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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-600 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Walter Vejdovsky
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아티스트
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인원
게임 소개
러시아 전쟁은 1941년 바르바로사 작전에 관한 새롭고 혁신적인 게임이다. 게임 스케일은 육각형당 25km이며 대부분 유닛 단위 나눗셈 레벨이다.
제1권은 1941년 6월부터 1942년 2월까지의 북부 집단군과 중부 집단군의 작전 지역을 다룬다.
이 게임은 이 규모의 다른 타이틀에서 종종 잊혀지는 수많은 소련의 반격을 더 잘 시뮬레이션 할 것이다. 또한 혁신적인 게임 시스템은 추축국이 겪는 점진적인 감소와 이전에는 거의 시뮬레이션되지 않았던 독일 기계화 유닛의 필요한 일시 정지를 더 잘 느낄 수 있게 해줄 것이다.
단순화된 항공 및 해군 시스템과 지원 자산을 위한 육군 레벨 오프 맵 디스플레이의 사용은 이 게임을 매우 플레이 가능한 "몬스터"로 만들 것이다.
—디자이너의 설명
제1권은 1941년 6월부터 1942년 2월까지의 북부 집단군과 중부 집단군의 작전 지역을 다룬다.
이 게임은 이 규모의 다른 타이틀에서 종종 잊혀지는 수많은 소련의 반격을 더 잘 시뮬레이션 할 것이다. 또한 혁신적인 게임 시스템은 추축국이 겪는 점진적인 감소와 이전에는 거의 시뮬레이션되지 않았던 독일 기계화 유닛의 필요한 일시 정지를 더 잘 느낄 수 있게 해줄 것이다.
단순화된 항공 및 해군 시스템과 지원 자산을 위한 육군 레벨 오프 맵 디스플레이의 사용은 이 게임을 매우 플레이 가능한 "몬스터"로 만들 것이다.
—디자이너의 설명
Russia's War is a new and innovative game on operation Barbarossa in 1941. The game scale is 25km per hexagon and mostly division level for units.
Volume 1 will cover Army group North and Center areas of operations from June 1941 to February 1942.
This game will better simulate the numerous soviet counter offensives which are often forgotten by other titles at this scale. Also, an innovative game system will provide a better feel of the gradual attrition suffered by the Axis and the needed pause of the german mechanised units also rarely simulated before.
A simplified air and naval system combined with the use of Army level off map display for support assets will make the game a very playable "monster".
—description from the designer
Volume 1 will cover Army group North and Center areas of operations from June 1941 to February 1942.
This game will better simulate the numerous soviet counter offensives which are often forgotten by other titles at this scale. Also, an innovative game system will provide a better feel of the gradual attrition suffered by the Axis and the needed pause of the german mechanised units also rarely simulated before.
A simplified air and naval system combined with the use of Army level off map display for support assets will make the game a very playable "monster".
—description from the designer
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