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BGG랭킹
BGG전체 : 3556
WARGAMES : 328
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
480-1200 분
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연령
12+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
3.31 / 5
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디자이너
Neil Zimmerer
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아티스트
Charles Kibler, George I. Parrish, Jr., Neil Zimmerer
-
인원
게임 소개
(뒷표지:)
A 동방 전쟁 게임: 1941-44.
러시아 전선은 제2차 세계 대전 중 가장 크고, 길고, 비용이 많이 드는 군사 작전의 썰물과 흐름을 재창조하는 게임이다. 이 게임은 소련과 나치 독일에 의해 고용된 거대한 군사력과 거대한 작전 구역을 다룬다. 이번 한 번만 당신이 지휘합니다.
대체 시나리오: 1941년 5월 또는 6월, 1942년 또는 1943년에 시작하는 게임을 할 수 있습니다.
고유 전투 시스템: 16진수 내에서 전투가 발생하고 유닛의 손실이 증가하며, 전투는 한 번 이상의 해결이 필요할 수 있습니다.
육상, 항공 및 바다: 모든 전투 환경에서 유닛이 포함되며 전투가 발생합니다.
기습 공격: 기갑부대는 적진 깊숙이 침투하기 위해 전선을 돌파할 수 있다.
변수 끝: 6개월의 기간이 끝나면 게임을 종료하거나 캠페인이 끝날 때까지 계속합니다.
기본 규칙을 사용하면 플레이어가 게임을 빠르게 시작하고 시스템을 마스터할 수 있습니다. 고급 및 옵션 규칙을 통해 플레이어는 자신이 즐기는 복잡성과 세부 사항의 수준을 선택할 수 있습니다.
CONTENTS:
518 다이컷 다중 색상 카운터.
A 컬러풀 32" by 22" 지도보드.
1 기본 규칙 폴더.
1 전투 매뉴얼.
1 다이.
assorted 참조 카드.
시간 척도: 한 번에 한 달. 군단, 군대, 함대, 소함대.
PLAYER: 2.
Playing TIME: 사용된 시나리오와 규칙에 따라 2시간에서 18시간까지.
(사용자 JokerRulez에 의한 추가 정보:)
시나리오
게임에는 1941년, 1942년 및 1943년의 세 가지 시나리오가 포함된다. 바르바로사 시나리오에는 이를 허용하는 몇 가지 역사적으로 그럴듯한 옵션이 있는 조기 시작 옵션도 있다. '42 시나리오는 역사적이긴 하지만 축(Axis) 플레이어에 비해 상당히 불균형적이다. 서머 턴을 연습하는 좋은 방법이지만, 확실히 추천됩니다. 마지막으로 '43 시나리오입니다. 이는 소련 선수에게 유리한 불균형이므로 본질적으로 바르바로사 역이다. 선수들이 이것을 연습하는 것은 매우 중요하다. 소련 측의 강점을 배울 수 있는 가장 좋은 방법이다.
통합 규칙집
The Apalon Hill Game Company(TAHGC)는 신속하게 인쇄된 게임에 대한 몇 가지 중요한 에라타를 출시했습니다. General 22-4에서 공개되었습니다. 그 후 2년 후 General 24-1에서 광범위한 에라타가 배포되었다. 이 두 가지 모두 아래 'files' 섹션에서 다운로드할 수 있습니다. 그러나 모든 에라타가 이미 통합된 상태에서 새로운 디지털 규칙집을 다운로드할 수 있습니다. 'files' 섹션에서도 사용할 수 있습니다.
워게임 아카데미 토너먼트 규칙
Various 규칙이 해석의 대상이 됩니다. 워게임 아카데미는 하나의 판정만으로 해석 규칙이 명시되어 있는 토너먼트 규칙집을 제공하는 것을 목표로 하고 있다. 이렇게 하면 토너먼트 플레이가 가능합니다. 더 많은 정보와 책의 사본을 원하시면 www.wargameacademy.org를 방문하세요.
Map Extensions
수년간 일부 참가자들은 지도에 조금 더 많은 공간을 원했다. 이를 위해 두 명 이상의 플레이어가 사용자 지정 맵 확장을 설계했다. 이제 VOSPAL 모듈은 지도 확장을 재생 옵션으로 사용할 수 있습니다. 서쪽으로 베를린, 북동쪽으로 아크엔젤, 남동쪽으로 바쿠까지 모두 포함된다. 나중에 이러한 확장 기능을 인쇄 가능한 파일로 다운로드할 수 있습니다.
A 동방 전쟁 게임: 1941-44.
러시아 전선은 제2차 세계 대전 중 가장 크고, 길고, 비용이 많이 드는 군사 작전의 썰물과 흐름을 재창조하는 게임이다. 이 게임은 소련과 나치 독일에 의해 고용된 거대한 군사력과 거대한 작전 구역을 다룬다. 이번 한 번만 당신이 지휘합니다.
