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BGG랭킹
BGG전체 : 21556
WARGAMES : 3925
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-2 명 -
게임시간
180-180 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.70 / 5
-
디자이너
Joseph Miranda
-
아티스트
-
인원
게임 소개
(Decision Games 웹 사이트에서):
19세기는 유럽의 강대국들이 대륙에 대한 지배권을 확립하기 위해 타이타닉 전투에서 충돌하는 것을 보았다. 엠파이어 인 워는 이 전투들 중 네 개를 시뮬레이션합니다.
기본 게임은 초보자들이 빠르게 배울 수 있도록 하며, 경험 많은 플레이어들에게 흥미로운 저녁 행동을 제공한다. 어드밴스트 게임은 이 시기의 원대한 전술을 완벽하게 시뮬레이션한다. 규칙에는 경보병, 지휘통제, 사기, 안개, 그리고 미트라일레우즈(초기 기관총)에 대한 조항이 포함되어 있다.
- 1854년 11월 5일 잉커만
크림 전쟁이 한창일 때, 러시아는 세바스토폴에서 탈출을 시도했다. 러시아군은 험한 지형과 안개 속에서 필사적으로 전투를 벌인 끝에 연합군을 거의 격파할 뻔했지만, 심각한 손실을 입고 후퇴했다.
- 솔페리노
프랑스군과 사르디니아군과 오스트리아군 사이에 결정적인 충돌이 솔페리노에서 발생했다. 오스트리아에 대한 프랑스-사르디냐의 근소한 승리는 프랑스 군단장 개개인의 용기 있는 지도력 덕분이었다.
- 1866년 7월 3일 코니그라스
"의 결정적인 전투;6주 전쟁&인용문은 한 달간의 예비 작전 후에 나왔다. 피비린내 나는 전투 끝에 프로이센 제2군이 북쪽 측면에 갑자기 나타나 오스트리아 전선을 포위했다.
- 그라벨로트 거리 1870년 8월 18일 민영
결정적인 전투는 메츠라는 거대한 요새 근처에서 일어났다. 상황은 프랑스군에게 유리하게 돌아갔지만, 망설임으로 폰 몰트케는 재정비하여 독일의 승리를 보장하는 측면 작전을 준비할 수 있었다.
구성 요소:
400 카운터
16페이지 분량의 규칙집
(2) 22&x 34&지도 시트에 4개의 지도
1인치 박스
(BGG 설명:)
19세기 동안 4번의 전투를 묘사한 쿼드 게임: 잉커만(1854년), 솔페리노(1859년), Königgratz(1866년), 그라벨로트(1870년) 등이 대표적이다.
지휘통제, 무기 종류, 사기 등 많은 크롬 규칙이 있습니다 나토식 카운터. 4개의 맵(큰 맵 3개와 작은 맵 1개) 전장이 좁아 가장 작은 지도에서 싸운 잉커맨은 눈에 띈다. 게임은 항상 가깝고 매우 정확하고 잘 설계되고 연구된다. 잘 설계된 시뮬레이션입니다.
19세기는 유럽의 강대국들이 대륙에 대한 지배권을 확립하기 위해 타이타닉 전투에서 충돌하는 것을 보았다. 엠파이어 인 워는 이 전투들 중 네 개를 시뮬레이션합니다.
기본 게임은 초보자들이 빠르게 배울 수 있도록 하며, 경험 많은 플레이어들에게 흥미로운 저녁 행동을 제공한다. 어드밴스트 게임은 이 시기의 원대한 전술을 완벽하게 시뮬레이션한다. 규칙에는 경보병, 지휘통제, 사기, 안개, 그리고 미트라일레우즈(초기 기관총)에 대한 조항이 포함되어 있다.
- 1854년 11월 5일 잉커만
크림 전쟁이 한창일 때, 러시아는 세바스토폴에서 탈출을 시도했다. 러시아군은 험한 지형과 안개 속에서 필사적으로 전투를 벌인 끝에 연합군을 거의 격파할 뻔했지만, 심각한 손실을 입고 후퇴했다.
- 솔페리노
프랑스군과 사르디니아군과 오스트리아군 사이에 결정적인 충돌이 솔페리노에서 발생했다. 오스트리아에 대한 프랑스-사르디냐의 근소한 승리는 프랑스 군단장 개개인의 용기 있는 지도력 덕분이었다.
- 1866년 7월 3일 코니그라스
"의 결정적인 전투;6주 전쟁&인용문은 한 달간의 예비 작전 후에 나왔다. 피비린내 나는 전투 끝에 프로이센 제2군이 북쪽 측면에 갑자기 나타나 오스트리아 전선을 포위했다.
