-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: 3-3 명 -
게임시간
40-80 분
-
연령
12+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Facundo Emiliano Ferray
-
아티스트
Matias Iribarren, Bianca Papalardo, Sebastián Real
-
인원
게임 소개
티에라 봉건(봉건)은 중세 유럽의 귀족 가문의 우두머리를 나타내는 카드 게임입니다. 우리는 새로운 봉신 모집, 건물 건설, 생산 개선의 확립, 그리고 물론 우리의 군사 방어의 성장을 통해 누구보다 우리의 영지를 잘 발전시켜야 하는 사명을 지고 있다.
몇 장의 카드부터 시작해서 더 효율적이고 생산적인 카드 조합을 만들 수 있는 더 나은 캐릭터와 건물, 귀족들이 시장에서 나올 수 있도록 자원 생산을 관리해야 할 것이다. 경기에서 기회가 부족하면 거의 모든 패배나 승리의 책임이 우리의 결정에 돌아가기 때문에 우리는 신중하게 인수 계획을 세워야 할 것이다.
일정량의 건물을 지은 후 게임은 종료됩니다. 군사력과 경제력, 생산력, 교회와 우리 신하 아래 귀족들의 힘이 우리가 얻는 승점과 승자를 가를 것이다.
—디자이너의 설명
몇 장의 카드부터 시작해서 더 효율적이고 생산적인 카드 조합을 만들 수 있는 더 나은 캐릭터와 건물, 귀족들이 시장에서 나올 수 있도록 자원 생산을 관리해야 할 것이다. 경기에서 기회가 부족하면 거의 모든 패배나 승리의 책임이 우리의 결정에 돌아가기 때문에 우리는 신중하게 인수 계획을 세워야 할 것이다.
일정량의 건물을 지은 후 게임은 종료됩니다. 군사력과 경제력, 생산력, 교회와 우리 신하 아래 귀족들의 힘이 우리가 얻는 승점과 승자를 가를 것이다.
—디자이너의 설명
Tierra Feudal (Feudal Land) is a card game where we represent the leader of a noble house from medieval Europe. We are on a mission to develop our fiefdom better than anyone else through the recruitment of new vassals, the construction of buildings, the establishment of production improvements and, of course, the growth of our military defenses.
Starting from a few cards, we will have to manage the production of resources to be able to get better characters, buildings and nobles from the market that allow us to make more efficient and productive combinations of cards. We will have to carefully plan our acquisitions since the lack of chance in the game will place almost all the responsibility of defeat or victory on our decisions.
After the construction of a certain amount of buildings the game will end. The military and economic power, the productive capacities, the power of the church and the nobles under our vassalage will determine the victory points that we get and the winner of the game.
—description from the designer
Starting from a few cards, we will have to manage the production of resources to be able to get better characters, buildings and nobles from the market that allow us to make more efficient and productive combinations of cards. We will have to carefully plan our acquisitions since the lack of chance in the game will place almost all the responsibility of defeat or victory on our decisions.
After the construction of a certain amount of buildings the game will end. The military and economic power, the productive capacities, the power of the church and the nobles under our vassalage will determine the victory points that we get and the winner of the game.
—description from the designer
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
412
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
422
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
359
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
322
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
593
-
2024-11-13
-
Lv.18