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BGG랭킹
BGG전체 : 4299
WARGAMES : 801
6.51776: The Game of the American Revolutionary War (1974) -
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인원
2-2 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
3.10 / 5
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디자이너
Randall C. Reed
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아티스트
W. Scott Moores, Randall C. Reed, Thomas N. Shaw
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인원
게임 소개
1776은 2인칭 턴제 전쟁 게임으로, 13개 식민지와 캐나다의 육각 격자 지도에서 플레이된다. 그것은 주로 미국 독립 전쟁의 군사적 측면에 관한 것이다. 기본 게임, 고급 룰이 있는 다양한 시나리오, 캠페인 게임이 있다.
아발론 힐 복잡성 등급 - 7
(상자 뒤쪽에서):
렉싱턴에서 전 세계에 들린 총성은 단지 영국의 흩어진 영토에서 또 다른 화력전을 촉발시켰다. 그것은 상대적으로 소수의 애국자들이 이끄는 투쟁하는 새로운 국가를 탄생시켰다. 그들은 폭정 앞에서 절하는 것을 거부함으로써 패배로부터 오늘날까지 보존된 미국의 유산을 위한 분위기를 만들었다. 그러나 승리는 값싸게 오지 않았다.
벙커힐에서 영국군의 패기를 보여준 후, 워싱턴의 작은 군대는 한 전쟁터에서 다음 전쟁터로 전전하며 연패에 시달렸다. 1776년의 암울한 여름 이후 신생 식민지와 태아 국가가 당대 가장 강력한 군사기계에 대항하여 조금이라도 승리할 가능성이 있다고는 생각하지 않았다. 그러나 자연마저도 영국과 손잡고 너덜너덜한 미군에 대항하는 것처럼 보였던 10년 중 가장 잔인한 겨울이 찾아왔다. 이에 굴하지 않고 워싱턴은 소규모 병력을 이끌고 델라웨어 강을 건너 트렌턴과 프린스턴에서 영국군을 두 번이나 기습하여 격파했다. 그리하여 그들의 결심이 강화되었고, 옷을 제대로 입지 못한 미국인들은 2,500명의 애국자들의 목숨을 앗아간 굶주림과 박탈감에 시달리기 위해 밸리 포지로 물러났다. 그러나 다가오는 봄, 클린턴은 몬머스 캠페인으로 뉴저지를 가로질러 자신을 추격하는 활기차고 강화된 반란군에 직면했다. 프랑스 동맹의 소식과 그해 가을 사라토가에서의 미국의 대승리에 안도한 미군은 독립을 위한 길고 치열한 전투가 될 것을 알고 있었다.
6개의 게임이 한 패키지에 담겨 있다 - 각각은 사실적인 독립 전쟁 시뮬레이션이다...
1776년 게임은 모든 아발론 힐 게임처럼 단순히 주사위를 굴리고 움직이는 게임 그 이상이다. 그것은 미국이 독립을 쟁취한 그 불같은 10년 동안 영국과 미국이 직면했던 전략적 상황을 사실적으로 시뮬레이션한 것이다.
사실, 1776은 하나의 게임 안에 여섯 개의 게임입니다: 빠르고 쉽게 시뮬레이션 게임의 루틴으로 들어가는 기본 게임; 추가적인 복잡성과 사실성을 제공하는 시나리오가 있는 고급 게임; 그리고 전체 전쟁을 아우르고 다른 지역의 실패에 균형을 맞추는 캠페인 시뮬레이션 게임 - 진정한 궁극의 게임입니다. 시뮬레이션 게임 경험으로!
완전한 캠페인 게임을 할 시간이 없다면 4가지 시나리오 중에서 선택할 수 있습니다. 각 시나리오마다 가장 박식한 군사 역사학자부터 미국 역사에 갓 합격한 사람에 이르기까지 모두에게 도전할 수 있습니다.
시나리오 1: 캐나다 침공 - 1775년부터 1776년까지 - 캐나다를 14번째 식민지로 만들려고 하는 헛된 미국의 시도에서 흔들리는 스카일러 장군과 베네딕트 아놀드보다 더 잘할 수 있는가?
시나리오 2: 새러토가 전역 - 1777 - 당신은 호레이쇼 게이츠 장군으로서 혁명의 전환점의 재작용에서 영국 장군 버고인의 군대를 포위하고 파괴할 수 있는가?
시나리오 3: 그린의 남부 전역v - 1780년부터 1781년까지 - 당신은 장군 나다니엘 그린이 주요 교전에서 패배하지 않고 당신의 군대와 게릴라 무리와 함께 콘월리스의 테스트된 정규군을 이끌고 즐겁게 추격할 수 있습니까?
