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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
60-100 분
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연령
10+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.50 / 5
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디자이너
Ryan Farmer
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아티스트
-
인원
게임 소개
만남: Shattered Wasters는 1-4명의 플레이어를 위한 협동 보드 게임입니다. 각 플레이어는 한 게임에 사용되는 총 2-4개의 캐릭터를 선택하여 파편화된 낭비라고 알려진 길들여지지 않은 마법의 땅을 탐험한다.
플레이어는 조우라고 알려진 전투에서 적과 싸울 것입니다. 플레이어는 에너미 카드의 양쪽이 적의 힘을 줄이고 상처를 입힘으로써 적 카드의 양쪽이 패배할 때 이긴다. 플레이어와 캐릭터는 자신의 공격을 이용하여 적을 약화시키기 위해 협력해야 하며, 이는 적의 힘을 체력에서 피로로 전환시킨다. 적에게 상처를 입힐 수 있는 기회를 제공하여 적을 비틀게 합니다. 적은 힘 카드와 분노 카드를 모두 사용하여 캐릭터에 해를 입힙니다.
플레이어는 체력 점수(HP)가 0으로 감소하여 조우에서 모든 캐릭터가 제거되었거나 부패로 완전히 굴복한 경우 조우에서 패합니다.
—디자이너의 설명
플레이어는 조우라고 알려진 전투에서 적과 싸울 것입니다. 플레이어는 에너미 카드의 양쪽이 적의 힘을 줄이고 상처를 입힘으로써 적 카드의 양쪽이 패배할 때 이긴다. 플레이어와 캐릭터는 자신의 공격을 이용하여 적을 약화시키기 위해 협력해야 하며, 이는 적의 힘을 체력에서 피로로 전환시킨다. 적에게 상처를 입힐 수 있는 기회를 제공하여 적을 비틀게 합니다. 적은 힘 카드와 분노 카드를 모두 사용하여 캐릭터에 해를 입힙니다.
플레이어는 체력 점수(HP)가 0으로 감소하여 조우에서 모든 캐릭터가 제거되었거나 부패로 완전히 굴복한 경우 조우에서 패합니다.
—디자이너의 설명
Encounters: Shattered Wastes is a cooperative board game for 1-4 players. Each player chooses one or more characters (for a total of 2-4 characters being used in a single game) to explore the land of untamed magic known as The Shattered Wastes.
Players will fight an enemy in a battle known as an Encounter. Players win an encounter when both sides of an Enemy Card are defeated by reducing the enemy’s Strength and inflicting Wounds. Players and their characters will need to work together to weaken the enemy using their own attacks, which shifts the enemy’s Strength from Stamina to Fatigue. This will Stagger the enemy, giving players the opportunity to inflict Wounds upon it. Enemies will harm characters by using both Strength and Rage cards.
Players lose an encounter if all characters have been removed from the Encounter by having their Health Points (HP) reduced to 0 or have fully succumbed to corruption.
—description from the designer
Players will fight an enemy in a battle known as an Encounter. Players win an encounter when both sides of an Enemy Card are defeated by reducing the enemy’s Strength and inflicting Wounds. Players and their characters will need to work together to weaken the enemy using their own attacks, which shifts the enemy’s Strength from Stamina to Fatigue. This will Stagger the enemy, giving players the opportunity to inflict Wounds upon it. Enemies will harm characters by using both Strength and Rage cards.
Players lose an encounter if all characters have been removed from the Encounter by having their Health Points (HP) reduced to 0 or have fully succumbed to corruption.
—description from the designer
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