대체 시나리오: 1941년 5월 또는 6월, 1942년 또는 1943년에 시작하는 게임을 할 수 있습니다.
고유 전투 시스템: 16진수 내에서 전투가 발생하고 유닛의 손실이 증가하며, 전투는 한 번 이상의 해결이 필요할 수 있습니다.
육상, 항공 및 바다: 모든 전투 환경에서 유닛이 포함되며 전투가 발생합니다.
기습 공격: 기갑부대는 적진 깊숙이 침투하기 위해 전선을 돌파할 수 있다.
변수 끝: 6개월의 기간이 끝나면 게임을 종료하거나 캠페인이 끝날 때까지 계속합니다.
기본 규칙을 사용하면 플레이어가 게임을 빠르게 시작하고 시스템을 마스터할 수 있습니다. 고급 및 옵션 규칙을 통해 플레이어는 자신이 즐기는 복잡성과 세부 사항의 수준을 선택할 수 있습니다.
CONTENTS:
518 다이컷 다중 색상 카운터.
A 컬러풀 32" by 22" 지도보드.
1 기본 규칙 폴더.
1 전투 매뉴얼.
1 다이.
assorted 참조 카드.
시간 척도: 한 번에 한 달. 군단, 군대, 함대, 소함대.
PLAYER: 2.
Playing TIME: 사용된 시나리오와 규칙에 따라 2시간에서 18시간까지.
(사용자 JokerRulez에 의한 추가 정보:)
시나리오
게임에는 1941년, 1942년 및 1943년의 세 가지 시나리오가 포함된다. 바르바로사 시나리오에는 이를 허용하는 몇 가지 역사적으로 그럴듯한 옵션이 있는 조기 시작 옵션도 있다. '42 시나리오는 역사적이긴 하지만 축(Axis) 플레이어에 비해 상당히 불균형적이다. 서머 턴을 연습하는 좋은 방법이지만, 확실히 추천됩니다. 마지막으로 '43 시나리오입니다. 이는 소련 선수에게 유리한 불균형이므로 본질적으로 바르바로사 역이다. 선수들이 이것을 연습하는 것은 매우 중요하다. 소련 측의 강점을 배울 수 있는 가장 좋은 방법이다.
통합 규칙집
The Apalon Hill Game Company(TAHGC)는 신속하게 인쇄된 게임에 대한 몇 가지 중요한 에라타를 출시했습니다. General 22-4에서 공개되었습니다. 그 후 2년 후 General 24-1에서 광범위한 에라타가 배포되었다. 이 두 가지 모두 아래 'files' 섹션에서 다운로드할 수 있습니다. 그러나 모든 에라타가 이미 통합된 상태에서 새로운 디지털 규칙집을 다운로드할 수 있습니다. 'files' 섹션에서도 사용할 수 있습니다.
워게임 아카데미 토너먼트 규칙
Various 규칙이 해석의 대상이 됩니다. 워게임 아카데미는 하나의 판정만으로 해석 규칙이 명시되어 있는 토너먼트 규칙집을 제공하는 것을 목표로 하고 있다. 이렇게 하면 토너먼트 플레이가 가능합니다. 더 많은 정보와 책의 사본을 원하시면 www.wargameacademy.org를 방문하세요.
Map Extensions
수년간 일부 참가자들은 지도에 조금 더 많은 공간을 원했다. 이를 위해 두 명 이상의 플레이어가 사용자 지정 맵 확장을 설계했다. 이제 VOSPAL 모듈은 지도 확장을 재생 옵션으로 사용할 수 있습니다. 서쪽으로 베를린, 북동쪽으로 아크엔젤, 남동쪽으로 바쿠까지 모두 포함된다. 나중에 이러한 확장 기능을 인쇄 가능한 파일로 다운로드할 수 있습니다.
(from the back cover:)
A Game of the War in the East: 1941-44.
Russian Front is a game that re-creates the ebb and flow of the largest, longest and most costly military campaign of World War II. The game covers the vast theater of operations and the massive forces employed by the Soviet Union and by Nazi Germany and her allies. Only this time, YOU are in command.
Alternate scenarios: Games can be played that start in May or June of 1941, in 1942, or in 1943.
Unique Combat system: Combat occurs within a hex, units take incremental losses, and battles can require more than one round of resolution.
Land, Air, and sea: Units are included for and battles occur in all combat environments.
Blitz Attacks: Armor units may breakthrough fronts to drive deep into enemy territory.
Variable Endings: End any game at the conclusion of a six month period or continue on to the end of the campaign.
The Basic rules allow players to quickly start playing the game and mastering the system. The Advanced and Optional rules allow players to choose the levels of complexity and detail that they enjoy.
