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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-20 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Alexander Shen
-
아티스트
-
인원
게임 소개
모닝커피 던전은 모닝커피 한 잔으로 완성할 수 있는 던전 크롤링 퍼즐입니다. 보물/전리품 드롭으로 무작위성을 제한하고, 던전을 파헤치는 것은 계산된 결정의 연속입니다. 당신은 가장 많은 승점을 가지고 캠페인을 끝낼 수 있을까요?
박물관의 밤" 박물관에 약간의 문제가 생겼고 그들은 그것을 처리하기 위해 최고의 초자연적인 조사관을 보냈습니다. 저 개구리를 조심하세요! 진짜 깡충깡충 뛴다.
재생해야 할 항목:
1d12
영웅 표식기 1개
몬스터 마커 1개
총알 자국/표지 3개
승리 포인트 치트/마커 5개
10개의 시간 차이트/마커
규칙 / 게임 방법
캐릭터를 어느 곳으로나 옮길 수 있습니다. 그것은 대각선으로, 벽이나 돌무더기를 통과하여 움직일 수 없다.
당신의 캐릭터는 몬스터를 쏘아야만 공격할 수 있습니다.
캐릭터가 새로운 “jump” 영역에 들어가면 몬스터가 새로운 위치로 점프합니다.
전투 규칙(순서대로 완료)
슈팅: 캐릭터는 총알이 있는 경우에만 쏠 수 있습니다. 모든 총알은 총알을 뺍니다.
성공: 성공적인 샷은 1d12를 굴려서 결정됩니다. 해당 값이 캐릭터와 몬스터 사이의 거리보다 큰 경우(가장 짧은 경로, 대각선 없음, 가시선 규칙 무시) 성공합니다. 성공하면 VP가 1개 생깁니다.
점프: 성공하든 실패하든 어떤 종류의 샷이든 몬스터는 새로운 위치로 점프하게 됩니다.
재장전: 총알을 최대한 보충하지만, 그렇게 하면 몬스터가 점프하게 됩니다.
몬스터 점프
1d12를 굴려 몬스터가 어디로 점프하는지 확인합니다. 몬스터가 점프할 때마다 1회의 시간을 잃습니다.
—디자이너의 설명
박물관의 밤" 박물관에 약간의 문제가 생겼고 그들은 그것을 처리하기 위해 최고의 초자연적인 조사관을 보냈습니다. 저 개구리를 조심하세요! 진짜 깡충깡충 뛴다.
재생해야 할 항목:
1d12
영웅 표식기 1개
몬스터 마커 1개
총알 자국/표지 3개
승리 포인트 치트/마커 5개
10개의 시간 차이트/마커
규칙 / 게임 방법
캐릭터를 어느 곳으로나 옮길 수 있습니다. 그것은 대각선으로, 벽이나 돌무더기를 통과하여 움직일 수 없다.
당신의 캐릭터는 몬스터를 쏘아야만 공격할 수 있습니다.
캐릭터가 새로운 “jump” 영역에 들어가면 몬스터가 새로운 위치로 점프합니다.
전투 규칙(순서대로 완료)
슈팅: 캐릭터는 총알이 있는 경우에만 쏠 수 있습니다. 모든 총알은 총알을 뺍니다.
성공: 성공적인 샷은 1d12를 굴려서 결정됩니다. 해당 값이 캐릭터와 몬스터 사이의 거리보다 큰 경우(가장 짧은 경로, 대각선 없음, 가시선 규칙 무시) 성공합니다. 성공하면 VP가 1개 생깁니다.
점프: 성공하든 실패하든 어떤 종류의 샷이든 몬스터는 새로운 위치로 점프하게 됩니다.
재장전: 총알을 최대한 보충하지만, 그렇게 하면 몬스터가 점프하게 됩니다.
몬스터 점프
1d12를 굴려 몬스터가 어디로 점프하는지 확인합니다. 몬스터가 점프할 때마다 1회의 시간을 잃습니다.
—디자이너의 설명
Morning Coffee Dungeon is a dungeon crawling puzzle that can be completed with your morning cup of coffee. Limiting randomness to the treasure/loot drops, each delve into the dungeon is more a series of calculated decisions. Will you be able to complete the campaign with the most victory points?
Night At The Museum" There’s a bit of trouble at the museum and they’ve sent their best paranormal investigator to take care of it. Watch out for that frog creature! It really hops.
What Do I Need to Play:
1d12
1 hero marker
1 monster marker
3 bullet chits / markers
5 Victory Point chits / markers
10 Time chits / markers
Rules / How to Play
You may move your character to any spot. It may not move diagonally, through walls, or piles of rubble.
Your character may only attack a monster by shooting it.
If your character enters a new “jump” area, the monster jumps to a new spot.
Battle Rules (Complete in Order)
SHOOT: Your character may only shoot if it has bullets. Every bullet subtracts a Bullet.
SUCCESS: A successful shot is determined by rolling 1d12. It is successful if that value is larger than the distance between your character and the monster (shortest path, no diagonals, ignore Line of Sight rules). Success earns 1 VP.
JUMP: Any kind of shot, successful or not, results in the monster jumping to a new spot.
RELOAD: Replenish your Bullets to the maximum, but doing so forces the monster to jump.
MONSTER JUMPS
Roll 1d12 to determine where the monster jumps to. Whenever the monster jumps, you lose 1 Time.
—description from the designer
Night At The Museum" There’s a bit of trouble at the museum and they’ve sent their best paranormal investigator to take care of it. Watch out for that frog creature! It really hops.
What Do I Need to Play:
1d12
1 hero marker
1 monster marker
3 bullet chits / markers
5 Victory Point chits / markers
10 Time chits / markers
Rules / How to Play
You may move your character to any spot. It may not move diagonally, through walls, or piles of rubble.
Your character may only attack a monster by shooting it.
If your character enters a new “jump” area, the monster jumps to a new spot.
Battle Rules (Complete in Order)
SHOOT: Your character may only shoot if it has bullets. Every bullet subtracts a Bullet.
SUCCESS: A successful shot is determined by rolling 1d12. It is successful if that value is larger than the distance between your character and the monster (shortest path, no diagonals, ignore Line of Sight rules). Success earns 1 VP.
JUMP: Any kind of shot, successful or not, results in the monster jumping to a new spot.
RELOAD: Replenish your Bullets to the maximum, but doing so forces the monster to jump.
MONSTER JUMPS
Roll 1d12 to determine where the monster jumps to. Whenever the monster jumps, you lose 1 Time.
—description from the designer
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