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BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
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인원
2-10 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-45 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Nicolás De Marco
-
아티스트
-
인원
게임 소개
탄자니아는 당신을 아프리카의 중심부에 몰입시킬 카드 게임입니다. 육식동물, 초식동물, 소떼, 사냥꾼이 위협과 전략, 감정으로 가득 찬 도전의 주인공이 될 것이다.
이 게임에서, 각각의 참가자들은 그들의 동물들이 아프리카 사바나에서 살아남기 위해 존재하는 모든 위협을 피해야 합니다.
목표: 20마리의 동물을 구하는 첫 번째 플레이어가 됩니다.
내용: 동물 카드 50장, 상황 카드 35장, 헌터 카드 35장, 핸드 토큰 1장, 규정 1장.
탄자니아는 반협력 카드 게임입니다.
각 플레이어에게 동물 카드가 지급되고 상황 카드가 나타납니다(오픈 필드에서의 낮 / 강에서의 일몰 / 초원의 밤).
그리고 그것을 잃어버리지 않기 위해 동물 카드가 재생됩니다. 육식동물을 할 때는 사냥을 해야 합니다. 초식동물을 놀 때는 사냥당하는 것을 피해야 한다.
동물카드마다 앞서 그린 상황카드에 따라 점수가 매겨진다.
다른 참가자와 동일한 카드를 플레이함으로써 패가 형성되어 패를 구성하는 카드의 점수를 높인다.
카드가 더 강하고 약함에도 불구하고 한 패를 이뤄 한 팀으로 뛰는 것은 가장 약한 사람과 가장 강한 사람을 동일시한다.
손 끝에는 사냥꾼 카드가 올려져 있습니다. 한 마리가 나올 경우를 대비해서, 그는 그 라운드의 결과를 수정하면서 테이블 위에서 가장 강한 동물을 사냥합니다.
약한 카드를 하면 다른 동물에게 사냥당할 위험이 있고 강한 카드를 하면 사냥꾼에게 사냥당할 위험이 있기 때문에 각 동물을 언제 플레이해야 하는지 아는 것이 게임의 전략이다.
20마리의 동물을 구하는 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다.
이 게임에서, 각각의 참가자들은 그들의 동물들이 아프리카 사바나에서 살아남기 위해 존재하는 모든 위협을 피해야 합니다.
목표: 20마리의 동물을 구하는 첫 번째 플레이어가 됩니다.
내용: 동물 카드 50장, 상황 카드 35장, 헌터 카드 35장, 핸드 토큰 1장, 규정 1장.
탄자니아는 반협력 카드 게임입니다.
각 플레이어에게 동물 카드가 지급되고 상황 카드가 나타납니다(오픈 필드에서의 낮 / 강에서의 일몰 / 초원의 밤).
그리고 그것을 잃어버리지 않기 위해 동물 카드가 재생됩니다. 육식동물을 할 때는 사냥을 해야 합니다. 초식동물을 놀 때는 사냥당하는 것을 피해야 한다.
동물카드마다 앞서 그린 상황카드에 따라 점수가 매겨진다.
다른 참가자와 동일한 카드를 플레이함으로써 패가 형성되어 패를 구성하는 카드의 점수를 높인다.
카드가 더 강하고 약함에도 불구하고 한 패를 이뤄 한 팀으로 뛰는 것은 가장 약한 사람과 가장 강한 사람을 동일시한다.
손 끝에는 사냥꾼 카드가 올려져 있습니다. 한 마리가 나올 경우를 대비해서, 그는 그 라운드의 결과를 수정하면서 테이블 위에서 가장 강한 동물을 사냥합니다.
약한 카드를 하면 다른 동물에게 사냥당할 위험이 있고 강한 카드를 하면 사냥꾼에게 사냥당할 위험이 있기 때문에 각 동물을 언제 플레이해야 하는지 아는 것이 게임의 전략이다.
20마리의 동물을 구하는 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다.
Tanzania is a card game that will immerse you in the heart of Africa. Carnivorous animals, herbivores, herds and hunters will be the protagonists of a challenge full of threats, strategy and emotion.
In this game, each participant must avoid all the threats present to make their animals survive in the African savanna.
Objective: Be the first player to save 20 animals.
Contents: 50 animal cards, 35 situation cards, 35 hunter cards, 1 hand token, 1 regulation.
TANZANIA is a semi-cooperative card game.
Animal cards are dealt to each player and a situation card is raised (Day in the open field / Sunset at the river / Night in the grasslands).
Then an animal card is played trying not to lose it. When playing a carnivore you have to hunt. When playing a herbivore you have to avoid being hunted.
Each animal card has a score according to the situation card previously drawn.
By playing the same card as another participant, a pack is formed, increasing the score of the cards that comprise it.
Despite having stronger cards and weaker cards, the fact of forming a pack and playing as a team equates the weakest with the strongest.
At the end of the hand a hunter card is raised. In case one comes out, he hunts the strongest animal on the table, modifying the outcome of the round.
The strategy of the game is to know when to play each animal, since by playing a weak card you run the risk of being hunted by another animal and by playing a strong card you run the risk of being hunted by a hunter.
The first player to save 20 animals wins the game.
In this game, each participant must avoid all the threats present to make their animals survive in the African savanna.
Objective: Be the first player to save 20 animals.
Contents: 50 animal cards, 35 situation cards, 35 hunter cards, 1 hand token, 1 regulation.
TANZANIA is a semi-cooperative card game.
Animal cards are dealt to each player and a situation card is raised (Day in the open field / Sunset at the river / Night in the grasslands).
Then an animal card is played trying not to lose it. When playing a carnivore you have to hunt. When playing a herbivore you have to avoid being hunted.
Each animal card has a score according to the situation card previously drawn.
By playing the same card as another participant, a pack is formed, increasing the score of the cards that comprise it.
Despite having stronger cards and weaker cards, the fact of forming a pack and playing as a team equates the weakest with the strongest.
At the end of the hand a hunter card is raised. In case one comes out, he hunts the strongest animal on the table, modifying the outcome of the round.
The strategy of the game is to know when to play each animal, since by playing a weak card you run the risk of being hunted by another animal and by playing a strong card you run the risk of being hunted by a hunter.
The first player to save 20 animals wins the game.
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