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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-60 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Gustavo Nascimento Barreto
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아티스트
(Uncredited)
-
인원
게임 소개
헬로 키티와 그녀의 친구들은 좋은 하루를 앞두고 있고 무엇을 해야 할지 결정해야 합니다. 그러나 모든 사람은 (게임 초반에 무작위로 배포되는) 자신의 선호도가 있다. 어디로 가죠?
16개의 다른 활동이 있으며 플레이어는 주사위를 사용하여 "의 모든 활동의 위치를 조작합니다.선호도 척도&인용문.
어떤 활동이 선호도가 8에 도달할 때마다 플레이어는 결정을 내리기 위해 게임을 중단한다. 우리가 이 활동에 참여하는 것이 맞습니까? 이를 위해 모든 선수는 카드 5장(4장)을 손에 쥐게 된다.아니요. 카드 및 1 "예"카드). No Card를 사용하는 플레이어가 있으면 해당 활동은 취소됩니다. 예스 카드는 플레이어들에게 돌아옵니다, 하지만 "아니오" 카드도 버려지므로 플레이어들이 "을 사용할 기회가 줄어들 것입니다.게임 중 카드 사용 안 함.
활동이 예스 카드만 받으면 게임이 종료되고 선호 활동 위치에 따라 플레이어가 승리 포인트를 받게 된다. 폐기된 활동은 승점을 가져오지 않습니다.
16개의 다른 활동이 있으며 플레이어는 주사위를 사용하여 "의 모든 활동의 위치를 조작합니다.선호도 척도&인용문.
어떤 활동이 선호도가 8에 도달할 때마다 플레이어는 결정을 내리기 위해 게임을 중단한다. 우리가 이 활동에 참여하는 것이 맞습니까? 이를 위해 모든 선수는 카드 5장(4장)을 손에 쥐게 된다.아니요. 카드 및 1 "예"카드). No Card를 사용하는 플레이어가 있으면 해당 활동은 취소됩니다. 예스 카드는 플레이어들에게 돌아옵니다, 하지만 "아니오" 카드도 버려지므로 플레이어들이 "을 사용할 기회가 줄어들 것입니다.게임 중 카드 사용 안 함.
활동이 예스 카드만 받으면 게임이 종료되고 선호 활동 위치에 따라 플레이어가 승리 포인트를 받게 된다. 폐기된 활동은 승점을 가져오지 않습니다.
Hello Kitty and her friends have a nice day ahead and must decide what to do. But every one has his preferences (randomly distributed in the beginning of the game). Where they go?
There are 16 different activities and the player use a dice to manipulate the position of every activity in a "Preference Scale".
Each time an activity reach the spot 8 in the preference scale, the players stop the game to make a decision: Are we according to go to this activity? In order to do so, every player has a hand of five cards (4 "No" cards and 1 "Yes" card). If any player use a No Card, the activity is discarded. Yes Cards return to the players, but "No" cards are also discarded, so the players will have less opportunities to use "No" cards during the game.
If an activity receives only yes cards, the game ends and the players receive victory points according the position of his/her preference activity in the preference scale. Discarded activities bring no victory points.
There are 16 different activities and the player use a dice to manipulate the position of every activity in a "Preference Scale".
Each time an activity reach the spot 8 in the preference scale, the players stop the game to make a decision: Are we according to go to this activity? In order to do so, every player has a hand of five cards (4 "No" cards and 1 "Yes" card). If any player use a No Card, the activity is discarded. Yes Cards return to the players, but "No" cards are also discarded, so the players will have less opportunities to use "No" cards during the game.
If an activity receives only yes cards, the game ends and the players receive victory points according the position of his/her preference activity in the preference scale. Discarded activities bring no victory points.
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- Lv.22 서쪽
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2022-03-08 15:48:47
비공개로 등록된 댓글입니다.
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