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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Benoit Vogt
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아티스트
Arnaud Boudoiron, Pascal Quidault
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인원
게임 소개
수르트는 9개의 전투와 방어, 1개의 사정거리, 2개의 움직임으로 더 많은 군사 거물들의 전형적인 통계를 가지고 있다. 그는 또한 당신의 갑판에 추가할 Art of War 카드를 가지고 놀기도 합니다.
그는 불타는 듯한 지형의 영향을 무시할 수 있는 몇 안 되는 방화 생물 중 하나입니다. 블록, 마이티 드로우, 갓 슬레이어 재능과 함께, 그는 8명의 모집 포인트의 비용으로 신성한 돌 사냥과 아이시르/바니르 사냥을 모두 할 수 있습니다.
그의 공격력 버닝 스윕은 주변 2개 지역에서 영역 공격(다이스 최대 8개)을 수행하는 데 아트 오브 워 카드 2장이 필요하다.
무스펠의 브레이져는 함정이나 비뚤어진 전략을 세울 수 있게 해 줄 거야 가끔은 자신을 노출시키는 위험을 감수할 수도 있지 아트 오브 워 카드를 위해, 수르트는 두 개의 무스펠의 브레이져 3D 토큰을 그의 주변에 둘 수 있다. 이러한 영역은 기존의 3D 요소나 토큰이 손실되고 지형 유형이 버닝으로 변경됩니다. 불타는 지형(이전에 용암)자동으로 들어가서 단위이고, 단위는 당시 지역은 연소를 위해서는 지역에 인접해에 그들은 곧는 것일 수 있는 어떠한 움직임은 그들의 컨트롤러에 의해 이동해야 한다 1wound을 가하다.
코너링 유닛, 돌멩이 거부, 던지기 준비, 적에게 부상을 입히기 위한 준비, 지형이 게임이 끝날 때까지 그대로 유지되기 때문에 토큰 사용이 많다(다른 유닛이 지형 타입을 다시 바꾸지 않는 한).
신화적 전투로의 확장: 라그나ök:
- 타이탄 크기의 미니어처 1개
- 대시보드 1개
- 3D 굽기 토큰 2개
- 5개의 활성화 카드
- A5 시나리오 책자 1개
그는 불타는 듯한 지형의 영향을 무시할 수 있는 몇 안 되는 방화 생물 중 하나입니다. 블록, 마이티 드로우, 갓 슬레이어 재능과 함께, 그는 8명의 모집 포인트의 비용으로 신성한 돌 사냥과 아이시르/바니르 사냥을 모두 할 수 있습니다.
그의 공격력 버닝 스윕은 주변 2개 지역에서 영역 공격(다이스 최대 8개)을 수행하는 데 아트 오브 워 카드 2장이 필요하다.
무스펠의 브레이져는 함정이나 비뚤어진 전략을 세울 수 있게 해 줄 거야 가끔은 자신을 노출시키는 위험을 감수할 수도 있지 아트 오브 워 카드를 위해, 수르트는 두 개의 무스펠의 브레이져 3D 토큰을 그의 주변에 둘 수 있다. 이러한 영역은 기존의 3D 요소나 토큰이 손실되고 지형 유형이 버닝으로 변경됩니다. 불타는 지형(이전에 용암)자동으로 들어가서 단위이고, 단위는 당시 지역은 연소를 위해서는 지역에 인접해에 그들은 곧는 것일 수 있는 어떠한 움직임은 그들의 컨트롤러에 의해 이동해야 한다 1wound을 가하다.
코너링 유닛, 돌멩이 거부, 던지기 준비, 적에게 부상을 입히기 위한 준비, 지형이 게임이 끝날 때까지 그대로 유지되기 때문에 토큰 사용이 많다(다른 유닛이 지형 타입을 다시 바꾸지 않는 한).
신화적 전투로의 확장: 라그나ök:
- 타이탄 크기의 미니어처 1개
- 대시보드 1개
- 3D 굽기 토큰 2개
- 5개의 활성화 카드
- A5 시나리오 책자 1개
Surt has the typical stats of the more martial titans: 9 combat and defence, 1 range and 2 movement. He also comes into play with an Art of War card to add to your deck.
He is one of the few Fireproof creatures, which allows him to ignore the effect of Burning-type terrain. With his Block, Mighty Throw, and God Slayer talents, for his 8 recruitment point cost he comes fully equipped for both divine stone hunting and Aesir/Vanir hunting.
His offensive power Burning Sweep costs two Art of War cards to carry out an area attack (8 dice maximum) in two areas in his surroundings.
Muspell's Braziers, that will allow you to set up traps or devious strategies, sometimes taking the risk of exposing yourself. For an Art of War card, Surt can place the two Muspell's Braziers 3D tokens in his surroundings. These areas lose any existing 3D elements, any tokens present, and have their terrain type changed to Burning. Burning terrain (formerly Lava) automatically inflicts 1 wound on units that enter it, and that unit must then be moved to an area adjacent to the Burning area by their controller, which immediately ends any move they may be making.
Cornering units, denying divine stones, preparing throws, forcing the enemy to get hurt to advance, the tokens uses are numerous as the terrain will remain like this until the end of the game (unless another unit changes the terrain type again).
An expansion to Mythic Battles: Ragnarök containing:
- 1 Titan-sized miniature
- 1 Dashboard
- 2 3D burning tokens
- 5 activation cards
- 1 A5 scenario booklet
He is one of the few Fireproof creatures, which allows him to ignore the effect of Burning-type terrain. With his Block, Mighty Throw, and God Slayer talents, for his 8 recruitment point cost he comes fully equipped for both divine stone hunting and Aesir/Vanir hunting.
His offensive power Burning Sweep costs two Art of War cards to carry out an area attack (8 dice maximum) in two areas in his surroundings.
Muspell's Braziers, that will allow you to set up traps or devious strategies, sometimes taking the risk of exposing yourself. For an Art of War card, Surt can place the two Muspell's Braziers 3D tokens in his surroundings. These areas lose any existing 3D elements, any tokens present, and have their terrain type changed to Burning. Burning terrain (formerly Lava) automatically inflicts 1 wound on units that enter it, and that unit must then be moved to an area adjacent to the Burning area by their controller, which immediately ends any move they may be making.
Cornering units, denying divine stones, preparing throws, forcing the enemy to get hurt to advance, the tokens uses are numerous as the terrain will remain like this until the end of the game (unless another unit changes the terrain type again).
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