시나리오 4: 요크타운 전역 - 1781 - 독립전쟁에서 승리한 전투에서 워싱턴이 콘월리스를 포위하고 대패한 것을 재현할 수 있는가?
내용:
16" x 44" 4분할 컬러 지도판, 퀘벡에서 조지아에 이르는 식민지 미국을 묘사한 것.
유럽 대륙군, 영국 정규군, 반란군 및 토리군, 프랑스 정규군, 인도군, 영국과 프랑스 함대 해군 부대 등 400여 개 부대를 대표하는 2개 군 카운터 세트.
주사위 1개;
1 지형 효과 차트;
혁신적인 새로운 지속 전투 시스템에 사용되는 전술 전투 카드 2세트(세트당 8장); 게임의 모든 수준을 간편하게 요약할 수 있는 인덱스 카드 형식으로 구성된 시나리오, CRT 및 플레이 차트 카드 1세트.
32페이지 분량의 규칙 & 디자이너 노트 매뉴얼에는 6가지 게임 버전과 연구 및 개발에 대한 내막, 그리고 게임이 원래대로 설계된 이유에 대해 나와 있습니다.
등급 "토너먼트 레벨"은 아발론 힐의 시뮬레이션 복잡도 스케일에 관한 것입니다.
참고: 1판에는 416개의 카운터가 있습니다(일부 공백 포함).
아발론 힐 복잡성 등급 - 7
(상자 뒤쪽에서):
렉싱턴에서 전 세계에 들린 총성은 단지 영국의 흩어진 영토에서 또 다른 화력전을 촉발시켰다. 그것은 상대적으로 소수의 애국자들이 이끄는 투쟁하는 새로운 국가를 탄생시켰다. 그들은 폭정 앞에서 절하는 것을 거부함으로써 패배로부터 오늘날까지 보존된 미국의 유산을 위한 분위기를 만들었다. 그러나 승리는 값싸게 오지 않았다.
벙커힐에서 영국군의 패기를 보여준 후, 워싱턴의 작은 군대는 한 전쟁터에서 다음 전쟁터로 전전하며 연패에 시달렸다. 1776년의 암울한 여름 이후 신생 식민지와 태아 국가가 당대 가장 강력한 군사기계에 대항하여 조금이라도 승리할 가능성이 있다고는 생각하지 않았다. 그러나 자연마저도 영국과 손잡고 너덜너덜한 미군에 대항하는 것처럼 보였던 10년 중 가장 잔인한 겨울이 찾아왔다. 이에 굴하지 않고 워싱턴은 소규모 병력을 이끌고 델라웨어 강을 건너 트렌턴과 프린스턴에서 영국군을 두 번이나 기습하여 격파했다. 그리하여 그들의 결심이 강화되었고, 옷을 제대로 입지 못한 미국인들은 2,500명의 애국자들의 목숨을 앗아간 굶주림과 박탈감에 시달리기 위해 밸리 포지로 물러났다. 그러나 다가오는 봄, 클린턴은 몬머스 캠페인으로 뉴저지를 가로질러 자신을 추격하는 활기차고 강화된 반란군에 직면했다. 프랑스 동맹의 소식과 그해 가을 사라토가에서의 미국의 대승리에 안도한 미군은 독립을 위한 길고 치열한 전투가 될 것을 알고 있었다.
6개의 게임이 한 패키지에 담겨 있다 - 각각은 사실적인 독립 전쟁 시뮬레이션이다...
1776년 게임은 모든 아발론 힐 게임처럼 단순히 주사위를 굴리고 움직이는 게임 그 이상이다. 그것은 미국이 독립을 쟁취한 그 불같은 10년 동안 영국과 미국이 직면했던 전략적 상황을 사실적으로 시뮬레이션한 것이다.
사실, 1776은 하나의 게임 안에 여섯 개의 게임입니다: 빠르고 쉽게 시뮬레이션 게임의 루틴으로 들어가는 기본 게임; 추가적인 복잡성과 사실성을 제공하는 시나리오가 있는 고급 게임; 그리고 전체 전쟁을 아우르고 다른 지역의 실패에 균형을 맞추는 캠페인 시뮬레이션 게임 - 진정한 궁극의 게임입니다. 시뮬레이션 게임 경험으로!
완전한 캠페인 게임을 할 시간이 없다면 4가지 시나리오 중에서 선택할 수 있습니다. 각 시나리오마다 가장 박식한 군사 역사학자부터 미국 역사에 갓 합격한 사람에 이르기까지 모두에게 도전할 수 있습니다.
시나리오 1: 캐나다 침공 - 1775년부터 1776년까지 - 캐나다를 14번째 식민지로 만들려고 하는 헛된 미국의 시도에서 흔들리는 스카일러 장군과 베네딕트 아놀드보다 더 잘할 수 있는가?
