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BGG랭킹
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
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인원
게임 소개
규칙에서: 50개의 조각 또는 "men"인용구와 3개의 "인용구가 있다.요새의 수비대를 구성하는 장교"
50개의 조각들을 요새 바깥의 검은 점들에 놓고, 방어자는 세 명의 장교들을 요새 앞 성벽의 어떤 점들에 배치한다.
공격력의 목적은 요새의 13개의 공간을 채우기 위해 앞으로 강하게 누르는 것이다.
수비대의 목적은 공격자가 게임에서 이길 수 없도록 점프하고 조각을 제거함으로써 전진하는 병력을 파괴하는 것이다.
각 플레이어는 교대로 움직입니다. 수비수는 어느 방향으로든 검은색과 빨간색 선으로 이동할 수 있습니다. 수비수는 또한 그 너머에 빈자리가 있을 경우 인접한 장소에 있는 적을 뛰어넘어 제거할 수 있다. 공격자는 점프할 수 없고 빨간색 선에서 뒤로 이동할 수 없습니다.
50개의 조각들을 요새 바깥의 검은 점들에 놓고, 방어자는 세 명의 장교들을 요새 앞 성벽의 어떤 점들에 배치한다.
공격력의 목적은 요새의 13개의 공간을 채우기 위해 앞으로 강하게 누르는 것이다.
수비대의 목적은 공격자가 게임에서 이길 수 없도록 점프하고 조각을 제거함으로써 전진하는 병력을 파괴하는 것이다.
각 플레이어는 교대로 움직입니다. 수비수는 어느 방향으로든 검은색과 빨간색 선으로 이동할 수 있습니다. 수비수는 또한 그 너머에 빈자리가 있을 경우 인접한 장소에 있는 적을 뛰어넘어 제거할 수 있다. 공격자는 점프할 수 없고 빨간색 선에서 뒤로 이동할 수 없습니다.
From the rules: There are 50 pieces or "men" constituting the Attacking Force use and Three "Officers" constituting the Garrison of the Fort.
Place the 50 pieces on the black spots outside the fort, the defender places the 3 officers on any of the dots on the front rampart of the fort.
The object of the attacking force is by solidly pressing forward to fill the 13 spaces of the fort.
The object of the garrison is to destroy the advancing force by jumping over and removing pieces so that the attacker cannot win the game.
Each player moves alternately. The defender can move on black and red lines in any direction. The defender can also jump over and remove any enemy on an adjacent spot if a vacant spot exists beyond. The attacker cannot jump and cannot move backward on the red lines.
Place the 50 pieces on the black spots outside the fort, the defender places the 3 officers on any of the dots on the front rampart of the fort.
The object of the attacking force is by solidly pressing forward to fill the 13 spaces of the fort.
The object of the garrison is to destroy the advancing force by jumping over and removing pieces so that the attacker cannot win the game.
Each player moves alternately. The defender can move on black and red lines in any direction. The defender can also jump over and remove any enemy on an adjacent spot if a vacant spot exists beyond. The attacker cannot jump and cannot move backward on the red lines.
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