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BGG랭킹
BGG전체 : 0
CGS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
-
연령
0+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
1.50 / 5
-
디자이너
Paul Silveria
-
아티스트
-
인원
게임 소개
몬스터 카드(Monster Card)는 두 명 이상의 플레이어가 게임하는 것으로, 이들은 개체나 개념의 이름(예: "부러진 염색체"또는 뱃속의 나비")과 개체 또는 개념의 그림을 포함한 카드를 만들고, 자신의 창작물 더미에서 무작위로 그려서 카드를 투표한다.대립하다. 새로운 카드는 더미에 섞이기만 하면 언제든지 추가할 수 있으며, 상상할 수 있는 모든 것이 카드에 적합하며, 일반적으로 더 구체적이고 모든 것이 좋다.
관중들은 자신의 의견과 논리에 맞춰 다른 사람들에게 누가 승리자가 되어야 하는지를 설득하도록 격려된다. 승자는 두 카드를 모두 가져가고, 선수들은 그들이 끝났다고 느낄 때까지 계속한다. 만약 "draw"가 발생하여 표시된 카드들 사이에서 결정을 내릴 수 없을 경우, 플레이어들은 자신의 카드를 돌려주거나 "tie-breaker"를 플레이하는 것에 동의할 수 있다.
라운드가 끝날 때까지 가장 많은 카드를 소지한 플레이어가 승리하며, 모든 카드를 정당한 소유자에게 돌려주거나, 플레이어가 킵&쿼트를 위해 플레이할 수 있다.
관중들은 자신의 의견과 논리에 맞춰 다른 사람들에게 누가 승리자가 되어야 하는지를 설득하도록 격려된다. 승자는 두 카드를 모두 가져가고, 선수들은 그들이 끝났다고 느낄 때까지 계속한다. 만약 "draw"가 발생하여 표시된 카드들 사이에서 결정을 내릴 수 없을 경우, 플레이어들은 자신의 카드를 돌려주거나 "tie-breaker"를 플레이하는 것에 동의할 수 있다.
라운드가 끝날 때까지 가장 많은 카드를 소지한 플레이어가 승리하며, 모든 카드를 정당한 소유자에게 돌려주거나, 플레이어가 킵&쿼트를 위해 플레이할 수 있다.
Monster Cards is played by two (or possibly more) players, who make their own cards that contain the name of an object or concept (e.g. "a broken chromosome" or "butterflies in your stomach") and a picture of the object or concept, which they then draw at random from their pile of creations and vote for which of the cards showing "wins" the confrontation. New cards can be added at any time so long as they are shuffled into the pile, and anything that can be imagined is suitable for a card, with the more specific and all-ending usually the better.
Spectators are encouraged to chime in with their opinions and logic to convince others of who the victor should be. The winner takes both cards, and the players continue through until they feel they are finished. If a "draw" occurs, and a decision cannot be made between the shown cards, players may either return their own cards to their hand, or agree to play a "tie-breaker" where they continue to play cards on top of the originals until a decision can be made, and the winner collects all the cards used.
The player with the most cards by the end of the round wins, and all cards can be returned to their rightful owners, or the players can opt to "play for keeps" in which case players would keep all the cards they have acquired throughout the game to use in the future.
Spectators are encouraged to chime in with their opinions and logic to convince others of who the victor should be. The winner takes both cards, and the players continue through until they feel they are finished. If a "draw" occurs, and a decision cannot be made between the shown cards, players may either return their own cards to their hand, or agree to play a "tie-breaker" where they continue to play cards on top of the originals until a decision can be made, and the winner collects all the cards used.
The player with the most cards by the end of the round wins, and all cards can be returned to their rightful owners, or the players can opt to "play for keeps" in which case players would keep all the cards they have acquired throughout the game to use in the future.
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