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BGG랭킹
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ABSTRACTS : 0 -
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이것은 올드웨스트 테마를 가진 추상 전략 게임입니다. 그것은 작은 판지 보드, 3D 판지 배경, 플라스틱 스탠드에 삽입된 14개의 판지 플레이 조각으로 저렴하게 생산된다.
한 명의 플레이어는 13명의 대리인을 통제하고, 다른 한 명은 1명의 무법자를 통제한다. 게임의 목적은 포세 플레이어가 무법자를 둘러싸서 더 이상 유효한 움직임을 할 수 없게 하는 것이다. 그렇게 되면 포지션 플레이어가 이깁니다. 무법자는 궁지에 몰리지 않으려고 노력하며, 포지션이 이길 수 없도록 이사회에서 충분한 대리인을 제거할 수 있다면 승리한다.
게임은 각 턴마다 무법자를 움직여야 하는 무법자 플레이어로 시작한다. 그는 무법자를 개방된 직교 인접 공간으로 옮길 수 있습니다. 체커스에서처럼 부피스를 점프하여 보드에서 부피스를 제거할 수도 있습니다. 무법자는 체커스에서처럼 한 번에 여러 번 점프할 수 있습니다.
포세 플레이어는 자신의 차례에 오픈된 직교 인접 공간으로 부피스를 이동시켜 무법자 플레이어가 자신의 피스를 이동할 수 없는 상황을 만들어내려고 한다.
한 명의 플레이어는 13명의 대리인을 통제하고, 다른 한 명은 1명의 무법자를 통제한다. 게임의 목적은 포세 플레이어가 무법자를 둘러싸서 더 이상 유효한 움직임을 할 수 없게 하는 것이다. 그렇게 되면 포지션 플레이어가 이깁니다. 무법자는 궁지에 몰리지 않으려고 노력하며, 포지션이 이길 수 없도록 이사회에서 충분한 대리인을 제거할 수 있다면 승리한다.
게임은 각 턴마다 무법자를 움직여야 하는 무법자 플레이어로 시작한다. 그는 무법자를 개방된 직교 인접 공간으로 옮길 수 있습니다. 체커스에서처럼 부피스를 점프하여 보드에서 부피스를 제거할 수도 있습니다. 무법자는 체커스에서처럼 한 번에 여러 번 점프할 수 있습니다.
포세 플레이어는 자신의 차례에 오픈된 직교 인접 공간으로 부피스를 이동시켜 무법자 플레이어가 자신의 피스를 이동할 수 없는 상황을 만들어내려고 한다.
This is an abstract strategy game with an Old West theme. It is inexpensively produced, with a small cardboard board, a 3D cardboard backdrop, and 14 cardboard playing pieces that are inserted into plastic stands.
One player controls the 13 deputies (the posse), the other controls the 1 outlaw. The object of the game is for the posse player to surround the outlaw such that he can no longer make a valid move. If that happens, the posse player wins. The outlaw player tries not to get cornered and wins if he is able to remove enough deputies from the board such that it is impossible for the posse player to win.
Play starts with the outlaw player who must move his outlaw each turn, if possible (if not, he loses the game). He can move the outlaw to any open orthogonally adjacent space. He can also jump a deputy piece, like in Checkers, and thereby remove the deputy piece from the board. The outlaw can make multiple jumps in a single turn, again like in Checkers.
The posse player simply moves one of his deputy pieces into any open orthogonally adjacent space on his turn, trying to create a situation on the board where the outlaw player can not move his piece.
One player controls the 13 deputies (the posse), the other controls the 1 outlaw. The object of the game is for the posse player to surround the outlaw such that he can no longer make a valid move. If that happens, the posse player wins. The outlaw player tries not to get cornered and wins if he is able to remove enough deputies from the board such that it is impossible for the posse player to win.
Play starts with the outlaw player who must move his outlaw each turn, if possible (if not, he loses the game). He can move the outlaw to any open orthogonally adjacent space. He can also jump a deputy piece, like in Checkers, and thereby remove the deputy piece from the board. The outlaw can make multiple jumps in a single turn, again like in Checkers.
The posse player simply moves one of his deputy pieces into any open orthogonally adjacent space on his turn, trying to create a situation on the board where the outlaw player can not move his piece.
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