- 그라벨로트 거리 1870년 8월 18일 민영
결정적인 전투는 메츠라는 거대한 요새 근처에서 일어났다. 상황은 프랑스군에게 유리하게 돌아갔지만, 망설임으로 폰 몰트케는 재정비하여 독일의 승리를 보장하는 측면 작전을 준비할 수 있었다.
구성 요소:
400 카운터
16페이지 분량의 규칙집
(2) 22&x 34&지도 시트에 4개의 지도
1인치 박스
(BGG 설명:)
19세기 동안 4번의 전투를 묘사한 쿼드 게임: 잉커만(1854년), 솔페리노(1859년), Königgratz(1866년), 그라벨로트(1870년) 등이 대표적이다.
지휘통제, 무기 종류, 사기 등 많은 크롬 규칙이 있습니다 나토식 카운터. 4개의 맵(큰 맵 3개와 작은 맵 1개) 전장이 좁아 가장 작은 지도에서 싸운 잉커맨은 눈에 띈다. 게임은 항상 가깝고 매우 정확하고 잘 설계되고 연구된다. 잘 설계된 시뮬레이션입니다.
(from Decision Games website:)
The 19th century saw the great imperial powers of Europe clash in titanic battles to establish control over the continent. Empires at War simulates four of these battles.
The Basic Game allows beginners to learn quickly, while providing experienced players an exciting evening of action. The Advanced Game fully simulates grand tactics of this period. Rules include provisions for light infantry (jaegers and chasseurs), command control, morale, fog of war, and mitrailleuse (early machine guns).
- Inkerman, 5 November 1854
At the height of the Crimean War, the Russians made a determined attempt to break out of Sevastopol. After a desperate day of fighting in rough terrain and fog, the Russians nearly broke the outnumbered Allies, but fell back with severe losses.
- Solferino, 24 June 1859
A decisive clash between the French/Sardinian and the Austrians came at the town of Solferino. The narrow French/Sardinian victory over Austria was due to the intrepid leadership of individual French corps commanders.
- Koniggratz, 3 July 1866
The decisive battle of the "Six Weeks War" came after a month of preliminary maneuvering. After a day of bloody see-saw fighting, the Prussian Second Army suddenly appeared on the northern flank, rolling up the Austrian line.
- Gravelotte-St. Privat, 18 August 1870
The decisive action occurred near the great fortress of Metz. The situation might have turned in favor of the French, but hesitation allowed Von Moltke to regroup and prepare a flanking maneuver that assured a German victory.
Components:
400 counters
16-page rule book
4 maps on (2) 22" x 34" mapsheets
1 inch box
(BGG description:)
Quad game depicting 4 battles fought during the 19th century: Inkerman (1854), Solferino (1859), Königgratz (1866) and Gravelotte (1870).
Lots of chrome rules, including command control,different weapon types and morale. Nato style counters. Four maps (3 large and 1 small). Inkerman,whilst fought on the smallest map due to the small battlefield, is a standout. Games are always close and are extremely accurate and well designed and researched. A well designed simulation.
The 19th century saw the great imperial powers of Europe clash in titanic battles to establish control over the continent. Empires at War simulates four of these battles.
The Basic Game allows beginners to learn quickly, while providing experienced players an exciting evening of action. The Advanced Game fully simulates grand tactics of this period. Rules include provisions for light infantry (jaegers and chasseurs), command control, morale, fog of war, and mitrailleuse (early machine guns).
- Inkerman, 5 November 1854
At the height of the Crimean War, the Russians made a determined attempt to break out of Sevastopol. After a desperate day of fighting in rough terrain and fog, the Russians nearly broke the outnumbered Allies, but fell back with severe losses.
- Solferino, 24 June 1859
A decisive clash between the French/Sardinian and the Austrians came at the town of Solferino. The narrow French/Sardinian victory over Austria was due to the intrepid leadership of individual French corps commanders.
- Koniggratz, 3 July 1866
The decisive battle of the "Six Weeks War" came after a month of preliminary maneuvering. After a day of bloody see-saw fighting, the Prussian Second Army suddenly appeared on the northern flank, rolling up the Austrian line.
- Gravelotte-St. Privat, 18 August 1870
The decisive action occurred near the great fortress of Metz. The situation might have turned in favor of the French, but hesitation allowed Von Moltke to regroup and prepare a flanking maneuver that assured a German victory.
Components:
400 counters
16-page rule book
4 maps on (2) 22" x 34" mapsheets
1 inch box
(BGG description:)
Quad game depicting 4 battles fought during the 19th century: Inkerman (1854), Solferino (1859), Königgratz (1866) and Gravelotte (1870).
Lots of chrome rules, including command control,different weapon types and morale. Nato style counters. Four maps (3 large and 1 small). Inkerman,whilst fought on the smallest map due to the small battlefield, is a standout. Games are always close and are extremely accurate and well designed and researched. A well designed simulation.
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