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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-2+ 명 -
게임시간
30-120 분
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연령
16+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Claes Henrikson
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아티스트
Fredrik Malmberg
-
인원
게임 소개
이 게임은 역설에 기반을 두고 있다. 두 군대가 현대적인 장비와 또 다른 세기의 경험을 바탕으로 한 전술로 전쟁을 했다는 사실. 총검과 대량의 사람과 말의 돌격이 기관총과 속사포보다 더 강하다는 믿음은 틀렸다고 증명되더라도 장군들과 정치인들의 마음속에 박혀 있었다. 1914-1918년 초에는 행진하는 사람들과 철도 시간표가 고장난 계획된 일종의 이동 전쟁이 있었다. 성공할 수 있었을까요? 이 게임은 답을 줄 수 없고 힌트만 준다.
게임에는 타블로이드 크기의 지도 1개, 규칙 3pg, 88개의 카운터(언마운트), 차트가 포함된다. 이것은 컴뱃 매거진에서 가져온 게임으로 보입니다. 묘사의 장황함은 게임에서 그대로 따온 것이다.
게임에는 타블로이드 크기의 지도 1개, 규칙 3pg, 88개의 카운터(언마운트), 차트가 포함된다. 이것은 컴뱃 매거진에서 가져온 게임으로 보입니다. 묘사의 장황함은 게임에서 그대로 따온 것이다.
This game is based on a paradox. The fact that two armies went to war with modern equipment, and tactics based on experiences of another century. The belief that the bayonet and the massed charge of men and horses was mightier than machine guns and rapid firing field artillery, that stuck in the minds of the Generals and statesmen, even when proved wrong. The beginning of the 1914-1918 saw a "mobile war" of sort, a planned "blitzkrieg" of marching men and railway timetables that broke down. Could it have succeeded? This game cannot give an answer, only a hint.
Game includes 1 tabloid-size map, 3 pgs. of rules, 88 counters (unmounted), and charts. This appears to be a game taken from Combat magazine. Description verbiage is taken verbatim from the game.
Game includes 1 tabloid-size map, 3 pgs. of rules, 88 counters (unmounted), and charts. This appears to be a game taken from Combat magazine. Description verbiage is taken verbatim from the game.
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