CONTENTS:
518 Die-Cut Multi-Color Counters.
A Colorful 32" by 22" Mapboard.
1 Basic Rules Folder.
1 Battle Manual.
1 Die.
Assorted Reference Cards.
TIME SCALE: One month per turn.
MAP SCALE: Twenty-five miles per hex.
UNIT SCALE: Corps, armies, fleets, and flotillas.
PLAYERS: Two.
PLAYING TIME: From two to eighteen hours, depending on the scenario and rules used.
(additional information by user JokerRulez:)
Scenarios
Included in the game are three scenarios: 1941, 1942, and 1943. The Barbarossa scenario also has an early start option with some historically plausible options for allowing this. The '42 scenario, while historical, is quite imbalanced in favor of the Axis player. Is a great way to practice the Summer '42 turns though so it is certainly recommended. Finally is the '43 scenario. This is imbalanced in favor of the Soviet player and is essentially Barbarossa in reverse. It is very, very important that players practice this one. It is the best way to learn the strengths of the Soviet side.
Consolidated Rulebook
The Avalon Hill Game Company (TAHGC) quickly released a few important errata for the printed game. This was released in GENERAL 22-4. Then, two years later, extensive errata was released in GENERAL 24-1. Both of these are available for download in the 'files' section below. However, a new digital rulebook is available for download with all errata already incorporated. This is also available in the 'files' section.
The Wargame Academy Tournament Rules
Various rules are subject to interpretation. The stated goal of the Wargame Academy is to provide a tournament rulebook where interpretive rules are explicitly stated with only one ruling. This will enable tournament play. Visit www.wargameacademy.org for more information and for a copy of the book.
Map Extensions
Some players through the years desired a bit more space on the map. To that end custom map extensions have been designed by more than one player. The VASSAL module now has map extensions available as an option for play. West to Berlin, Northeast to Archangel, and Southeast to Baku are all included. Later these extensions will be available for download in a printable file.
A Game of the War in the East: 1941-44.
Russian Front is a game that re-creates the ebb and flow of the largest, longest and most costly military campaign of World War II. The game covers the vast theater of operations and the massive forces employed by the Soviet Union and by Nazi Germany and her allies. Only this time, YOU are in command.
Alternate scenarios: Games can be played that start in May or June of 1941, in 1942, or in 1943.
Unique Combat system: Combat occurs within a hex, units take incremental losses, and battles can require more than one round of resolution.
Land, Air, and sea: Units are included for and battles occur in all combat environments.
Blitz Attacks: Armor units may breakthrough fronts to drive deep into enemy territory.
Variable Endings: End any game at the conclusion of a six month period or continue on to the end of the campaign.
The Basic rules allow players to quickly start playing the game and mastering the system. The Advanced and Optional rules allow players to choose the levels of complexity and detail that they enjoy.
CONTENTS:
518 Die-Cut Multi-Color Counters.
A Colorful 32" by 22" Mapboard.
1 Basic Rules Folder.
1 Battle Manual.
1 Die.
Assorted Reference Cards.
TIME SCALE: One month per turn.
MAP SCALE: Twenty-five miles per hex.
UNIT SCALE: Corps, armies, fleets, and flotillas.
PLAYERS: Two.
PLAYING TIME: From two to eighteen hours, depending on the scenario and rules used.
(additional information by user JokerRulez:)
Scenarios
Included in the game are three scenarios: 1941, 1942, and 1943. The Barbarossa scenario also has an early start option with some historically plausible options for allowing this. The '42 scenario, while historical, is quite imbalanced in favor of the Axis player. Is a great way to practice the Summer '42 turns though so it is certainly recommended. Finally is the '43 scenario. This is imbalanced in favor of the Soviet player and is essentially Barbarossa in reverse. It is very, very important that players practice this one. It is the best way to learn the strengths of the Soviet side.
Consolidated Rulebook
The Avalon Hill Game Company (TAHGC) quickly released a few important errata for the printed game. This was released in GENERAL 22-4. Then, two years later, extensive errata was released in GENERAL 24-1. Both of these are available for download in the 'files' section below. However, a new digital rulebook is available for download with all errata already incorporated. This is also available in the 'files' section.
The Wargame Academy Tournament Rules
Various rules are subject to interpretation. The stated goal of the Wargame Academy is to provide a tournament rulebook where interpretive rules are explicitly stated with only one ruling. This will enable tournament play. Visit www.wargameacademy.org for more information and for a copy of the book.
Map Extensions
Some players through the years desired a bit more space on the map. To that end custom map extensions have been designed by more than one player. The VASSAL module now has map extensions available as an option for play. West to Berlin, Northeast to Archangel, and Southeast to Baku are all included. Later these extensions will be available for download in a printable file.
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