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6Flanks of Gettysburg: Little Round Top, Culp's Hill – July 1863 (2021) -
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
210-210 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.50 / 5
-
디자이너
John Poniske
-
아티스트
Rick Barber, Vinny Siracusano, Bruce Yearian
-
인원
게임 소개
게티즈버그 플랭크는 1863년 7월 2일 리틀 라운드 탑과 컬프’s 힐에서 2개 여단 규모의 측면 공격을 모의한 회사 차원의 2인용 게임이다. 각각의 폭행은 몇 시간 안에 끝낼 수 있는 Chit-Pull 시스템을 기반으로 한 별개의 게임입니다. 역사적으로 북군은 회색빛 물결을 막기 위해 충분한 원군을 투입했기 때문에 양쪽 측면에 반군을 배치했지만 그렇다고 해서 반군이 승산이 없다는 뜻은 아니다. 그들은 그렇다.
FOG는 John Poniske’s Ball’ Blow 및 Belmont 디자인과 유사한 Chit Pull 시스템을 사용합니다. 두 게임 모두 독특한 불과 움직임, 근거리 및 순서 할당을 적용하는 유사한 규칙을 따른다. 이것은 복잡한 상황에 대한 간단하고 빠른 접근법입니다. FOG는 게임당 3시간에서 3시간 30분에 출근하며 높은 솔리테어 기능을 제공합니다.
컬프’s 힐과 리틀 라운드탑의 전투는 리&rsquo가 포토맥 북군을 공격하여 포위하려는 결심을 보여주었다. FOG는 어느 한 대공격도 완전히 재현하려고 시도하지 않고 오히려 두 경우 모두 극한에서 일어난 3시간의 절박한 결말을 보여준다. 이 두 경우 모두 이 두 경우 모두 이 대통령이 게티즈버그의 돌파구를 주장하는데 가장 근접했다.
컬프 & 스쿼스 힐은 북군에게 방어 태세를 제공했지만, 전선에 합류하기 전에 지원군을 그린 장군에게 보고해야 했다. 리틀 라운드 탑은 포병 및 저격수를 도입하고 리틀 라운드 탑과 빅 라운드 탑 사이에 있는 반란군의 출구를 차단하거나 플레이어에게 도전한다.
각각의 게임은 아름다운 릭 바버 맵과 낮은 카운터 믹스를 제공합니다. 연대별 무승부 칩은 플레이어 재량에 따라 회사가 움직이거나 발리 사격 또는 근거리전을 할 수 있게 해준다. 남군이 공격해야 할 땅은 거칠고 때로는 포격에 의한 움직임이 매우 느릴 수 있다. 반군이 복수를 할 수 있을 정도로 가까이 올 때까지 사상자는 급격히 증가한다.
–게시자의 설명
FOG는 John Poniske’s Ball’ Blow 및 Belmont 디자인과 유사한 Chit Pull 시스템을 사용합니다. 두 게임 모두 독특한 불과 움직임, 근거리 및 순서 할당을 적용하는 유사한 규칙을 따른다. 이것은 복잡한 상황에 대한 간단하고 빠른 접근법입니다. FOG는 게임당 3시간에서 3시간 30분에 출근하며 높은 솔리테어 기능을 제공합니다.
컬프’s 힐과 리틀 라운드탑의 전투는 리&rsquo가 포토맥 북군을 공격하여 포위하려는 결심을 보여주었다. FOG는 어느 한 대공격도 완전히 재현하려고 시도하지 않고 오히려 두 경우 모두 극한에서 일어난 3시간의 절박한 결말을 보여준다. 이 두 경우 모두 이 두 경우 모두 이 대통령이 게티즈버그의 돌파구를 주장하는데 가장 근접했다.
컬프 & 스쿼스 힐은 북군에게 방어 태세를 제공했지만, 전선에 합류하기 전에 지원군을 그린 장군에게 보고해야 했다. 리틀 라운드 탑은 포병 및 저격수를 도입하고 리틀 라운드 탑과 빅 라운드 탑 사이에 있는 반란군의 출구를 차단하거나 플레이어에게 도전한다.
각각의 게임은 아름다운 릭 바버 맵과 낮은 카운터 믹스를 제공합니다. 연대별 무승부 칩은 플레이어 재량에 따라 회사가 움직이거나 발리 사격 또는 근거리전을 할 수 있게 해준다. 남군이 공격해야 할 땅은 거칠고 때로는 포격에 의한 움직임이 매우 느릴 수 있다. 반군이 복수를 할 수 있을 정도로 가까이 올 때까지 사상자는 급격히 증가한다.
–게시자의 설명
Flanks of Gettysburg is a two, two-player games on a company level, simulating the two brigade sized flank attacks on Little Round Top and Culp’s Hill on July 2, 1863. Each assault is a separate game based on a chit-pull system that can be completed in several hours. Historically the Union bested rebel forces on both flanks because it fed enough reinforcements in to stem the gray tide But that is not to say that the rebels don’t stand a chance. They do.
FOG uses a chit pull system similar to John Poniske’s Ball’ Bluff and Belmont designs. Both games follow similar rules applying unique fire and movement, melee and order assignment. These are simple, rapid playing approaches to complex situations. FOG clocks in at three to three and a half hours per game and provides high solitaire capability.
The battles of Culp’s Hill and Little Roundtop demonstrated Lee’s determination to attack and envelop the Union Army of the Potomac. FOG does not attempt to recreate either grand assault in full, rather it presents the desperate three-hour finale that took place on the extreme ends in both cases These were the two instances when Lee came closest to claiming a Gettysburg breakthrough.
Culp’s Hill offers the Union prepared defensive positions but the liability of having reinforcements report to General Greene before joining the line. Little Round Top introduces artillery and sharpshooters and challenges players to exit or block the exit of Rebel forces between Little and Big Round Tops.
Each game offers a beautiful Rick Barber map and a low counter mix. Regimental draw chits allow companies to move, volley fire or melee at the player’s discretion. The ground over which the Confederates must assault is rough and at times movement under fire can be distressingly slow. Casualties mount rapidly until the rebels are close enough to exact revenge.
–Description from the publisher
FOG uses a chit pull system similar to John Poniske’s Ball’ Bluff and Belmont designs. Both games follow similar rules applying unique fire and movement, melee and order assignment. These are simple, rapid playing approaches to complex situations. FOG clocks in at three to three and a half hours per game and provides high solitaire capability.
The battles of Culp’s Hill and Little Roundtop demonstrated Lee’s determination to attack and envelop the Union Army of the Potomac. FOG does not attempt to recreate either grand assault in full, rather it presents the desperate three-hour finale that took place on the extreme ends in both cases These were the two instances when Lee came closest to claiming a Gettysburg breakthrough.
Culp’s Hill offers the Union prepared defensive positions but the liability of having reinforcements report to General Greene before joining the line. Little Round Top introduces artillery and sharpshooters and challenges players to exit or block the exit of Rebel forces between Little and Big Round Tops.
Each game offers a beautiful Rick Barber map and a low counter mix. Regimental draw chits allow companies to move, volley fire or melee at the player’s discretion. The ground over which the Confederates must assault is rough and at times movement under fire can be distressingly slow. Casualties mount rapidly until the rebels are close enough to exact revenge.
–Description from the publisher
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