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  • 인원

    3-30 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    90-180 분

  • 연령

    20+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    0.00 / 5

게임 소개

피자 CATA(여기서 CATA는 &ldquo의 약자)Kannban TakeAway)는 빠른 속도의 실시간 카드 게임과 흐름 시각화, 시간 측정, 티켓, 타이머,&hellip 등 칸반에서 일반적으로 채택되는 모든 메트릭을 결합할 수 있는 진지한 게임입니다.

각 팩은 3~6명으로 구성된 단일 팀이 사용할 수 있으며 역할과 도전적인 활동이 있습니다. 게임의 자료를 사용하여 경쟁 또는 협업 모드에서 여러 팀으로 쉽게 확장할 수 있으므로, 단일 진행자(더 많은 진행자 포함)로 최대 30명의 워크샵을 만들 수 있습니다.

게임은 각 팀이 성과를 향상시키고 활동의 성과와 예측 가능성을 높이기 위해 노력하는 다양한 &ldqu;days”로 표현된다. 사실 “kata”(모델”를 뜻하는 일본어)라는 용어는 완벽을 실천하는 철학을 가진 무술에서도 채택되었다.

또한 활동을 추적하고 측정할 수 있는 자료도 팩에서 찾을 수 있으므로, 2일 간의 소급 기간 동안 팀이 내린 결정이 미치는 영향을 이해할 수 있는 숫자를 확인할 수 있습니다.

—출판사의 설명
Pizza KATA (where KATA stands for “KAnban TakeAway) is a serious game where you can combine a fast paced real time card game with all metrics normally adopted in kanban such as a visualise the flow, time measure, tickets, timers,…

Each pack can be used by a single team of 3 to 6 players, with roles and challenging activities. You can easily use the material of the game to scale to many teams in competitive or collaborative mode, so you can create workshops up to 30 people with a single facilitator (with more facilitators the game can further scale).

The game is articulated in different “days” where every team try to improve their performance and increase performance and predictability of the activities. In fact the term “kata” (Japanese word for “model”) is also adopted in martial arts with the philosophy of practice to perfection.

In the pack you can find also material to track and measure activities, so in the retrospective (between two days) you have numbers to understand the impact of the decision taken by the team.

—description from the publisher

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