시나리오 2: 새러토가 전역 - 1777 - 당신은 호레이쇼 게이츠 장군으로서 혁명의 전환점의 재작용에서 영국 장군 버고인의 군대를 포위하고 파괴할 수 있는가?
시나리오 3: 그린의 남부 전역v - 1780년부터 1781년까지 - 당신은 장군 나다니엘 그린이 주요 교전에서 패배하지 않고 당신의 군대와 게릴라 무리와 함께 콘월리스의 테스트된 정규군을 이끌고 즐겁게 추격할 수 있습니까?
시나리오 4: 요크타운 전역 - 1781 - 독립전쟁에서 승리한 전투에서 워싱턴이 콘월리스를 포위하고 대패한 것을 재현할 수 있는가?
내용:
16" x 44" 4분할 컬러 지도판, 퀘벡에서 조지아에 이르는 식민지 미국을 묘사한 것.
유럽 대륙군, 영국 정규군, 반란군 및 토리군, 프랑스 정규군, 인도군, 영국과 프랑스 함대 해군 부대 등 400여 개 부대를 대표하는 2개 군 카운터 세트.
주사위 1개;
1 지형 효과 차트;
혁신적인 새로운 지속 전투 시스템에 사용되는 전술 전투 카드 2세트(세트당 8장); 게임의 모든 수준을 간편하게 요약할 수 있는 인덱스 카드 형식으로 구성된 시나리오, CRT 및 플레이 차트 카드 1세트.
32페이지 분량의 규칙 & 디자이너 노트 매뉴얼에는 6가지 게임 버전과 연구 및 개발에 대한 내막, 그리고 게임이 원래대로 설계된 이유에 대해 나와 있습니다.
등급 "토너먼트 레벨"은 아발론 힐의 시뮬레이션 복잡도 스케일에 관한 것입니다.
참고: 1판에는 416개의 카운터가 있습니다(일부 공백 포함).
1776 is a two-player, turn-based war game played on a hex grid map of the thirteen colonies and Canada. It is primarily concerned with the military aspects of the American Revolutionary War. There is a basic game, various scenarios with advanced rules and a campaign game.
Avalon Hill Complexity Rating - 7
(from the back of the box:)
The shot heard round the world at Lexington set off more than just another brushfire war in England's scattered dominions. It gave birth to a struggling new nation led by a comparative handful of patriots whose refusal to bow before tyranny set the tone for an American heritage preserved from defeat to this very day. But victory did not come cheap.
After showing the British the color of their mettle at Bunker Hill, Washington's little army was plagued by one defeat after another, shunting from one battlefield to the next; always beaten but never destroyed. No power of the period believed that the upstart colonials and their unborn nation had the slightest chance of emerging victorious against the strongest military machine of the era after the dismal summer of 1776. But then came the cruelest winter of the decade when even nature seemed to join forces with the British against the tattered American troops. Undaunted, Washington led his small force in the historic crossing of the Delaware to twice surprise and rout British forces at Trenton and Princeton. Their resolve thus strengthened, the ill-clad Americans retired to Valley Forge to face winter beset by the hunger and deprivation that cost the lives of 2500 patriots. But the coming spring found Clinton facing a revitalized and strengthened rebel army which proceeded to chase him across New Jersey in the Monmouth Campaign. Reassured by news of the French alliance and the great American victory at Saratoga that fall, American troops dug in for what they knew would be a long and bitter battle for independence.
6 Games in One Package - Each a Realistic Simulation of the War for Independence...
1776, like all Avalon Hill games, is more than just the standard roll the dice and move game. It is a realistic simulation of the strategic situation faced by British and American alike in that fiery decade when the United States won its independence.
Actually, 1776 is six games in one: a Basic Game that gets you quickly and easily into the routine of simulation gaming; an Advanced Game with scenarios that provides additional complexity and realism; and a Campaign Simulation Game that encompasses the entire war and balances successes in one region against failures in another - truly the ultimate in a simulation gaming experience!
And if you don't have the time for a complete Campaign Game, there are four scenarios to choose from; each of which poses a challenge for everyone; from the most erudite of military historians to the fellow who just managed to pass American History:
Scenario 1: The Invasion of Canada - 1775 to 1776 - Can YOU do better than the bumbling General Schuyler and Benedict Arnold in the vain American atttempt to make Canada a 14th colony?
Scenario 2: The Saratoga Campaign - 1777 - Can YOU as General Horatio Gates surround and destroy the forces of the British General Burgoyne in this reinactment of the turning point of the Revolution?
Scenario 3: Greene's Southern Campaignv - 1780 to 1781 - Can YOU as General Nathaniel Greene lead Cornwallis' tested regulars on a merry chase with your force of rag-tag militia and Guerilla bands without being crushed in a major engagement?
