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BGG랭킹
BGG전체 : 16506
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-60 분
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연령
10+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Nick Brown, Jack Collins, Brennan Kahl
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아티스트
Jack Collins
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인원
게임 소개
군대를 만들어라. 네 친구들을 박살내라.
강화 기능은 재미와 단순함을 전략 및 계획 요소와 결합합니다. 군대를 양성하여 더 많은 활동을 전개하고 왕국의 왕국을 상징하는 신화 속의 토템을 소환하십시오. 적에게 포화를 퍼붓거나, 군대를 요새화하거나, 눈앞에 닥친 상황에 적응하십시오. 킹덤의 마지막 존재가 되려면 모든 움직임이 중요해요 당신은 필요한 것을 가지고 있나요? 고전적인 카드 게임인 워에서 영감을 받았습니다.
게임에서는 5장의 카드와 3개의 페이스다운 파운데이션(설정 중 선택)으로 시작합니다. 차례가 되면 카드를 손에 들고 상대편 "stacks"에 있는 리드 카드를 공격하거나, 손의 파운데이션과 일치하는 카드를 손에서 "stack"에 추가하여 기반을 방어하거나, 손에서 원하는 만큼 카드를 폐기하십시오(다시 채워짐).다음 차례입니다.)
스택에 세 번째 카드를 추가하면 해당 스택이 위를 향하고 그리기 파일 맨 위에서 카드를 그려 새 기초를 시작합니다. 페이스업 스택이 있으면 정장에 따라 보너스가 지급됩니다. 블루 카드의 페이스업 스택을 사용하면 사용할 수 있는 블루 카드를 가지고 있을 때 방어 동작을 추가로 수행할 수 있습니다. 레드카드 페이스업 스택은 레드카드를 소지한 경우 턴마다 상대방을 공격하고 추가 공격을 허용함으로써 상대방을 집중 공략할 수 있습니다. 마지막으로, 페이스업 그린 스택은 손에서 그린 카드를 스택에서 그린 카드와 교환하거나 페이스업 스택에서 두 개의 그린 카드 위치를 교환하여 적응할 수 있는 기능을 제공합니다.
위로 향한 각 스택 색상은 이러한 기능을 부여하므로 빠르게 추가할 수 있으며 위로 향한 각 색상은 수동적인 기능을 제공합니다. 파란색 - 이제 파란색 스택은 3개의 카드 대신 4개의 카드를 가질 수 있습니다. 공격 또는 Barms가 자동으로 모든 넥타이를 이기거나 녹색 - 모든 페이스업 녹색을 사용할 때마다 손 크기가 1씩 증가합니다.당신네 군대의 ck. 카드의 가치는 1-7까지 다양하며 높은 카드가 낮은 카드를 이길 수 있는 기본적인 워 메카닉이지만, 전투에서 승리할 경우(즉, 상대의 2를 이길 경우) 추가 포인트는 다음 줄의 카드(예: 다음 줄에 있는 카드와 대결할 수 있는 4 포인트)로 이어집니다.
동점일 경우 두 선수 모두 고함을 지른다.증원군!!!” 동점이 발생할 때 각 플레이어는 반드시 이것을 소리쳐야 합니다. 이 규칙은 협상할 수 없습니다. 플레이어는 무승부 더미에서 상단 카드를 꺼내 전투가 해결될 때까지 뒤집는다. 정말로 일을 망치는 특별한 카드(농민 암살, 마게스, 폭도)도 있는데, 한 가지 색상의 두 스택 또는 각 색상의 한 스택(총 세 스택)을 뒤집으면 토템 중 하나가 방문하여 특별한 힘을 제공합니다. 하지만 상대가 자신의 요구 사항을 완료하고 당신에게서 토템을 빼앗기 전에 그것을 사용해야 합니다.
