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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-8 명
BGG추천: 1-8+ 명 -
게임시간
45-90 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.33 / 5
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디자이너
Philip Lewis
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아티스트
Philip Lewis
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인원
게임 소개
플라이 파이트 윈: 애프터버너는 공대공 전투를 위해 설정된 육각형 기반의 미니어처 전쟁 게임 규칙이다. 이 게임은 속도, 고도, 조종 기술의 중요성을 강조하고 지루함을 최소화한다.
Afterburner는 단독으로 정한 규칙이며 플라이파이트 윈 시리즈의 두 번째 게임이다. 시리즈의 모든 게임은 게임성을 위해 설계되었지만 그럴듯하게 역사적인 결과를 재현하기에 충분한 세부 사항을 유지한다. 대부분의 시나리오는 60분 이내에 재생할 수 있습니다.
—디자이너의 설명
Afterburner는 단독으로 정한 규칙이며 플라이파이트 윈 시리즈의 두 번째 게임이다. 시리즈의 모든 게임은 게임성을 위해 설계되었지만 그럴듯하게 역사적인 결과를 재현하기에 충분한 세부 사항을 유지한다. 대부분의 시나리오는 60분 이내에 재생할 수 있습니다.
—디자이너의 설명
Fly Fight Win: Afterburner is a hex-based, miniatures wargame rules set for air-to-air combat. The game emphasizes the importance of speed, altitude, and pilot skill and minimizes tedium. It includes statistics for many frontline fighters from the early Vietnam era through the end of the Cold War.
Afterburner is a standalone rules set and the second game in the Fly Fight Win series. All games in the series are designed for playability but retain sufficient detail to recreate plausibly historic outcomes. Most scenarios can be played in under 60 minutes.
—description from the designer
Afterburner is a standalone rules set and the second game in the Fly Fight Win series. All games in the series are designed for playability but retain sufficient detail to recreate plausibly historic outcomes. Most scenarios can be played in under 60 minutes.
—description from the designer
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