대는 한 번의 전투로 파괴되지 않지만, 일반적인 퇴각과 혼란의 결과로 현실적인 사상자 수를 보여줄 것이다.
미국을 위한 전쟁은 영국인의 시각에서 갈등을 보여주고, 어떻게 반란이 세계 대전으로 변했는지 보여주려 한다. 영국은 동맹국 없이 혼자지만, 식민지도 쉽지 않다. 그들의 미숙함과 개인적인 정체성에도 불구하고, 그들은 대륙군을 창설하고 유지하기 위해 함께 뭉쳐야 한다. 이 게임은 ‘ 대형 게임’이지만 1778년부터 시작하는 짧은 시나리오가 포함되어 있어 게임 실행 시간이 절반 정도 소요된다.
제품 정보:
복잡성: 중간
시간 척도: 계절별 순환(연간 6회)
지도 축척: 면적 대 점 지도
단위 규모: 체력 당 1,000명, 개별 수도선 및 리더
플레이어: 2
카드놀이: 보통/높음
플레이 시간: 8시간(캠페인 게임 15시간 이상)
구성 요소:
지도 시트 2개
2.5 9/16&인용 및 5/8&인용 카운터의 카운터시트(총 432개 카운터
6명의 플레이어 지원 카드
플레이 카드 순서 1개
2군 조직 전시
1 설정 카드
51개의 작업 카드
규칙집 1권
플레이북 1개
-게시자 웹 사이트의 설명
War for America: The American Revolution, 1775-1782 is a strategic game game based on the events during the American Revolution. It is a 2 player game that shows how the conflict, which began as a ‘civil war’ turned into a World conflict with a Great Britain that was greatly isolated. It features a new ‘Action Pulse’ and ‘Initiative System’ that keeps every turn of variable length and new. Game design by Gilbert Collins.
The Colonial player must build a ‘Continental Army’ to battle with the British in order to prevent any sister colony from being overrun. This is going to take time and he must ‘hold on’ and try to defeat a major British force, to impress the old enemies of Great Britain.
The game is played at the Grand Strategic level and each strength point equals 1,000 men or less. Players will assemble forces to seize control of colonies and regions. When French recognition is achieved, during 1778, an entire new dimension is added to the conflict. France, Spain and the Netherlands will bring fleets into the waters of North America and the Caribbean, challenging Britain’s mastery of the seas.
The game utilizes the popular ‘point to point’ movement system but more carefully modelling the geography of North America. This is done by enhancing the movement of armies along the important water shed basins. Armies are not destroyed in single combat as many past games have shown, but will demonstrate realistic casualty figures with prevalent retreat and disruption results.
War for America attempts to show the conflict from the British perspective and how a ‘rebellion’ turned into a World War. Great Britain is alone, without allies, but the Colonies don’t have it easy either. Despite their inexperience and individual identities, they must come together to create and maintain a Continental army. This is a ‘large game’ but also contains a shorter scenario starting in 1778, taking about half the time to play.
Product Information:
Complexity: Medium
Time Scale: Seasonal turns (6 turns per year)
Map Scale: Area point-to-point map
Unit Scale: 1,000 men per strength point, individual capital ships, and leaders
Players: 2
Solitaire: Medium/High
Playing Time: 8 hours (15+ hours for Campaign Game)
Components:
2 Map sheets
2.5 Countersheets of 9/16" and 5/8" unit-counters (432 counters total)
6 Player Aid Cards
1 Sequence of Play Card
2 Army Organization Displays
1 Setup Card
51 Action Cards
1 Rulebook
1 Playbook
-description from publisher's website
The Colonial player must build a ‘Continental Army’ to battle with the British in order to prevent any sister colony from being overrun. This is going to take time and he must ‘hold on’ and try to defeat a major British force, to impress the old enemies of Great Britain.
The game is played at the Grand Strategic level and each strength point equals 1,000 men or less. Players will assemble forces to seize control of colonies and regions. When French recognition is achieved, during 1778, an entire new dimension is added to the conflict. France, Spain and the Netherlands will bring fleets into the waters of North America and the Caribbean, challenging Britain’s mastery of the seas.
The game utilizes the popular ‘point to point’ movement system but more carefully modelling the geography of North America. This is done by enhancing the movement of armies along the important water shed basins. Armies are not destroyed in single combat as many past games have shown, but will demonstrate realistic casualty figures with prevalent retreat and disruption results.
War for America attempts to show the conflict from the British perspective and how a ‘rebellion’ turned into a World War. Great Britain is alone, without allies, but the Colonies don’t have it easy either. Despite their inexperience and individual identities, they must come together to create and maintain a Continental army. This is a ‘large game’ but also contains a shorter scenario starting in 1778, taking about half the time to play.
Product Information:
Complexity: Medium
Time Scale: Seasonal turns (6 turns per year)
Map Scale: Area point-to-point map
Unit Scale: 1,000 men per strength point, individual capital ships, and leaders
Players: 2
Solitaire: Medium/High
Playing Time: 8 hours (15+ hours for Campaign Game)
Components:
2 Map sheets
2.5 Countersheets of 9/16" and 5/8" unit-counters (432 counters total)
6 Player Aid Cards
1 Sequence of Play Card
2 Army Organization Displays
1 Setup Card
51 Action Cards
1 Rulebook
1 Playbook
-description from publisher's website
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