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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: 4-4 명 -
게임시간
40-60 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Alex Beato, María Beato
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아티스트
Alex Beato, María Beato
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인원
게임 소개
살바르 도ñana에서는 도ñana 국립공원에서 여러 환경 문제가 동시에 발생했다. 선수들은 네 가지 환경 문제에 대한 해결책을 그들이 통제 불능이 되기 전에 발견하는 것이 임무인 전문 박물학자들이다.
각 턴마다 최대 4개의 동작을 사용하여 한 지점에서 다른 지점으로 이동하거나 환경 문제를 완화하거나 해결책을 찾거나 제어 센터를 구축할 수 있습니다. 카드 한 벌이 선수들에게 이러한 능력을 제공하겠지만, 그들은 환경 문제를 가속화하고 심화시키는 재앙 카드를 조심해야 할 것이다. 두 번째 카드는 국립공원 내 환경 문제의 불가피한 확장을 통제할 것이다.
팀 내에서 고유한 역할을 맡게 되면 선수들은 자신의 특기가 가진 장점을 결합해 환경 문제 해법을 정복하는 전략을 짜야 한다. 그러나 그 중 하나 이상의 문제가 돌이킬 수 없는 지점으로 확대되거나 너무 많은 시간이 흐르면 모든 선수가 지게 된다. 네 가지 환경문제에 대한 해법을 제때 찾는다면 선수들이 승리할 것이다.
—디자이너의 설명
각 턴마다 최대 4개의 동작을 사용하여 한 지점에서 다른 지점으로 이동하거나 환경 문제를 완화하거나 해결책을 찾거나 제어 센터를 구축할 수 있습니다. 카드 한 벌이 선수들에게 이러한 능력을 제공하겠지만, 그들은 환경 문제를 가속화하고 심화시키는 재앙 카드를 조심해야 할 것이다. 두 번째 카드는 국립공원 내 환경 문제의 불가피한 확장을 통제할 것이다.
팀 내에서 고유한 역할을 맡게 되면 선수들은 자신의 특기가 가진 장점을 결합해 환경 문제 해법을 정복하는 전략을 짜야 한다. 그러나 그 중 하나 이상의 문제가 돌이킬 수 없는 지점으로 확대되거나 너무 많은 시간이 흐르면 모든 선수가 지게 된다. 네 가지 환경문제에 대한 해법을 제때 찾는다면 선수들이 승리할 것이다.
—디자이너의 설명
In Salvar Doñana, several environmental problems have emerged simultaneously in the Doñana National Park. The players are expert naturalists whose mission is to discover a solution for each of the four environmental problems before they get out of hand.
On each turn, the active player can use up to four actions to travel from one point to another, mitigate environmental problems, discover a solution, or build control centers. A deck of cards will provide players with these abilities, but they will have to be careful with the catastrophe cards, which will accelerate and intensify environmental problems. A second deck of cards will control the inevitable expansion of environmental problems within the National Park.
Assuming a unique role within the team, players must plan their strategy to combine the strengths of their specialties to conquer the solution to environmental problems. But if one or more of those problems extends beyond the point of no return or if too much time passes, all players will lose. If they find a solution to the four environmental problems in time, the players will win.
—description from the designer
On each turn, the active player can use up to four actions to travel from one point to another, mitigate environmental problems, discover a solution, or build control centers. A deck of cards will provide players with these abilities, but they will have to be careful with the catastrophe cards, which will accelerate and intensify environmental problems. A second deck of cards will control the inevitable expansion of environmental problems within the National Park.
Assuming a unique role within the team, players must plan their strategy to combine the strengths of their specialties to conquer the solution to environmental problems. But if one or more of those problems extends beyond the point of no return or if too much time passes, all players will lose. If they find a solution to the four environmental problems in time, the players will win.
—description from the designer
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