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BGG랭킹
BGG전체 : 6454
THEMATIC : 955
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인원
1-4 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.17 / 5
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디자이너
Tom Stasiak
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아티스트
Tomasz Florkiewicz, Przemysław Geremek, Michał Grochalak, Adam Kabalak, Bartosz Pławecki, Marcin Rubinkowski, Tom Stasiak
-
인원
게임 소개
무릎에 화살을 맞고, 잘못된 결정과 건성으로 죽을 수 있는 협동 판타지 보드 게임의 완전하고 업데이트된 버전입니다.
탐험과 전투를 주제로 한 3막 판타지 어드벤처 캠페인으로, 현재는 v4.0 규칙, 수많은 개선 및 개선, 통합 확장, 이전에 게임을 위해 출시된 콘텐츠의 두 배이다.
탐구는 인상적인 결과를 가지고 의미 있는 결정을 내리는 데 초점을 맞추고 있지만, 둠록에서의 전투는 고도의 전술적이며 최소한의 출력 무작위성과 경험 많은 플레이를 도입함으로써 공정함을 목표로 한다.
주요 기능:
방대한 양의 카드에서 생성되는 로그와 같은 게임의 정신으로 시나리오 재생 가능성에 집중합니다.
주사위 할당 매커니즘과 높은 주제 A에 의해 구동되는 만남을 사용하는 뚜렷하고 격자가 없는 전투 시스템.i
무작위로 생성된 세계를 탐험하고 퀘스트를 해결하며 이벤트를 트리거하고 영웅들 간의 예상하지 못한 시너지 효과를 가져올 수 있는 서사시 장비와 새로운 능력 점수를 획득하여 만남 사이에 힘을 얻습니다.
—출판사의 설명
탐험과 전투를 주제로 한 3막 판타지 어드벤처 캠페인으로, 현재는 v4.0 규칙, 수많은 개선 및 개선, 통합 확장, 이전에 게임을 위해 출시된 콘텐츠의 두 배이다.
탐구는 인상적인 결과를 가지고 의미 있는 결정을 내리는 데 초점을 맞추고 있지만, 둠록에서의 전투는 고도의 전술적이며 최소한의 출력 무작위성과 경험 많은 플레이를 도입함으로써 공정함을 목표로 한다.
주요 기능:
방대한 양의 카드에서 생성되는 로그와 같은 게임의 정신으로 시나리오 재생 가능성에 집중합니다.
주사위 할당 매커니즘과 높은 주제 A에 의해 구동되는 만남을 사용하는 뚜렷하고 격자가 없는 전투 시스템.i
무작위로 생성된 세계를 탐험하고 퀘스트를 해결하며 이벤트를 트리거하고 영웅들 간의 예상하지 못한 시너지 효과를 가져올 수 있는 서사시 장비와 새로운 능력 점수를 획득하여 만남 사이에 힘을 얻습니다.
—출판사의 설명
A complete and updated version of the cooperative fantasy board game, where you can die from an arrow in the knee, poor decisions and dry jokes.
A three-act fantasy adventure campaign featuring exploration and combat, now with v4.0 rules, numerous enhancements and improvements, integrated expansions and twice the amount of content released for the game previously.
While exploration is focused on creating meaningful decisions with impactful results, combat in Doomrock is highly tactical and aims to be fair by introducing a minimum amount of output randomness and rewarding experienced play; all while giving a hardcore challange.
Main features:
Focus on replayability, with scenarios in the spirit of rogue-like games, generated from a massive amount of cards
A distinct, gridless battle system utilizing dice-allocation mechanics and encounters powered by highly-thematic A.I.
Power up between encounters by exploring a randomly-generated world and resolving quests, triggering events, and scoring epic gear and new abilities that bring unexpected synergies between heroes.
—description from the publisher
A three-act fantasy adventure campaign featuring exploration and combat, now with v4.0 rules, numerous enhancements and improvements, integrated expansions and twice the amount of content released for the game previously.
While exploration is focused on creating meaningful decisions with impactful results, combat in Doomrock is highly tactical and aims to be fair by introducing a minimum amount of output randomness and rewarding experienced play; all while giving a hardcore challange.
Main features:
Focus on replayability, with scenarios in the spirit of rogue-like games, generated from a massive amount of cards
A distinct, gridless battle system utilizing dice-allocation mechanics and encounters powered by highly-thematic A.I.
Power up between encounters by exploring a randomly-generated world and resolving quests, triggering events, and scoring epic gear and new abilities that bring unexpected synergies between heroes.
—description from the publisher
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