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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-30 분
-
연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.50 / 5
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디자이너
Chris Kennedy
-
아티스트
Chris Kennedy
-
인원
게임 소개
생존은 신석기 시대 영국의 입석 뒤에 있는 세계를 상상하는 콤팩트한 자원 관리 게임이다.
9턴에 걸쳐 플레이어는 혜택을 받을 아이돌 카드를 선택한다. 이러한 혜택은 테이블에 추가할 추가 카드 또는 랜드 카드에 배치할 개발 토큰이 될 것이며, 이는 추가 혜택을 유발할 수 있다. 이 아홉 바퀴를 돌면 게임이 끝난다. 점수는 그들의 우상\"의 독특한 기준과 그들의 발전의 위치에 따라 매겨진다. 가장 높은 점수를 받은 선수가 이긴다.
생존성은 빠르게 작동하지만 전략적 의사결정의 깊이는 점점 더 깊어지고 있습니다. 직접적인 갈등보다는 치밀한 계획과 진행을 즐기는 선수들에게 어필할 것이다.
9턴에 걸쳐 플레이어는 혜택을 받을 아이돌 카드를 선택한다. 이러한 혜택은 테이블에 추가할 추가 카드 또는 랜드 카드에 배치할 개발 토큰이 될 것이며, 이는 추가 혜택을 유발할 수 있다. 이 아홉 바퀴를 돌면 게임이 끝난다. 점수는 그들의 우상\"의 독특한 기준과 그들의 발전의 위치에 따라 매겨진다. 가장 높은 점수를 받은 선수가 이긴다.
생존성은 빠르게 작동하지만 전략적 의사결정의 깊이는 점점 더 깊어지고 있습니다. 직접적인 갈등보다는 치밀한 계획과 진행을 즐기는 선수들에게 어필할 것이다.
Subsistence is a compact resource management game that imagines the world behind the standing stones of Neolithic Britain.
Over nine turns, players select idol cards to gain benefits from. These benefits will be additional cards to add to their tableau, or development tokens to place on their land cards- which may trigger additional benefits. After these nine turns, the game ends. Points are scored based on their idols\' unique criteria and the placement of their developments. The player with the highest score wins.
Subsistence plays quickly but offers a growing depth of strategic decision-making. It will appeal to players who enjoy careful planning and progression rather than direct conflict.
Over nine turns, players select idol cards to gain benefits from. These benefits will be additional cards to add to their tableau, or development tokens to place on their land cards- which may trigger additional benefits. After these nine turns, the game ends. Points are scored based on their idols\' unique criteria and the placement of their developments. The player with the highest score wins.
Subsistence plays quickly but offers a growing depth of strategic decision-making. It will appeal to players who enjoy careful planning and progression rather than direct conflict.
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