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BGG랭킹
BGG전체 : 12725
WARGAMES : 2085
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
120-480 분
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연령
14+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Mark Miklos
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아티스트
Rodger B. MacGowan, Mark Simonitch
-
인원
게임 소개
대부분의 작가들은 1776년 뉴욕 원정을 설명할 때 화이트 플레인스 전투를 짧은 단락으로 격하한다. 그러나 그 캠페인의 마지막 현장 전투로서, 그것은 더 면밀하게 연구될 가치가 있다. 디자이너 마크 미클로스가 그린 GMT’의 미국 혁명 전투 시리즈 중 10권은 매우 필요한 분석을 제공한다.
게임에는 채터턴 힐을 위한 역사적인 싸움, 만약 하우가 계획대로 그날 대폭격을 강행했다면 어떻게 되었을지 알아보는 10월 31일 시나리오, 10월 28일 아침 영국군이 전장에 도착하여 4일 동안 총 42번의 경기를 치른다.나는 10월 31일 오후 5시에 채굴합니다.
각 플레이어는 26장의 오퍼튜니티 카드를 3개의 덱으로 나누어 플레이를 강화하고 가변성과 역사적 풍미를 추가한다. 시리즈의 이전 게임들과 마찬가지로, 몇몇 특별한 규칙들은 이 전투의 독특한 상황을 나타낸다. 이러한 규칙들 중에는 미국 출격 제한과 전술적 교리, 레인 게임 턴, 군대의 사기 회복, 초토화 된 지구, 그리고 미국 민병대를 위한 추가적인 핸디캡, 미국 야전 건설, 그리고 영국 선박들이 정박하고 있는 허드슨 강의 테리타운을 위한 선외 이동 메커니즘이 있다. 심지어 이 전쟁의 초기 단계에서의 워싱턴의 전투력은 무작위적이다.
미국 독립 전쟁 시리즈의 10권에서 플레이어들은 두 개의 타이타닉 군대를 지휘한다. 한편 뉴욕을 방어하기 위해 필사적인 노력을 기울이고 있는 워싱턴과 하우는 미국 정부에 대항해 쿠데타를 시도하고 있다.당신은 악천후가 많은 4일 동안 병력을 관리해야 할 것이다. 하우 장군으로서 결정적인 타격을 주고 반란을 끝낼 수 있겠나? 워싱턴 장군으로서 당신은 미합중국의 46%인 6,700명의 민병대와 함께 할 수 있습니다.
게임에는 채터턴 힐을 위한 역사적인 싸움, 만약 하우가 계획대로 그날 대폭격을 강행했다면 어떻게 되었을지 알아보는 10월 31일 시나리오, 10월 28일 아침 영국군이 전장에 도착하여 4일 동안 총 42번의 경기를 치른다.나는 10월 31일 오후 5시에 채굴합니다.
각 플레이어는 26장의 오퍼튜니티 카드를 3개의 덱으로 나누어 플레이를 강화하고 가변성과 역사적 풍미를 추가한다. 시리즈의 이전 게임들과 마찬가지로, 몇몇 특별한 규칙들은 이 전투의 독특한 상황을 나타낸다. 이러한 규칙들 중에는 미국 출격 제한과 전술적 교리, 레인 게임 턴, 군대의 사기 회복, 초토화 된 지구, 그리고 미국 민병대를 위한 추가적인 핸디캡, 미국 야전 건설, 그리고 영국 선박들이 정박하고 있는 허드슨 강의 테리타운을 위한 선외 이동 메커니즘이 있다. 심지어 이 전쟁의 초기 단계에서의 워싱턴의 전투력은 무작위적이다.
미국 독립 전쟁 시리즈의 10권에서 플레이어들은 두 개의 타이타닉 군대를 지휘한다. 한편 뉴욕을 방어하기 위해 필사적인 노력을 기울이고 있는 워싱턴과 하우는 미국 정부에 대항해 쿠데타를 시도하고 있다.당신은 악천후가 많은 4일 동안 병력을 관리해야 할 것이다. 하우 장군으로서 결정적인 타격을 주고 반란을 끝낼 수 있겠나? 워싱턴 장군으로서 당신은 미합중국의 46%인 6,700명의 민병대와 함께 할 수 있습니다.
Most authors relegate the Battle of White Plains to a short paragraph when recounting the New York Campaign of 1776. As the last field battle of that campaign, however, it deserves closer study. Volume 10 in GMT’s award-winning Battles of the American Revolution series by designer Mark Miklos provides such a much-needed analysis.
The game includes three scenarios: the historical fight for Chatterton Hill, an October 31 scenario that explores what might have occurred if Howe had pressed his grand assault that day as planned, and a full four-day campaign game spanning 42 game turns beginning with the arrival of the British army on the field on the morning of October 28 and culminating at 5:00 pm on October 31.
Each player has 26 Opportunity Cards subdivided into three decks to enhance play and add elements of variability and historical flavor. As with previous games in the series, some special rules represent the unique circumstances of this battle. Among these are rules governing American sortie restrictions and tactical doctrine, rain game turns, restoring army morale, scorched earth, and additional handicaps for American militia, American fieldwork construction, and an off-board movement mechanism for Tarrytown on the Hudson River, seven miles away where British ships lay at anchor. Even Washington’s own combat prowess at this early stage of the war is randomized.
In Volume 10 of the Battles of the American Revolution series, players command two titanic armies: Washington, desperate to salvage something from the otherwise disastrous defense of New York, and Howe seeking a coup de grâce against the “Old Fox.” You will have to manage your forces over the span of four days with lots of inclement weather to contend with. Can you, as General Howe, break through the American line to deliver a decisive blow and end the rebellion? Can you, as General Washington, hold your own on superior ground, hampered as you will be with some 6,700 militia of dubious quality—fully 46% of the total American force?
The game includes three scenarios: the historical fight for Chatterton Hill, an October 31 scenario that explores what might have occurred if Howe had pressed his grand assault that day as planned, and a full four-day campaign game spanning 42 game turns beginning with the arrival of the British army on the field on the morning of October 28 and culminating at 5:00 pm on October 31.
Each player has 26 Opportunity Cards subdivided into three decks to enhance play and add elements of variability and historical flavor. As with previous games in the series, some special rules represent the unique circumstances of this battle. Among these are rules governing American sortie restrictions and tactical doctrine, rain game turns, restoring army morale, scorched earth, and additional handicaps for American militia, American fieldwork construction, and an off-board movement mechanism for Tarrytown on the Hudson River, seven miles away where British ships lay at anchor. Even Washington’s own combat prowess at this early stage of the war is randomized.
In Volume 10 of the Battles of the American Revolution series, players command two titanic armies: Washington, desperate to salvage something from the otherwise disastrous defense of New York, and Howe seeking a coup de grâce against the “Old Fox.” You will have to manage your forces over the span of four days with lots of inclement weather to contend with. Can you, as General Howe, break through the American line to deliver a decisive blow and end the rebellion? Can you, as General Washington, hold your own on superior ground, hampered as you will be with some 6,700 militia of dubious quality—fully 46% of the total American force?
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