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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-45 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
John Zaporteza
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아티스트
Maria Becvar
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인원
게임 소개
게임의 목적은 가장 많은 당근으로 게임을 끝내는 것입니다. 플레이어는 당근을 얻기 위해 팜, 스틸, 갬블, 뱅크 또는 래빗 홀 카드를 능숙하게 결정해야 합니다. 토끼 5마리 중에서 고를 수 있어요. 게임을 설정할 때 플레이어는 농부, 도둑, 갬블러, 세금 징수원, 보험 브로커 중 하나를 선택할 수 있습니다. 각각의 토끼는 그들만의 특별한 능력을 가지고 있습니다. 팜, 스틸, 래빗 홀의 세 가지 카드 더미가 있습니다. 각 덱에 24장의 카드를 넣고 시작하면, 여분의 카드는 덱에서 꺼내어 상자에 넣습니다. 한 명당 30개의 당근이 수확물을 만드는데 사용될 것이다.
선수의 순번은 다음과 같이 구성된다.
1. 마지막 차례에 투입된 닫힌 토큰을 모두 제거합니다.
2. 농사나 은행으로 당근을 받으세요. 만약 어떤 당근도 받을 수 없다면, 수확한 당근 1개를 받게 된다.
3. 플레이어는 다음 중 하나를 완료합니다.
A. 농장 카드 구입(0 당근 비용)
B. Steal 카드 구입(당근 1개
C. 토끼 홀 카드 구입(비용 3 당근) 토끼 홀 카드는 플레이어가 차례를 맞는 동안 언제든지 플레이할 수 있습니다. 이 규칙의 유일한 예외는 카드가 번개가 친 당근과 머리에 불이 붙은 토끼를 가지고 있는 경우이다.
D. 갬블
E. 뱅크 *참고: 플레이어의 마지막 차례에 당근이 4개 이상 꽂혔을 경우, 이 차례에 은행 업무를 수행하지 않을 수 있습니다.
카드 더미나 하비스트 중 하나가 소모되면 게임이 종료됩니다. 남은 래빗 홀 카드는 카드가 달리 명시되지 않는 한 당근 2개로 계산됩니다. 당근을 가장 많이 가진 사람이 이깁니다. 동점일 경우 앞서 마지막 순서를 밟은 선수가 우승자로 선언된다.
-디자이너의 설명
선수의 순번은 다음과 같이 구성된다.
1. 마지막 차례에 투입된 닫힌 토큰을 모두 제거합니다.
2. 농사나 은행으로 당근을 받으세요. 만약 어떤 당근도 받을 수 없다면, 수확한 당근 1개를 받게 된다.
3. 플레이어는 다음 중 하나를 완료합니다.
A. 농장 카드 구입(0 당근 비용)
B. Steal 카드 구입(당근 1개
C. 토끼 홀 카드 구입(비용 3 당근) 토끼 홀 카드는 플레이어가 차례를 맞는 동안 언제든지 플레이할 수 있습니다. 이 규칙의 유일한 예외는 카드가 번개가 친 당근과 머리에 불이 붙은 토끼를 가지고 있는 경우이다.
D. 갬블
E. 뱅크 *참고: 플레이어의 마지막 차례에 당근이 4개 이상 꽂혔을 경우, 이 차례에 은행 업무를 수행하지 않을 수 있습니다.
카드 더미나 하비스트 중 하나가 소모되면 게임이 종료됩니다. 남은 래빗 홀 카드는 카드가 달리 명시되지 않는 한 당근 2개로 계산됩니다. 당근을 가장 많이 가진 사람이 이깁니다. 동점일 경우 앞서 마지막 순서를 밟은 선수가 우승자로 선언된다.
-디자이너의 설명
Object of the game is to end the game with the most carrots. Players will have to masterfully decide to Farm, Steal, Gamble, Bank, or use Rabbit Hole cards to obtain carrots. There are 5 rabbits to choose from. On setup of the game the player will choose to either be the Farmer, Thief, Gambler, Tax Collector, or Insurance Broker. Each rabbit has their own special ability. There are three piles of cards (Farm, Steal, and Rabbit Hole). You start off with 24 cards in each deck, any extra cards will be removed from the decks and placed in the box. Thirty carrots per player will be used to create the Harvest.
A player's turn will consist of the following:
1. Remove any Closed Tokens that were put into play on their last turn.
2. Receive any carrots via farming or banking. If a player cannot receive any carrots they will receive 1 carrot from the harvest.
3. The player will complete one of the following.
A. Purchase a Farm Card (Cost 0 carrots)
B. Purchase a Steal Card (Cost 1 Carrot)
C. Purchase a Rabbit Hole Card (Cost 3 Carrots) Rabbit Hole Cards may be played at anytime during the player's turn. The only exception to this rule is if the card has a carrot with a lightning bolt and or a rabbit with a fire on its head.
D. Gamble
E. Bank *Note if more than 4 carrots were banked on the player's last turn, they may not bank this turn.
If one of the card piles or the Harvest gets depleted, this will trigger the end game. Any Rabbit Hole cards left will be counted as 2 carrots unless card otherwise specifies. The player with the most carrots wins. In the event of a tie, the player who took their final turn earlier will be declared the winner.
-description from designer
A player's turn will consist of the following:
1. Remove any Closed Tokens that were put into play on their last turn.
2. Receive any carrots via farming or banking. If a player cannot receive any carrots they will receive 1 carrot from the harvest.
3. The player will complete one of the following.
A. Purchase a Farm Card (Cost 0 carrots)
B. Purchase a Steal Card (Cost 1 Carrot)
C. Purchase a Rabbit Hole Card (Cost 3 Carrots) Rabbit Hole Cards may be played at anytime during the player's turn. The only exception to this rule is if the card has a carrot with a lightning bolt and or a rabbit with a fire on its head.
D. Gamble
E. Bank *Note if more than 4 carrots were banked on the player's last turn, they may not bank this turn.
If one of the card piles or the Harvest gets depleted, this will trigger the end game. Any Rabbit Hole cards left will be counted as 2 carrots unless card otherwise specifies. The player with the most carrots wins. In the event of a tie, the player who took their final turn earlier will be declared the winner.
-description from designer
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