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  • 인원

    1-1 명

    BGG추천: 1-1 명
  • 게임시간

    5-1000 분

  • 연령

    12+

    BGG추천: 12+
  • 게임 난이도

    2.20 / 5

게임 소개

인투 더 애쉬(Into The Ashes)는 전술적인 테이블 상판 전투와 함께하는 어두운 솔리테어 모험입니다. 그것은 당신에게 수십 시간의 이야기 캠페인을 제공하고 완전히 재생할 수 있다. 설정과 저장이 1초도 걸리지 않으며, 5분에서 하루 종일 원하는 시간만큼 플레이할 수 있습니다. 그것은 당신에게 수백 명의 적들과 함께 하는 서사시 이야기, 캐릭터 진화, 전설적인 아이템 제작, 카드와의 화려한 조합을 제공할 것입니다.

각 턴마다 플레이어는 사용 가능한 카드 행렬(처음에는 3x3, 나중에는 4x3, 5x3)에서 3개의 카드를 선택하여 플레이한다. 사용된 카드에는 "와 같은 동작이 포함되어 있습니다.공격&인용;, "이동&인용;, &인용;원거리 공격&인용; 또는 "밀어넣기. 규칙은 해당 차례에서 이미 선택한 행 또는 열을 반복하는 카드는 사용할 수 없습니다. 사용하지 않은 카드는 다음 차례에 사용할 수 있습니다.

이 카드들로, 플레이어는 보드 위에서 움직이고 동작을 수행한다. 반면에 적들은 인공지능 카드를 사용한다.

경기는 10시간 이상 지속된 캠페인으로 캠페인이 끝나면 끝난다. 언제든지 중지하고 "게임"을 저장하여 다른 시간에 계속할 수 있습니다. 어떤 장면에서든 패배한다면, 플레이어는 죽지 않고 패배하며, 스토리에서 그에 따른 일들이 일어날 것이다.

플레이어가 캠페인의 "좋은 결말" 중 하나에 도달할 경우 승리합니다. 의사결정에 따라 다른 "나쁜"그리고 다른 "중립적인"엔딩들이 있다.
Into The Ashes is a dark solitaire adventure with tactical tabletop combat. It offers you a narrative campaign with dozens of hours and totally replayable. Its setup and saving take less than 1 second, and you can play as long as you want: from 5 minutes to all day. It will provide you with an epic story with hundreds of enemies, character evolution, legendary item crafting, and spectacular combos with cards.

Each turn, the player chooses 3 cards to play from the matrix of available cards (initially 3x3 and, later, 4x3 and 5x3). The cards used contain actions such as "Attack", "Move", " Ranged Attack" or "Push". The rule is that you cannot use, in a given turn, cards that repeat a row or column already chosen in that turn. Unused cards are available for the next turn.

With these cards, the player moves and performs actions on the board. The enemies, on the other hand, play their AI cards.

The game is a campaign of more than 10h of duration and ends when the campaign finishes. At any time you can stop and "save the game" to continue at another time. If the player is defeated in any scene, he does not die but is defeated and things will happen accordingly in the story.

The player wins if he/she manages to reach one of the "good endings" of the campaign. There are other "bad endings" and other "neutral endings", depending on the decisions made.

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