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BGG랭킹
BGG전체 : 12747
WARGAMES : 2194
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인원
1-2 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
14+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Dan Fournie
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아티스트
Sean Cooke
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인원
게임 소개
기원전 414년: 시러큐스 공성전은 워싱턴 출판사 그레이트 시지즈 게임 시리즈의 두 번째 작품이다.
이 게임들은 쉬운 설정과 빠른 게임 플레이를 위해 고안되었으며 1시간 이내에 끝낼 수 있습니다. 게임 마커 배치가 게임 보드에 표시됩니다. 명령 명령과 카드는 규칙을 단축하는 데 사용됩니다. 솔리테어 플레이를 위해 개발된 이 게임은 주문이 잘 나오지 않을 때 정신을 바짝 차리고 승리를 향한 압박을 가하며 좋은 전략을 바탕으로 훌륭한 결정을 내려야 한다.
게임 플레이는 야전 사령부를 사용하여 아테네와 시라쿠사이 지휘관의 명령으로 서로를 무찌르는 것을 중심으로 진행된다. 어느 쪽이든 사기가 너무 떨어져 패배할 수 있다. 이 게임은 난이도가 3단계인 솔리테어 상대와 어느 쪽이든 플레이할 수 있습니다.
아테네와 시라쿠사이 중 원하는 쪽을 선택한 다음 상대편을 위해 카드 덱을 섞으십시오. 카드배합 상대방이 사용하는 카드 배합은 게임마다 다르기 때문에 두 게임이 같은 플레이를 할 수 없다.
각 지휘관(솔리테어 또는 플레이어)은 사용 가능한 명령에서 게임 턴당 하나의 명령을 내릴 수 있습니다. 당신의 주문은 당신의 전략과 현재 상황에 따라 진행됩니다. 귀하의 선택은 병력 감축, 사기 저하 및 이벤트 발생을 야기하는 여러 조치와 결과를 초래할 수 있습니다.
게임에서 이기는 방법
턴 도중 한쪽의 사기가 제로(0)에 도달하면 다른 쪽이 승리한다.
-게시자의 설명
이 게임들은 쉬운 설정과 빠른 게임 플레이를 위해 고안되었으며 1시간 이내에 끝낼 수 있습니다. 게임 마커 배치가 게임 보드에 표시됩니다. 명령 명령과 카드는 규칙을 단축하는 데 사용됩니다. 솔리테어 플레이를 위해 개발된 이 게임은 주문이 잘 나오지 않을 때 정신을 바짝 차리고 승리를 향한 압박을 가하며 좋은 전략을 바탕으로 훌륭한 결정을 내려야 한다.
게임 플레이는 야전 사령부를 사용하여 아테네와 시라쿠사이 지휘관의 명령으로 서로를 무찌르는 것을 중심으로 진행된다. 어느 쪽이든 사기가 너무 떨어져 패배할 수 있다. 이 게임은 난이도가 3단계인 솔리테어 상대와 어느 쪽이든 플레이할 수 있습니다.
아테네와 시라쿠사이 중 원하는 쪽을 선택한 다음 상대편을 위해 카드 덱을 섞으십시오. 카드배합 상대방이 사용하는 카드 배합은 게임마다 다르기 때문에 두 게임이 같은 플레이를 할 수 없다.
각 지휘관(솔리테어 또는 플레이어)은 사용 가능한 명령에서 게임 턴당 하나의 명령을 내릴 수 있습니다. 당신의 주문은 당신의 전략과 현재 상황에 따라 진행됩니다. 귀하의 선택은 병력 감축, 사기 저하 및 이벤트 발생을 야기하는 여러 조치와 결과를 초래할 수 있습니다.
게임에서 이기는 방법
턴 도중 한쪽의 사기가 제로(0)에 도달하면 다른 쪽이 승리한다.
-게시자의 설명
414 BC: The Siege of Syracuse is the second in Worthington Publishings Great Sieges game series.
These games are designed for easy setup, quick game play, and can be finished in under an hour. Game marker placement is shown on the game board. Command orders and cards are used to shorten the rules. Developed for solitaire play, this game requires you to make great decisions based on good strategy, keeping your wits about you when orders do not turn out well, and pressing on to victory.
Game play is centered around using Field Commands to issue orders by the Athenian and Syracusan commanders to defeat each other. Either side can be defeated by their morale falling too low. The game allows you to play either side against a solitaire opponent that has 3 levels of difficulty.
Pick the side you want to be, Athenian or Syracusan, and then shuffle the solitaire card deck for your opponent. The card mix used by the solitaire opponent differs from game to game so no two games play alike.
Each commander (solitaire or player) can issue one order per game turn from their Commands available. Your order is carried out based on your strategy and current situation faced. Your choice can cause multiple actions and reactions with results that cause troop eliminations, morale reductions, and events to occur.
HOW TO WIN THE GAME
Any time one side's morale reaches zero during a turn, the other side wins the game.
-description from publisher
These games are designed for easy setup, quick game play, and can be finished in under an hour. Game marker placement is shown on the game board. Command orders and cards are used to shorten the rules. Developed for solitaire play, this game requires you to make great decisions based on good strategy, keeping your wits about you when orders do not turn out well, and pressing on to victory.
Game play is centered around using Field Commands to issue orders by the Athenian and Syracusan commanders to defeat each other. Either side can be defeated by their morale falling too low. The game allows you to play either side against a solitaire opponent that has 3 levels of difficulty.
Pick the side you want to be, Athenian or Syracusan, and then shuffle the solitaire card deck for your opponent. The card mix used by the solitaire opponent differs from game to game so no two games play alike.
Each commander (solitaire or player) can issue one order per game turn from their Commands available. Your order is carried out based on your strategy and current situation faced. Your choice can cause multiple actions and reactions with results that cause troop eliminations, morale reductions, and events to occur.
HOW TO WIN THE GAME
Any time one side's morale reaches zero during a turn, the other side wins the game.
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