Scenario 4: The Yorktown Campaign - 1781 - Can you duplicate Washington's encirclement and crushing defeat of Cornwallis in the battle that won the Revolution?
Contents:
a 16" x 44" four-section, full color mapboard depicting colonial America from Quebec to Georgia;
two sets of die-cut troop counters representing over 400 units of Continentals, British Regulars, Rebel and Tory Militia, French Regulars, Indians, and naval units of the British and French fleets;
1 die;
1 Terrain Effects Chart;
2 sets (8 per set) of Tactical Combat Cards used in the innovative, new Sustained Combat system; 1 set of scenario, CRT, and play chart cards organized on an index-card format that puts a summary of all levels of the game at your fingertips;
a 32-page Rules & Designers' Notes Manual telling you how to play all 6 game versions plus the inside story on research and development and why the game was designed the way it was.
Rated "Tournament Level" on Avalon Hill's Simulation-complexity scale.
Note: 1st edition has 416 counters (this includes some blanks)
Avalon Hill Complexity Rating - 7
(from the back of the box:)
The shot heard round the world at Lexington set off more than just another brushfire war in England's scattered dominions. It gave birth to a struggling new nation led by a comparative handful of patriots whose refusal to bow before tyranny set the tone for an American heritage preserved from defeat to this very day. But victory did not come cheap.
After showing the British the color of their mettle at Bunker Hill, Washington's little army was plagued by one defeat after another, shunting from one battlefield to the next; always beaten but never destroyed. No power of the period believed that the upstart colonials and their unborn nation had the slightest chance of emerging victorious against the strongest military machine of the era after the dismal summer of 1776. But then came the cruelest winter of the decade when even nature seemed to join forces with the British against the tattered American troops. Undaunted, Washington led his small force in the historic crossing of the Delaware to twice surprise and rout British forces at Trenton and Princeton. Their resolve thus strengthened, the ill-clad Americans retired to Valley Forge to face winter beset by the hunger and deprivation that cost the lives of 2500 patriots. But the coming spring found Clinton facing a revitalized and strengthened rebel army which proceeded to chase him across New Jersey in the Monmouth Campaign. Reassured by news of the French alliance and the great American victory at Saratoga that fall, American troops dug in for what they knew would be a long and bitter battle for independence.
6 Games in One Package - Each a Realistic Simulation of the War for Independence...
1776, like all Avalon Hill games, is more than just the standard roll the dice and move game. It is a realistic simulation of the strategic situation faced by British and American alike in that fiery decade when the United States won its independence.
Actually, 1776 is six games in one: a Basic Game that gets you quickly and easily into the routine of simulation gaming; an Advanced Game with scenarios that provides additional complexity and realism; and a Campaign Simulation Game that encompasses the entire war and balances successes in one region against failures in another - truly the ultimate in a simulation gaming experience!
And if you don't have the time for a complete Campaign Game, there are four scenarios to choose from; each of which poses a challenge for everyone; from the most erudite of military historians to the fellow who just managed to pass American History:
Scenario 1: The Invasion of Canada - 1775 to 1776 - Can YOU do better than the bumbling General Schuyler and Benedict Arnold in the vain American atttempt to make Canada a 14th colony?
Scenario 2: The Saratoga Campaign - 1777 - Can YOU as General Horatio Gates surround and destroy the forces of the British General Burgoyne in this reinactment of the turning point of the Revolution?
Scenario 3: Greene's Southern Campaignv - 1780 to 1781 - Can YOU as General Nathaniel Greene lead Cornwallis' tested regulars on a merry chase with your force of rag-tag militia and Guerilla bands without being crushed in a major engagement?
Scenario 4: The Yorktown Campaign - 1781 - Can you duplicate Washington's encirclement and crushing defeat of Cornwallis in the battle that won the Revolution?
Contents:
a 16" x 44" four-section, full color mapboard depicting colonial America from Quebec to Georgia;
two sets of die-cut troop counters representing over 400 units of Continentals, British Regulars, Rebel and Tory Militia, French Regulars, Indians, and naval units of the British and French fleets;
1 die;
1 Terrain Effects Chart;
2 sets (8 per set) of Tactical Combat Cards used in the innovative, new Sustained Combat system; 1 set of scenario, CRT, and play chart cards organized on an index-card format that puts a summary of all levels of the game at your fingertips;
a 32-page Rules & Designers' Notes Manual telling you how to play all 6 game versions plus the inside story on research and development and why the game was designed the way it was.
Rated "Tournament Level" on Avalon Hill's Simulation-complexity scale.
Note: 1st edition has 416 counters (this includes some blanks)
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