-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
7.7Russian Boots South: Conquest of Central Asia (2022) -
-
인원
1-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
60-240 분
-
연령
14+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.00 / 5
-
디자이너
Joseph Miranda
-
아티스트
Nadir Elfarra, Joe Youst
-
인원
게임 소개
러시아 부츠 사우스: 중앙아시아 정복 이 게임 시스템은 이전에 출판된 S&T 게임을 기반으로 합니다. 그들은 부츠를 신고 1권 & 2권, 줄리안, 세포이 반란군을 죽이고 죽었다.
러시안 부츠(Russian Boots)는 1850년대에서 1890년대 사이에 러시아가 중앙아시아를 정복한 것을 시뮬레이션한 2인용 전쟁 게임이다. 러시아 제국과 칸국이라는 두 명의 상대 선수가 있다. 러시아 제국의 플레이어는 독재 제국의 극장 지휘부를 대표한다. 칸국의 플레이어는 그 지역의 다양한 독립 왕국들과 부족들을 대표하며, 주변 세력들의 개입 가능성을 가지고 있다. 러시아는 중앙아시아를 정복하려 하고 칸국은 이를 막으려 하는 등 승전 상황이 비대칭적이다.
세 가지 시나리오가 있으며 각각 다른 상황을 나타냅니다. 각 게임 턴(GT)은 운영 속도에 따라 1년에서 6년까지의 기간을 나타낸다. 지도에서 각각의 육각형은 80에서 90 킬로미터(53 마일) 각 러시아 부대는 1개 또는 2개 대대 규모의 중대 또는 중대를 대표한다. 다른 부대들은 여단이나 사단 규모의 부대, 그리고 1,000명에서 5,000명 사이의 부족민이나 다른 전투원 집단을 대표한다. 장군들은 주요 지휘관들, 그들의 참모들, 그리고 정예 근위대를 대표합니다.
구성 요소: 22 x 34인치 게임 지도 176 5/8인치 카운터.
S&T #338에서 출판됨
러시안 부츠(Russian Boots)는 1850년대에서 1890년대 사이에 러시아가 중앙아시아를 정복한 것을 시뮬레이션한 2인용 전쟁 게임이다. 러시아 제국과 칸국이라는 두 명의 상대 선수가 있다. 러시아 제국의 플레이어는 독재 제국의 극장 지휘부를 대표한다. 칸국의 플레이어는 그 지역의 다양한 독립 왕국들과 부족들을 대표하며, 주변 세력들의 개입 가능성을 가지고 있다. 러시아는 중앙아시아를 정복하려 하고 칸국은 이를 막으려 하는 등 승전 상황이 비대칭적이다.
세 가지 시나리오가 있으며 각각 다른 상황을 나타냅니다. 각 게임 턴(GT)은 운영 속도에 따라 1년에서 6년까지의 기간을 나타낸다. 지도에서 각각의 육각형은 80에서 90 킬로미터(53 마일) 각 러시아 부대는 1개 또는 2개 대대 규모의 중대 또는 중대를 대표한다. 다른 부대들은 여단이나 사단 규모의 부대, 그리고 1,000명에서 5,000명 사이의 부족민이나 다른 전투원 집단을 대표한다. 장군들은 주요 지휘관들, 그들의 참모들, 그리고 정예 근위대를 대표합니다.
구성 요소: 22 x 34인치 게임 지도 176 5/8인치 카운터.
S&T #338에서 출판됨
Russian Boots South: Conquest of Central Asia The game system is based on the previously published S&T games: They Died with Their Boots On, Volumes 1 & 2, Julian, and Sepoy Mutiny.
Russian Boots is a two-player wargame simulating the Russian conquest of Central Asia during the 1850s to 1890s. There are two opposing players: Russian Empire and Khanates. The Russian Empire player represents the theater command of an autocratic empire. The Khanate player represents the various independent kingdoms and tribes of the region, with the possibility of intervention from forces on the periphery. Victory conditions are asymmetrical, with the Russians trying to conquer Central Asia and the Khanates trying to prevent this.
There are three scenarios, each representing a different situation. Each game turn (GT) represents a from one to six years, depending on the pace of operations. Each hexagon on the map represents 80 to 90 kilometers (53 miles). Each Russian unit represents one or two battalion-sized grouping of companies or squadrons. Other units represent brigade or division-sized units, along with corresponding logistics, as well as groupings of tribesmen or other fighters ranging between 1000 to 5000 fighters. Generals represent key commanders, their staffs, and an elite guard.
Components: One 22 x 34-inch game map 176 5/8-inch counters.
Published in S&T #338
Russian Boots is a two-player wargame simulating the Russian conquest of Central Asia during the 1850s to 1890s. There are two opposing players: Russian Empire and Khanates. The Russian Empire player represents the theater command of an autocratic empire. The Khanate player represents the various independent kingdoms and tribes of the region, with the possibility of intervention from forces on the periphery. Victory conditions are asymmetrical, with the Russians trying to conquer Central Asia and the Khanates trying to prevent this.
There are three scenarios, each representing a different situation. Each game turn (GT) represents a from one to six years, depending on the pace of operations. Each hexagon on the map represents 80 to 90 kilometers (53 miles). Each Russian unit represents one or two battalion-sized grouping of companies or squadrons. Other units represent brigade or division-sized units, along with corresponding logistics, as well as groupings of tribesmen or other fighters ranging between 1000 to 5000 fighters. Generals represent key commanders, their staffs, and an elite guard.
Components: One 22 x 34-inch game map 176 5/8-inch counters.
Published in S&T #338
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
444
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
426
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
365
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
326
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
597
-
2024-11-13
-
Lv.18