강화 기능은 재미와 단순함을 전략 및 계획 요소와 결합합니다. 군대를 양성하여 더 많은 활동을 전개하고 왕국의 왕국을 상징하는 신화 속의 토템을 소환하십시오. 적에게 포화를 퍼붓거나, 군대를 요새화하거나, 눈앞에 닥친 상황에 적응하십시오. 킹덤의 마지막 존재가 되려면 모든 움직임이 중요해요 당신은 필요한 것을 가지고 있나요? 고전적인 카드 게임인 워에서 영감을 받았습니다.
게임에서는 5장의 카드와 3개의 페이스다운 파운데이션(설정 중 선택)으로 시작합니다. 차례가 되면 카드를 손에 들고 상대편 "stacks"에 있는 리드 카드를 공격하거나, 손의 파운데이션과 일치하는 카드를 손에서 "stack"에 추가하여 기반을 방어하거나, 손에서 원하는 만큼 카드를 폐기하십시오(다시 채워짐).다음 차례입니다.)
스택에 세 번째 카드를 추가하면 해당 스택이 위를 향하고 그리기 파일 맨 위에서 카드를 그려 새 기초를 시작합니다. 페이스업 스택이 있으면 정장에 따라 보너스가 지급됩니다. 블루 카드의 페이스업 스택을 사용하면 사용할 수 있는 블루 카드를 가지고 있을 때 방어 동작을 추가로 수행할 수 있습니다. 레드카드 페이스업 스택은 레드카드를 소지한 경우 턴마다 상대방을 공격하고 추가 공격을 허용함으로써 상대방을 집중 공략할 수 있습니다. 마지막으로, 페이스업 그린 스택은 손에서 그린 카드를 스택에서 그린 카드와 교환하거나 페이스업 스택에서 두 개의 그린 카드 위치를 교환하여 적응할 수 있는 기능을 제공합니다.
위로 향한 각 스택 색상은 이러한 기능을 부여하므로 빠르게 추가할 수 있으며 위로 향한 각 색상은 수동적인 기능을 제공합니다. 파란색 - 이제 파란색 스택은 3개의 카드 대신 4개의 카드를 가질 수 있습니다. 공격 또는 Barms가 자동으로 모든 넥타이를 이기거나 녹색 - 모든 페이스업 녹색을 사용할 때마다 손 크기가 1씩 증가합니다.당신네 군대의 ck. 카드의 가치는 1-7까지 다양하며 높은 카드가 낮은 카드를 이길 수 있는 기본적인 워 메카닉이지만, 전투에서 승리할 경우(즉, 상대의 2를 이길 경우) 추가 포인트는 다음 줄의 카드(예: 다음 줄에 있는 카드와 대결할 수 있는 4 포인트)로 이어집니다.
동점일 경우 두 선수 모두 고함을 지른다.증원군!!!” 동점이 발생할 때 각 플레이어는 반드시 이것을 소리쳐야 합니다. 이 규칙은 협상할 수 없습니다. 플레이어는 무승부 더미에서 상단 카드를 꺼내 전투가 해결될 때까지 뒤집는다. 정말로 일을 망치는 특별한 카드(농민 암살, 마게스, 폭도)도 있는데, 한 가지 색상의 두 스택 또는 각 색상의 한 스택(총 세 스택)을 뒤집으면 토템 중 하나가 방문하여 특별한 힘을 제공합니다. 하지만 상대가 자신의 요구 사항을 완료하고 당신에게서 토템을 빼앗기 전에 그것을 사용해야 합니다.
Build your army. Crush your friends.
REINFORCEMENTS combines fun and simplicity with elements of strategy and planning. Build up your army to unlock more actions and summon the mythical totems that embody the kingdoms of the realm. Barrage your foes, Fortify your army, or Adapt to the situation at hand. Every move matters as you try to be the last Kingdom standing. Do you have what it takes? Inspired by the classic card game War.
In the game you will be starting with a handful of five cards and three face-down Foundations (selected during setup). On your turn, you can do one of three things: use a card in your hand to Attack the lead card in one of your opponents "stacks", Defend your foundations by adding a card that matches the suit of that foundation from your hand to the "stack", or Discard as many cards from your hand as you want (you will fill back up to begin your next turn.)
