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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 1-4+ 명 -
게임시간
90-120 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.33 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
17세기 초.
러시아 왕국은 환난의 시간이라는 전환점을 지나고 있다.
왕좌에 군주가 없는 상황에서 치열한 땅 쟁탈전이 펼쳐졌다.
보드 게임 Times and Epochs에서 반대편 중 하나를 선택하십시오. 러시아 왕국의 문제를 해결하고 자신만의 역사를 만들어 보세요.
이 땅을 차지하기 위한 싸움에서 당신은 러시아 왕국, 폴란드와 같은 4개 팀 중 하나를 위해 경기를 하게 된다.리투아니아 연방, 스웨덴 또는 크림 칸국.
게임을 시작할 때, 당신은 단지 세 명의 지휘관, 여러 종류의 병력과 작은 영토만을 자유자재로 사용할 수 있게 될 것이다. 그러나 매번 당신은 영토를 확장하고 건물을 지으며 정치적 입지를 강화할 것입니다.
전체 게임은 겨울, 봄, 여름, 가을의 4단계로 구성된 6개의 긴 턴으로 나뉜다.
매 시즌, 참가자들은 돌아가면서 일련의 활동을 수행한다. 겨울에는 영토를 점령하고 건물을 세우고, 봄에는 정책 토큰을 받고 중립지에서 무역에 참여하고, 여름에는 소득을 받고 군대를 구입하며, 가을에는 농작물을 수확하고 중립군 지도자들의 토큰을 사용할 계획이다. 또한, 각 단계마다 다섯 가지 군사 기동 중 하나가 수행된다.
특정 미션을 완수해 승점을 얻는 게 골자다.
여섯 번의 동작이 끝나면, 참가자들은 점수를 세고 승자를 가립니다.
러시아 왕국은 환난의 시간이라는 전환점을 지나고 있다.
왕좌에 군주가 없는 상황에서 치열한 땅 쟁탈전이 펼쳐졌다.
보드 게임 Times and Epochs에서 반대편 중 하나를 선택하십시오. 러시아 왕국의 문제를 해결하고 자신만의 역사를 만들어 보세요.
이 땅을 차지하기 위한 싸움에서 당신은 러시아 왕국, 폴란드와 같은 4개 팀 중 하나를 위해 경기를 하게 된다.리투아니아 연방, 스웨덴 또는 크림 칸국.
게임을 시작할 때, 당신은 단지 세 명의 지휘관, 여러 종류의 병력과 작은 영토만을 자유자재로 사용할 수 있게 될 것이다. 그러나 매번 당신은 영토를 확장하고 건물을 지으며 정치적 입지를 강화할 것입니다.
전체 게임은 겨울, 봄, 여름, 가을의 4단계로 구성된 6개의 긴 턴으로 나뉜다.
매 시즌, 참가자들은 돌아가면서 일련의 활동을 수행한다. 겨울에는 영토를 점령하고 건물을 세우고, 봄에는 정책 토큰을 받고 중립지에서 무역에 참여하고, 여름에는 소득을 받고 군대를 구입하며, 가을에는 농작물을 수확하고 중립군 지도자들의 토큰을 사용할 계획이다. 또한, 각 단계마다 다섯 가지 군사 기동 중 하나가 수행된다.
특정 미션을 완수해 승점을 얻는 게 골자다.
여섯 번의 동작이 끝나면, 참가자들은 점수를 세고 승자를 가립니다.
The beginning of the 17th century.
The Russian kingdom is going through a turning point - the Time of Troubles.
In the absence of a sovereign on the throne, fierce battles for the land unfolded in the country.
Choose one of the opposing sides in the board game Times and Epochs: Troubles and create your own history of the Russian kingdom.
In the battle for the land, you play for one of four sides: the Russian kingdom, the Polish–Lithuanian Commonwealth, Sweden or the Crimean Khanate.
At the beginning of the game, you will have only three commanders, several types of troops and a small territory at your disposal. But with each turn you will expand your territories, create buildings and strengthen your political position.
The entire game is broken down into six long turns of four phases: winter, spring, summer and autumn.
Each season, participants take turns performing a series of activities. In winter, they plan to seize territories and erect buildings, in the spring they receive policy tokens and participate in trading in neutral lands, in the summer they receive income and buy troops, and in the fall they harvest crops and use tokens of neutral military leaders. In addition, one of five military maneuvers is performed in each phase.
The main goal is to complete certain missions and get victory points for them.
At the end of six moves, the participants count the points and determine the winner.
The Russian kingdom is going through a turning point - the Time of Troubles.
In the absence of a sovereign on the throne, fierce battles for the land unfolded in the country.
Choose one of the opposing sides in the board game Times and Epochs: Troubles and create your own history of the Russian kingdom.
In the battle for the land, you play for one of four sides: the Russian kingdom, the Polish–Lithuanian Commonwealth, Sweden or the Crimean Khanate.
At the beginning of the game, you will have only three commanders, several types of troops and a small territory at your disposal. But with each turn you will expand your territories, create buildings and strengthen your political position.
The entire game is broken down into six long turns of four phases: winter, spring, summer and autumn.
Each season, participants take turns performing a series of activities. In winter, they plan to seize territories and erect buildings, in the spring they receive policy tokens and participate in trading in neutral lands, in the summer they receive income and buy troops, and in the fall they harvest crops and use tokens of neutral military leaders. In addition, one of five military maneuvers is performed in each phase.
The main goal is to complete certain missions and get victory points for them.
At the end of six moves, the participants count the points and determine the winner.
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