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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-90 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Richard Tucholka, Kathy Tucholka
-
아티스트
Dave Stein
-
인원
게임 소개
Blorb 212의 생물들은 그들의 세계를 차지하려고 했던 최초의 탐험가들과 그 이상이었다. 행성을 식민지화하려는 일련의 시도가 실패하자, Blorb 212를 주장한 회사는 기다렸다. 몇 년간의 계획 이후, 그들은 그곳에 살고 있던 돌연변이 괴물들을 제거하기 위해 기계를 행성 표면으로 떨어뜨리기 시작했다.
그 회사는 청백색의 태양으로 인한 로봇의 손상을 전혀 파악하지 못했습니다. 로봇들은 곧 괴물들뿐만 아니라 서로 싸우기 시작했다.
그들이 결코 세계를 식민지로 만들 수 없다는 것을 깨달은 그 회사는 전문화된 전투 로봇을 만들기 위한 엔지니어들을 위한 대회를 후원하기 시작했다.
오비탈과 지상 감시기를 통해 23세기의 새로운 관중 스포츠가 되었다.
—출판사의 설명
찰흙으로 전투 로봇을 조각한 후 갑옷, 움직임, 무기, 비행 능력, 머리와 몸통에 대한 게임 특성을 지정합니다. 그런 다음 스쿼시 미니어처 규칙 시스템을 사용하여 테이블 상판 위에서 전투를 벌입니다. 선택적 규칙으로는 이니셔티브, 고급 무기, 지형 및 파워 셀이 있습니다.
—사용자 요약
그 회사는 청백색의 태양으로 인한 로봇의 손상을 전혀 파악하지 못했습니다. 로봇들은 곧 괴물들뿐만 아니라 서로 싸우기 시작했다.
그들이 결코 세계를 식민지로 만들 수 없다는 것을 깨달은 그 회사는 전문화된 전투 로봇을 만들기 위한 엔지니어들을 위한 대회를 후원하기 시작했다.
오비탈과 지상 감시기를 통해 23세기의 새로운 관중 스포츠가 되었다.
—출판사의 설명
찰흙으로 전투 로봇을 조각한 후 갑옷, 움직임, 무기, 비행 능력, 머리와 몸통에 대한 게임 특성을 지정합니다. 그런 다음 스쿼시 미니어처 규칙 시스템을 사용하여 테이블 상판 위에서 전투를 벌입니다. 선택적 규칙으로는 이니셔티브, 고급 무기, 지형 및 파워 셀이 있습니다.
—사용자 요약
The creatures of Blorb 212 were more than a match for the first explorers that tried to take their world. When a series of attempts to colonize the planet failed, the company that had claimed Blorb 212 waited. After a few years of planning, they began dropping machines down to the planet’s surface to rid it of the mutant monsters that lived there.
The company never figured on the damage to their robots from the blue-white sun. The robots soon began battling each other as well as the monsters.
Realizing they could never colonize the world, the company began sponsoring contests for engineers to build specialized combat robots.
With orbital and ground monitors it became the new spectator sport of the 23rd century.
—description from the publisher
Sculpt your own combat robots from clay then assign the game characteristics for armor, movement, weaponry, flight capability, and head and body styles. Then fight out a battle on the tabletop using the Squash miniatures rules system. Optional rules include initiative, advanced weapons, terrain, and power cells.
—user summary
The company never figured on the damage to their robots from the blue-white sun. The robots soon began battling each other as well as the monsters.
Realizing they could never colonize the world, the company began sponsoring contests for engineers to build specialized combat robots.
With orbital and ground monitors it became the new spectator sport of the 23rd century.
—description from the publisher
Sculpt your own combat robots from clay then assign the game characteristics for armor, movement, weaponry, flight capability, and head and body styles. Then fight out a battle on the tabletop using the Squash miniatures rules system. Optional rules include initiative, advanced weapons, terrain, and power cells.
—user summary
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