Once you add a third card to a stack, that stack is turned face up and you draw a card from the top of the draw pile to start a new foundation. Having a faceup stack will give you a bonus depending on the suit. A faceup stack of Blue cards allows you to Fortify which lets you take an additional Defend action on your turn if you have a blue card in hand that you can place. A faceup stack of Red cards allows you to Barrage your opponent by allowing you and additional attack on your opponent each turn if you have a red card in hand. Finally, a faceup Green stack gives you the ability to Adapt by either swapping a green card from your hand with a green card from the stack or swapping the position of two of the green cards in your faceup stack.
Each color of stack that is face up grants you these abilities, so they can add up quickly and each color that's face up also gives you a passive ability: blue - your blue stacks may now have 4 cards instead of just 3, red - red cards that attack or Barrage automatically win all ties, green - your hand size increases by 1 for every faceup green stack in your army. Cards range in value from 1-7 and it's a basic war mechanic that higher card beats lower card, however if you win a battle (i.e. your six beats your opponents' two) any extra points carry on to the next card in the line (in the example you would have four points left to face whatever card was next in line.)
If there is a tie both players yell “REINFORCEMENTS!!!” Each player MUST yell this when a tie occurs. This rule is non negotiable. Players draw the top card off of the draw pile and flip them until the battle is resolved. There are also some special cards that truly mess things up (Assassins, Mages, and mobs of Peasants) and if you flip two stacks of one color or one stack of each color (three stacks in total) one of the Totems will visit you and provide a special power. But you have to use it before an opponent completes their requirement and steals the Totem from you.
REINFORCEMENTS combines fun and simplicity with elements of strategy and planning. Build up your army to unlock more actions and summon the mythical totems that embody the kingdoms of the realm. Barrage your foes, Fortify your army, or Adapt to the situation at hand. Every move matters as you try to be the last Kingdom standing. Do you have what it takes? Inspired by the classic card game War.
In the game you will be starting with a handful of five cards and three face-down Foundations (selected during setup). On your turn, you can do one of three things: use a card in your hand to Attack the lead card in one of your opponents "stacks", Defend your foundations by adding a card that matches the suit of that foundation from your hand to the "stack", or Discard as many cards from your hand as you want (you will fill back up to begin your next turn.)
Once you add a third card to a stack, that stack is turned face up and you draw a card from the top of the draw pile to start a new foundation. Having a faceup stack will give you a bonus depending on the suit. A faceup stack of Blue cards allows you to Fortify which lets you take an additional Defend action on your turn if you have a blue card in hand that you can place. A faceup stack of Red cards allows you to Barrage your opponent by allowing you and additional attack on your opponent each turn if you have a red card in hand. Finally, a faceup Green stack gives you the ability to Adapt by either swapping a green card from your hand with a green card from the stack or swapping the position of two of the green cards in your faceup stack.
Each color of stack that is face up grants you these abilities, so they can add up quickly and each color that's face up also gives you a passive ability: blue - your blue stacks may now have 4 cards instead of just 3, red - red cards that attack or Barrage automatically win all ties, green - your hand size increases by 1 for every faceup green stack in your army. Cards range in value from 1-7 and it's a basic war mechanic that higher card beats lower card, however if you win a battle (i.e. your six beats your opponents' two) any extra points carry on to the next card in the line (in the example you would have four points left to face whatever card was next in line.)
If there is a tie both players yell “REINFORCEMENTS!!!” Each player MUST yell this when a tie occurs. This rule is non negotiable. Players draw the top card off of the draw pile and flip them until the battle is resolved. There are also some special cards that truly mess things up (Assassins, Mages, and mobs of Peasants) and if you flip two stacks of one color or one stack of each color (three stacks in total) one of the Totems will visit you and provide a special power. But you have to use it before an opponent completes their requirement and steals the Totem from you.
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