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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Jonny Pac, Carl Van Ostrand, Drake Villareal
-
아티스트
Mihajlo Dimitrievski
-
인원
게임 소개
원래 킥스타터 캠페인에 포함되어 있던 이 추가적인 로그 카드는 후원자 댓글로 만들어졌다. 하지만 그들은 충분히 테스트되지 않았고 균형이 잡히지 않았다.
여기에는 빈 카드 3개와 새 로그 카드 5개가 포함되어 있습니다.
genies
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
모험가 가방 속 4개, 레어 속 4개
효과: 하나 이상의 Rogues가 포함된 보트를 도킹할 경우 해당 보트에 탑승한 고객 중 우수 고객 1명을 공급품에서 판매 선반으로 이동할 수 있습니다. 그렇지 않으면 다른 모든 플레이어가 시계 방향으로 1개의 부패 카드를 뽑습니다.
자경단원
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
모험가 가방 속 2개, 레어 속 6개
효과: 하나 이상의 로그가 포함된 보트를 도킹할 경우 레어에서 로그 1개를 제거하여 어드벤쳐 가방에 넣습니다.
혁명가들
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
모험가 가방의 경우 6개, 레이어의 경우 0개
효과: 최종 점수 매기기에서 부패는 음의 금색 대신 음의 금색이 되고, 파벌 아이콘은 음의 금색보다 음의 금색 값이 됩니다.
슈퍼배커
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
모험가 가방 속 4개, 레어 속 3개
효과: 로그가 포함된 독에서 판매되는 모든 상품의 기본 금 가격을 1 인상하십시오. 여기에 로게가 여러 개 있을 경우, 한 개당 가격이 1개씩 상승합니다.
오토마톤
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
어드벤처러 가방 5개, 레어 3개
효과: 한 개 이상의 로그가 포함된 보트를 도킹하면 각 플레이어는 선택적으로 부패 카드를 1개 뽑아서 보트 위의 로그당 1명의 직원 능력을 활성화할 수 있습니다. 배에 여러 개의 로그가 포함된 경우 각 직원의 능력은 최대 한 번 활성화될 수 있으며 총 부패 비용은 1회입니다. 이 선택된 직원 능력은 고용된 마을 사람을 필요로 하지 않습니다.
여기에는 빈 카드 3개와 새 로그 카드 5개가 포함되어 있습니다.
genies
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
모험가 가방 속 4개, 레어 속 4개
효과: 하나 이상의 Rogues가 포함된 보트를 도킹할 경우 해당 보트에 탑승한 고객 중 우수 고객 1명을 공급품에서 판매 선반으로 이동할 수 있습니다. 그렇지 않으면 다른 모든 플레이어가 시계 방향으로 1개의 부패 카드를 뽑습니다.
자경단원
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
모험가 가방 속 2개, 레어 속 6개
효과: 하나 이상의 로그가 포함된 보트를 도킹할 경우 레어에서 로그 1개를 제거하여 어드벤쳐 가방에 넣습니다.
혁명가들
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
모험가 가방의 경우 6개, 레이어의 경우 0개
효과: 최종 점수 매기기에서 부패는 음의 금색 대신 음의 금색이 되고, 파벌 아이콘은 음의 금색보다 음의 금색 값이 됩니다.
슈퍼배커
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
모험가 가방 속 4개, 레어 속 3개
효과: 로그가 포함된 독에서 판매되는 모든 상품의 기본 금 가격을 1 인상하십시오. 여기에 로게가 여러 개 있을 경우, 한 개당 가격이 1개씩 상승합니다.
오토마톤
설치하는 동안 보트에 놓일 수 있습니다.
어드벤처러 가방 5개, 레어 3개
효과: 한 개 이상의 로그가 포함된 보트를 도킹하면 각 플레이어는 선택적으로 부패 카드를 1개 뽑아서 보트 위의 로그당 1명의 직원 능력을 활성화할 수 있습니다. 배에 여러 개의 로그가 포함된 경우 각 직원의 능력은 최대 한 번 활성화될 수 있으며 총 부패 비용은 1회입니다. 이 선택된 직원 능력은 고용된 마을 사람을 필요로 하지 않습니다.
Originally included in the Kickstarter campaign, these additional Rogue cards were created from backer comments. They haven't been fully playtested and balanced though.
Included are 3 blank cards and 5 new Rogue cards:
Genies
May be placed on Boats during setup.
4 in the Adventurer bag & 4 in the Lair
Effect: When you Dock a Boat containing one or more Rogues, you may move 1 small Good matching a Customer on that Boat from your supply to your Sale Shelf. If you choose not to, all other players draw 1 Corruption card, starting in clockwise order.
Vigilantes
May be placed on Boats during setup.
2 in the Adventurer bag & 6 in the Lair
Effect: When you Dock a Boat containing one or more Rogues, remove 1 Rogue from the Lair and place it into the Adventurer bag.
Revolutionaries
May be placed on Boats during setup.
6 in the Adventurer bag & 0 in the Lair
Effect: During Final Scoring, Corruption is worth positive Gold instead of negative, and Faction Icons are worth negative Gold instead of positive.
Superbackers
May be placed on Boats during setup.
4 in the Adventurer bag & 3 in the Lair
Effect: Increase the base Gold price of all Goods sold at a Dock containing a Rogue by 1. If there are multiple Rogues here, the price increases by 1 for each one present.
Automatons
May be placed on Boats during setup.
5 in the Adventurer bag & 3 in the Lair
Effect: When you Dock a Boat containing one or more Rogues, each player may optionally draw 1 Corruption card to activate any 1 Staff Ability on their Staff board per Rogue on the Boat. If a Boat that Docks contains multiple Rogues, each Staff Ability may be activated once at most, for a total cost of 1 Corruption. These chosen Staff Abilities do not require a hired townsfolk.
Included are 3 blank cards and 5 new Rogue cards:
Genies
May be placed on Boats during setup.
4 in the Adventurer bag & 4 in the Lair
Effect: When you Dock a Boat containing one or more Rogues, you may move 1 small Good matching a Customer on that Boat from your supply to your Sale Shelf. If you choose not to, all other players draw 1 Corruption card, starting in clockwise order.
Vigilantes
May be placed on Boats during setup.
2 in the Adventurer bag & 6 in the Lair
Effect: When you Dock a Boat containing one or more Rogues, remove 1 Rogue from the Lair and place it into the Adventurer bag.
Revolutionaries
May be placed on Boats during setup.
6 in the Adventurer bag & 0 in the Lair
Effect: During Final Scoring, Corruption is worth positive Gold instead of negative, and Faction Icons are worth negative Gold instead of positive.
Superbackers
May be placed on Boats during setup.
4 in the Adventurer bag & 3 in the Lair
Effect: Increase the base Gold price of all Goods sold at a Dock containing a Rogue by 1. If there are multiple Rogues here, the price increases by 1 for each one present.
Automatons
May be placed on Boats during setup.
5 in the Adventurer bag & 3 in the Lair
Effect: When you Dock a Boat containing one or more Rogues, each player may optionally draw 1 Corruption card to activate any 1 Staff Ability on their Staff board per Rogue on the Boat. If a Boat that Docks contains multiple Rogues, each Staff Ability may be activated once at most, for a total cost of 1 Corruption. These chosen Staff Abilities do not require a hired townsfolk.
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